עידכון(?)
בקיצור עבר עליי יום קצת באסתי.. אספר לכם אותו, כי אם אני בבאסה אז כולם יהיו בבאסה
אז ככה..:
הגבילו אותי היום בפלאפון.. לאיזה 20 שקל מסכנים אחרי קבלה של חשבון נפוח במיוחד..
וכמו שאתם בוודאי יודעים (אתם לא אבל הנה אני מספרת לכם..
) אני קוראת את ה"פ אחד אחרי השני כל הזמן.. אז קיצור סיימתי את השני, ואין בסיפרייה את השלישי!! כבר שבועיים!! בסוף לקחתי את החמישי..
נורא חם..
המצב בצפון כרגיל לא משתפר, וזה לא בדיוק תורם למצברוח..
שרי לא מתחברת ולא עונה לסימוסים.. מה אני יעשה איתה תגידו לי?!
נורא משעמם..
סורי, אבל כשאורזים את כל הדברים שאפשר לעשות איתם משהו בבית (ובקרוב את המחשב) אז אין כ"כ מה לעשות נכון?!
היום בדרכי לסיפרייה נתקלתי בכמות עצומה של דוסים בבת אחת, בתוך האולם הזה של הכניסה לסיפרייה
אמא'לה.. חחח.. כמעט נמחצתי שם בין כולם, הם ארזו שם חבילות לצפון עם כל מיני משחקים וכאלה.. כל הציציות של הבנים עפו עליי
נקרעתי שמה.. לוידעת.. היה מצחיק כזה, ומחניק במיוחד.. כ"כ הרבה דוסים, כ"כ הרבה XDDD
אין שומדבר לראות בטלביזיה!! כל התוכניות האהובות עליי לא משודרות ביום ראשון.. באסה..
אז זהו.. אם קראתם עד עכשיו בטח אתם בבסאה...
ואתם אנשים חסרי חיים. תודה לכם! אני הייתי דניאלה..
(מזכיר לי מופע קומי..) ד"א, הדבר היחיד שעושה לי טוב זה לשתות המון קולה קרה ולבהות בתמונה של תמר..