חברתי

אודי,

כשספיר אמרה לי לשתוק - עשיתי את מה שהיא ביקשה, כי... שים לב להודעה שלה: "חמוט!
" לכן שתקתי. ולא הגבתי לה שוב. פעם הבאה שמישהו אחר ישתיק אותי... אל תתפוס תחת.
 

skaramoosh

New member
הצעת שם למלחמה..

מלחמת צו צווי צווי הנינג'ה מלחמת הכי זבאלה (לקוח מתוך פורום הומור שחור, יש שם עוד מלא)
 

חרבביש

New member
בואו נמציא בעצמנו...

המלחמה שלאחר המונדיאל מלחמת הקטיושה מלחמת לבנון המלחמה שלפני חיסולו של נסראללה מלחמת השליטים מלחמת האזעקות מלחמת האינטרנט מלחמת שבעה עשר הימים (הלוואי!!!!) מלחמת פורום הארי פוטר הספר מלחמת אפצ'י מלחמת איכסה-פיכסה מלחמת העולם השלישית (אלוהים, זה הכל בצחוק, אל תקח את זה ברצינות,) המלחמה רבת השמות מלחמת תודה-לאל מלחמת עזה מלחמת-חמת-גדר פשוט אין לי לב לצחוק על המלחמה... אולי אחרי שהיא תגמר... טוב, זה באמת תירוץ עלוב. אני פשוט לא מוכשר כל כך.
 

חרבביש

New member
לא ספרתי את הימים

אז הייתי צריך לנחש. אולם בוודאי שאני אשמח אם בעוד כמה דקות יודיעו שנחתם הסכם שלום וזה נגמר.
 
../images/Emo31.gif

לא הסכם שלום ולא בטיח!
להפציץ את החיזבאללה, וכל מי ששונא יהודים!
שיילכו לעזאזל!
 

skaramoosh

New member
XD

בפורום 1600- "מלחמת לבנון 2", ואם תהיה שלישית יקראו לזה "מלחמת לבנון- הטרילוגיה" XD!
 
למעלה