אתה חתיכת חולה נפש חולני!!
וטוב שכך!! "ומושיקו, שלא ממש רוצה לוותר על הבילויים בחיפה, למרות הקטיושות. בוא ליהוד ותראה איזה בילוי אני מסדר לך..." XDDDDDDDDDDDDDDDD ואיזה כיף לך שאתה יודע לדבר עם דודים שלך בפרסית, אני לא מבינה את סבתא שלי אפעם.. לא יוצא לי ללמוד.. חחח..