לחוצה כמו טמפון זאת הגדרה יפה
כן, גם אמא שלי ככה (לא הרשת לי ללכת לבר מצווה של ידיד בגלל שזה היה בטבריה

) למזלי הרב, אני לא זזה מהבית, אבל יש לי טיול שאורגן בשביל שילדי הצפון יורחקו מהבתים בזמן המלחמה ברביעי חמישי שישי, וזה הולך להיות אחלה. דווקא אצלינו לא שומעים כלום (אבל אולי זה בגלל שכל היום אנחנו מסטולים מהתחת)