../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifפתחתי בלוג../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif
אוקיי, אז בגלל שאיל רצה שאפתח בלוג, ובגלל שאני כבר ממזן רוצה לפתוח אחד, פתחתי בלוג. פירסמתי שני פוסטים, עד עכשיו, ואני מתכוונת לעדכן בכל יום, (לפחות אשתדל...). בבקשה תכנסו ותגיבו, כי דעתכם חשובה לי!! דניאלה. נ.ב. רק עזרה קטנה.. הגדרתי תמונה, ושמרתי והכל, והתמונה פשוט לא מופיעה מצד שמאל!! היא לא מופיעה בכלל! איך זה, איך מתקנים?