חברתי

דיווחון קטן.

אני גרה בצפון (כפי שרובכם יודעים) ואני כרגע בשומרון, עזבתי את המשפחה ונסעתי. כואב לי על זה שאמא שלי מתעוררת לשמע האזעקה, ועל זה שאבא שלי לא מצליח לצאת מהעבודה הביתה בגלל קטיושות שנופלות שם. בשומרון סבבה, אבל יש בעיה אחת- שומעים כאן יריות משכם, גם יריות מרובה וגם יריות מטנקים, וזה נשמע מאוד מפחיד, זה מזכיר לי את הקטיושות שבצפון(זה נשמע אותו דבר). חוץ מזה ממש סבבה פה, ואממ זהו. כל מי שגר בצפון שישמור על עצמו מאוד!! וזה כולל מישהו מאוד מסויים מכאן שגר בצפון, שמור על עצמך. שיהיה שבוע טוב.
 

maor tur

New member
חזרתי מת''א לנהריה

אין לי מושג מה ההיגיון במה שעשיתי, אבל היום אני חוזר.. מגניב, יש פה מוזיקת רקע XD +
אתם קולטים שמפגיזים אותי עכשיו?!
 
../images/Emo12.gif

ולמה עשית דבר כזה טפשי?? כשנפלא קטיושות בפעם הראשונה בנהריה ישר חשבתי עליך, אפילו רשמתי על זה בפורום. בכל אופן save yourself.
 
עידכון(?)

בקיצור עבר עליי יום קצת באסתי.. אספר לכם אותו, כי אם אני בבאסה אז כולם יהיו בבאסה
אז ככה..:
הגבילו אותי היום בפלאפון.. לאיזה 20 שקל מסכנים אחרי קבלה של חשבון נפוח במיוחד..
וכמו שאתם בוודאי יודעים (אתם לא אבל הנה אני מספרת לכם..
) אני קוראת את ה"פ אחד אחרי השני כל הזמן.. אז קיצור סיימתי את השני, ואין בסיפרייה את השלישי!! כבר שבועיים!! בסוף לקחתי את החמישי..
נורא חם..
המצב בצפון כרגיל לא משתפר, וזה לא בדיוק תורם למצברוח..
שרי לא מתחברת ולא עונה לסימוסים.. מה אני יעשה איתה תגידו לי?!
נורא משעמם..
סורי, אבל כשאורזים את כל הדברים שאפשר לעשות איתם משהו בבית (ובקרוב את המחשב) אז אין כ"כ מה לעשות נכון?!
היום בדרכי לסיפרייה נתקלתי בכמות עצומה של דוסים בבת אחת, בתוך האולם הזה של הכניסה לסיפרייה
אמא'לה.. חחח.. כמעט נמחצתי שם בין כולם, הם ארזו שם חבילות לצפון עם כל מיני משחקים וכאלה.. כל הציציות של הבנים עפו עליי
נקרעתי שמה.. לוידעת.. היה מצחיק כזה, ומחניק במיוחד.. כ"כ הרבה דוסים, כ"כ הרבה XDDD
אין שומדבר לראות בטלביזיה!! כל התוכניות האהובות עליי לא משודרות ביום ראשון.. באסה..
אז זהו.. אם קראתם עד עכשיו בטח אתם בבסאה...
ואתם אנשים חסרי חיים. תודה לכם! אני הייתי דניאלה..
(מזכיר לי מופע קומי..) ד"א, הדבר היחיד שעושה לי טוב זה לשתות המון קולה קרה ולבהות בתמונה של תמר..
 
הו../images/Emo2.gif,

אוקיי.. אולי אני באמת אפתח בלוג.. אם תבטיח שתקרא כל הזמן!!
אממ, יש רק בעיה אחת.. אני לא יודעת איך פותחים..
הסבר מישהו??
 

Piece Of Mind

New member
ב-בטח שאני אקרא! ../images/Emo13.gif

את נכנסת לעמוד הראשי, יש שם "לבלוג שלי",את ממלאת פרטים, ויש לך בלוג חדש. שמח לעזור.
 

DoubleTrouble

New member
וואלה

את מיעצת לכולם לפתוח בלוג (דוגמא:אבי) אז אולי הגיע הזמן שאת תפתחי בלוג
 
למעלה