../images/Emo115.gif../images/Emo4.gif למה צריך את כל החידושים?
אני מתפתה להוריד אך ורק בגלל שאפשר לשלוח הודעות למי שלא מחובר.. אבל חוץ מזה, אני לא מוצאת שום סיבה להוריד את זה. זה כמו כל המסנג'ר פלוס/גרסאות מתקדמות. אני לא משתמשת בנדנודים ושונאת את זה. אני לא שולחת לאנשים קליפי קול ומצגות. זה הופף אחרי יומיים להיות מטריד. דעתי לפחות