../images/Emo115.gifאנשי הצפון.
בלעט, נראה לכם? אנשי הצפון היקרים? מה מצבכם? האם אנשים פה עזבו את בתיהם? או שאני המסריחולה היחידה שנסעה היום (מחיפה). אני מרגישה חרא עם זה בטירוף, זרג. איך אתם מתמודדים עם המצב? ותגידו, למופגזים שבנינו, רק אמא שלי לחוצה כמו טמפון או שזה מוכר? אני יושבת לי פה, ברמת השרון, לא מתרגלת לעובדה שאין מלחמה פה והחיים רגילים ואני לא מפסיקה לשמוע אזעקות.
הן כל הזמן בראש שלי, ונפילות של טילים. דאמט. יהיה טוב? נאאאא, לא D: אני חושבת שישראל מזלזלת באויב. אולי עכשיו כבר לא אבל בהחלט זלזלנו. (חהחה, טיל זלזל. >< לא מצחיק)
בלעט, נראה לכם? אנשי הצפון היקרים? מה מצבכם? האם אנשים פה עזבו את בתיהם? או שאני המסריחולה היחידה שנסעה היום (מחיפה). אני מרגישה חרא עם זה בטירוף, זרג. איך אתם מתמודדים עם המצב? ותגידו, למופגזים שבנינו, רק אמא שלי לחוצה כמו טמפון או שזה מוכר? אני יושבת לי פה, ברמת השרון, לא מתרגלת לעובדה שאין מלחמה פה והחיים רגילים ואני לא מפסיקה לשמוע אזעקות.