חברתי

דנקי..

ככה החברות שלי היו קוראות לי.. דומה גם לחמור.. זה פשוט כינוי חיבה לשם דניאלה.. דנונה לייט-זה גם כינוי חיבה שהמציאו לי. קראו לי דנונה, אבל הניק הזה היה תפוס אז הוספתי לייט...
 

Jos711

New member
../images/Emo12.gif

אם הייתי מתגייסת, הייתי מתגייסת בכלל בדצמבר. ואני עושדה קיינד אוף עתודה. בכלל, מי את\ה?!
 

אספיר85

New member
היה כתוב את זה על משאית../images/Emo6.gif../images/Emo54.gif

אני וידיד שלי חיפשנו כינוי בשבילי לתפוז כי רציתי לפתוח אחד חדש, ואז ראינו את המשעית והיה כתוב עלי Asfir85 אז תרגמתי את זה לעברית וזהו >.<
 

Power of3

New member
אז ככה...

ת´סידרה "מכושפות" אתם מכירים אז אני פשוט שרוף עליה ראיתי כבר את כל העונות מההתחלה עד הפרק האחרון של העונה האחרונה כבר אין לי מושג כמה פעמים... אז זה מגיע מ-כוח השלוש "the power of 3 for ever"
 

Piece Of Mind

New member
אני.

ככה- הכינוי שלי זה שמו של האלבום הרביעי של להקה מאוד אהובה עליי, איירון מיידן. משחק מילים- משמעותו של הכינוי שלי באנגלית הוא "חתיכת מוח", אך בואו נבטא את המילים. piece of mind- peace of mind. peace of mind אומר "שלוות נפש" בשפת הקודש.
 
בא מכאב= שיר של דניאל סלומון

ידיד שלי ביצע, ונדלקתי על זה. חוץ מזה זה התאים לי להרגשה בתקופה שעשיתי את המשתמש (עכשיו טיפה פחות)
 

rds15

New member
יש אחד מצ"ב.

אפשר לשים רק שלושה לינקים ישירים ושלושה קישורים.
 
למעלה