צ'אט! עכשיו!
H half blood Yemenite New member 3/7/06 #41 מי שיודע אנגלית: במשפט הבא: The Middle East will reject small Israel, and she can only survive by becoming big במקום she can only צריך להיות IT can only, זה נכון?
מי שיודע אנגלית: במשפט הבא: The Middle East will reject small Israel, and she can only survive by becoming big במקום she can only צריך להיות IT can only, זה נכון?
ס ספירלי1 New member 3/7/06 #43 אני עייפה חברים ב"ה לישון ב4 זה לא לעניין. לקום ב9 ווחצי בגלל דודה שמתקשרת, זה עוד יותר לא נחמד. הכי לא נחמד שמנסים לחזור לישון ולא מצליחים. *פיהוק* בוקר טוב.
אני עייפה חברים ב"ה לישון ב4 זה לא לעניין. לקום ב9 ווחצי בגלל דודה שמתקשרת, זה עוד יותר לא נחמד. הכי לא נחמד שמנסים לחזור לישון ולא מצליחים. *פיהוק* בוקר טוב.
I InBaR 85 New member 3/7/06 #46 אהההה../images/Emo7.gif לא יצא לי טוב במבחן המסכם במתמטיקה באנגלית יצא לי -87 אבל במתמטקה....75....
A AnGeLiNa JoNsOn New member 3/7/06 #60 לא נורא,../images/Emo141.gif זה כל כך לא הולך להשפיע לך על החיים שזה אפילו מצחיק ו-75 זה לא כזה נורא...!
לא נורא,../images/Emo141.gif זה כל כך לא הולך להשפיע לך על החיים שזה אפילו מצחיק ו-75 זה לא כזה נורא...!
Y Yardush ויזלי New member 3/7/06 #47 ../images/Emo42.gifנטשתי אתכם לכמה ימים חזרתי:] ואני החלטתי להיות צמחונית
L Looking4CoolName New member 3/7/06 #48 ../images/Emo50.gif שימו לב למשהו, רגע, תנו לי לחפש את זה... מצאתי. לא זוכר איפה ראיתי את זה. אבל זה ממש חמוד.
../images/Emo50.gif שימו לב למשהו, רגע, תנו לי לחפש את זה... מצאתי. לא זוכר איפה ראיתי את זה. אבל זה ממש חמוד.
ב באה מכאב New member 3/7/06 #50 ../images/Emo207.gif בואו הצ'אטה! כי חזרתי מהעבודה ואני צריכה תמיכה נפשית
י ילדונת טובה היחידה New member 3/7/06 #53 מאי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וואלקם באק!!! תזכרי- אל תשימי על כל מה שאומרים...