חברתי

Mrs Amber Bloom

New member
../images/Emo65.gifמזל טוב לי../images/Emo9.gif../images/Emo41.gif

בת 15 וזה^^ (אני כבר רואה את הקמטים;;
)
 

nateli92

New member
אווו מזל-טוב! ../images/Emo6.gif

יום-הולדת שמח!
15 זה אחלה גיל! עוד שש חושים פחות 10 ימים אצלי
 

DoubleTrouble

New member
מזל טוב

טוב מכתב מהוגוורטס, כבר לא נראה לי תפגשי. אבלי מי יתן ותעזרי להארי ברציחתו של וורלדמוט אמן.
 

skaramoosh

New member
שיווווווווווווווווווווווווווווווווו

אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי... מצד אחד זה הקלה אבל מצד שני... זה מוזר... אל תשאלו, סתם פריקה
 
עם כבר פריקת עצבים

אומייגד אומייגד אומייגד אומייגד! אההההההההההההההההההההההה! שיבוא לטיול, אבל שלא יבוא לטיול. אני רוצה ממש לראות אותו, אבל חברות שלי יעשו לי את המוות, ואני בכלל לא רוצה ש'היא' תבוא, כי היא רק תעצבן ותעציב אותי. שונאת את זה, ושונאת אותה, ושונאת את החיים שלי! למה, אבל למה אני כל כך מטומטמת, ומפגרת רגשית?
 

Eos14

New member
../images/Emo29.gif שבת שלום../images/Emo70.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif

 

ToryMaster

New member
../images/Emo24.gif

עשיתם בחוכמה כשנסעתם, באמת. אין לך מה להרגיש רע, זה לא היה מועיל לאף אחד אם הייתם נשארים פה בחרדות. אני עוד בצפון [ליד כרמיאל], אבל כרגע די שקט לי פה. [אני משרשרת אותך, סורי
]
 

ס א י

New member
../images/Emo115.gif../images/Emo9.gif צטערת על הכתום.

לא מצאתי חברתי D:
 
אני מהצפון, ועזבתי לשומרון.

פה לא יותר מידי בטוח, אבל אין לי חשק לשמוע שטיל נפל ב ********** ולבדוק אם אבא/סבתא*2/דודים,דודות בחיים. פה מנותקים מהעולם. עדיף לי ככה.
 
למעלה