חברתי

ס א י

New member
../images/Emo115.gifבוא נחשוב על זה.

בהתחשב בזה ששאלתי את השאלה הנ"ל אז..המ, לא, לא שמתי לב.
 
אתה חתיכת חולה נפש חולני!!

וטוב שכך!! "ומושיקו, שלא ממש רוצה לוותר על הבילויים בחיפה, למרות הקטיושות. בוא ליהוד ותראה איזה בילוי אני מסדר לך..." XDDDDDDDDDDDDDDDD ואיזה כיף לך שאתה יודע לדבר עם דודים שלך בפרסית, אני לא מבינה את סבתא שלי אפעם.. לא יוצא לי ללמוד.. חחח..
 
../images/Emo123.gif

שנייה אחרי ששלחתי את הפוסט - הוא שולח לי סמס: "אני מגיע אלייך".
יאמי...
שימי לב לפוסט שבא אח"כ.
כן, פרסית זה דיי שימושי, כשאני לא רוצה שמישהו יבין את מה שאני אומר, לאו דווקא בדיבור בטלפון עם דודים.
 

DoubleTrouble

New member
כן אבי מתכוון שמתי שהוא..

מתי שהוא מקללל אז הוא מקלל קללה עסיסית טריה וממש ממש .... חדה??.? לא היה לי מה להגיד בקיצר אבי לא מקלל הרבה הוא צדיק רבינו הגדול זהו
 

ס א י

New member
../images/Emo115.gifתודה ששרשרת^^;

חיפשתי אופטופיק ולא מצאתי אז פתחתי כתום.
 
מסקנה-

תהיי יפה ותשתקי.. למרות שיהיה מאוד קשה לסדר שתהיי יפה.. *את מחטיפה לי מרפק בין הצלעות* *אני בורחת כל עוד נפשי בי*
 
זאת ספיר! <ספירלי1>

ב"ה עברתי ניק! תודה רבה לדנה <שהכרתי רק היום חחח> שהציעה לי את השם הזה!! לכל התוהים,פיקסית היא סוג של פיה!
 
מזכיר לי פאקצה. ../images/Emo9.gif

פיקסית = פוקסיה. פוקסיה = ורוד פוקסיה. פאקצה = ורוד פוקסיה. =) [מכאן נובע] פיקסית נצחית = פאקצה.
עזבו.
תתחדשי!
 
למעלה