חברתי

../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifעדכון חדש בבלוג../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

אז יש עידכון חדש.. מקווה שתהנו.. לב, הלפ מי, ואחרי זה אשלח לך גם מסר.. אחרי זה אצא לי כנראה מהמחשב, ולא תוכלו נדמה לי לתפוס אותי עד יום שישי(?) וול, הנה העידכון: הפסקה קלה...
 

DoubleTrouble

New member
סליחה

הקישור לא עובד אני יתן לכם את הכתובת ותעתיקו אותה לקו כתובת ותכנסו http://home.arcor.de/ragnara/catsown.jpg
 
למעלה