חברתי

תודה! ../images/Emo140.gif אני מחוברת..

יש לי אותך במסנג'ר? ליתר ביטחון תני כתובת..
 

yakovf2

New member
גם אני חזרתי רק לפני יומיים

מהעדרות של כחודש וחצי. זה טוב לחזור לא?
 

saaror

New member
משתדל לראות את מה שבערוץ 2

לא קניתי ת'חבילה אבל אני מתעדכן.
 

gwenog jons

New member
מישהו יודע איך אני משנה כינוי?

זה לא מצליח!!!!*מרגישה טיפשה*
 
למעלה