חברתי

פלאפאל

New member
"פיט," אמר פט.

"מה?" אמר טו. "דיברתי אל פיט," אמר פט. "אבל גם אני רוצה לשמוע," אמר טו. "טוב, אז תשמעו שניכם. פעם אכלתי בננה." אהוי
 

skaramoosh

New member
מה זוועה? לי יש והוא שווה

וזה גם לא כל כך חדש יש לי כבר איזה חודש..
 

ס א י

New member
../images/Emo115.gif../images/Emo4.gif למה צריך את כל החידושים?

אני מתפתה להוריד אך ורק בגלל שאפשר לשלוח הודעות למי שלא מחובר.. אבל חוץ מזה, אני לא מוצאת שום סיבה להוריד את זה. זה כמו כל המסנג'ר פלוס/גרסאות מתקדמות. אני לא משתמשת בנדנודים ושונאת את זה. אני לא שולחת לאנשים קליפי קול ומצגות. זה הופף אחרי יומיים להיות מטריד. דעתי לפחות:)
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
באמת???../images/Emo141.gif

פעם ראשונה שאני שומעת על זה, תכלס גמני לא מורידה כל פעם שיוצאת גרסה חדשה אבל לשלוח הודעות לאנשים שלא מחוברים, הגיע הזמן באמת. *מורידה*
 
למעלה