חברתי

ייאיי

חזרתי מהטיול תנועה הכי הכי הכי כיפי שהיה לי עד עכשיו! המדריכים חמודים והחניכים כאלה קורעיםםםם היה ממש כיייייףףףף
 

Eos14

New member
../images/Emo29.gif שמחה שניהנית../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

 

נירנו

New member
אופ... ישנתי רק 5 שעות הלילה..

הלכתי לישון מאוחר ואימא שלי העירה אותי מוקדם בבוקר כי הייתה אזעקה... ואני מתה מעייפות ואני צריכה להתקשר למורה שלי לנהיגה כדי לבדוק אם עדיין יש טסטים בעפולה או שביטלו אותם (תחזיקו לי אצבעות שלא ביטלו!!)
 
למעלה