למה אני רעבה לפיים???כי סימתי את מר מתורק מוזר ואני עצובה!!!!!(כי הו כזה מדהים וחב שסימתי אותו) ולןכן שאלתי מי מכיר משהו וב .....כדי שיהיה לי מה לרוא..!!!!
הארי שייך לדראקו. עכשיו 07:09 בבוקר והעברתי את כל הלילה בקריאת סלאשים ואספתי לי לאוסף מלא מלא פיקים נחמדים! הסלאשים הכי יפים הם של הארי/דראקו. שני נערים בעלי הורמונים גבוהים זה מטורף.
אשמח לתת קישורים. יש לי 19 קישורים ל-19 סלאשים שונים.
שיהיה לכם לילה [בוקר] טוב, אני הולך לישון. ביוש'...
וול, בגלל כל המעבר דירה המעפן הזה, אני לא אהיה פה בימים הקרובים. אולי אני אהיה פה ביום שישי או ראשון.. אני לא בדיוק יודעת. בקשר להתפקדות אוגוסט שעליי לפתוח, אני אפתח אותה, במהירות האפשרית, לא יאוחר מה-7.8 . זה גם מה שאומר שלא יהיה לי מסן והכל.. אולי אצליח להיכנס במהלך היום ומחר או משהו אבל יש סיכויים קלושים..