זקוקה לעצתכם..

evilihi

New member
אלוהים אני כ"כ מסכימה איתך

ביחוד בסעיף 2. ואאל"ט היה פה שרשור דומה לא מזמן גם בקשר לנושא של שותף הומו, רק שאני לא ממש זוכרת מתי זה היה. גם השרשור שפתח בנצי בקשר לשותפה שבעניני הסאדו...די מתקשר לשרשור הנוכחי. תודה רבה!!!
 
ושוב ה"הגיון" האישי של tenen

א. אני עד כמה שידוע לי סטרייטית מוצהרת וציינתי את זה בתגובותיי, ועדיין אני לא מבינה, אבל באמת לא מבינה, מה רע בלשכור דירה עם שותף הומו או שותפה לסבית, אני באמת ובתמים לא מבינה מה מפריע בזה יותר מאשר לשכור דירה עם שותף ג'ינג'י לצורך העניין. ב. הבעיה שהייתה לרובנו עם האם חד הורית היא לא העובדה שהיא אם חד הורית, אלא שלגור בשותפות עם פעוט זה לא דבר פשוט ובשרשור הנ"ל הועלו טיעונים רבים לגיטימיים (לדעת הגיון אנושי, לא לדעת ההגיון שלך) למה לחלוק דירה עם פעוט יפגע באיכות החיים של השוכר שמשלם ממיטב כספו כדי לחיות חיים של רווק צעיר ולא של משפחה. חברתנו לא ציינה טיעונים לגיטימיים למה מגורים עם הומו או לסבית יפגעו בה או באיכות החיים שלה ואני לא היחידה שלא מבינה כיצד הנטיה המינית של השותף משפיעה על המגורים המשותפים.
 

הרזבם

New member
ליברלי? מי כאן ליברלי???

רק לפני יומיים הציעו כאן למישהו לברוח מאיזו דירה בגלל שהשותפה מחזיקה שוט בבית. קראו לה "סוטה". אין מה להגיד, אין סטיגמות בפורום הזה. כולם כאן נופת צופים של ממש. אנשים פתוחים ומבינים. מוסר כפול זה לא משהו... חברים. נעצתם את השיניים במשתמשת הזו מספיק. זכותה לא לרצות לגור עם הומואים. זכותה גם לא לאהוב הומואים. צדקנות ותקינות פוליטית, במיוחד שלא במקומה, לא גורמת לאף אחד להיראות טוב יותר, אפילו והדעות שהוא מפגין כלפי חוץ הן לכאורה חיוביות. טנו, שרשרתי אליך רק בגלל שזו ההודעה שעליה ישבתי כשהחלטתי להגיב. אני מסכים עם מה שכתבת
 

מIתר לי

New member
הצילוווו ../images/Emo178.gif

אתם לא מרגישים שמיציתם?
80% מהשירשור בכלל לא קשור לשאלה עצמה אלא סתם דברים שחוזרים על עצמם... כל אחד וקופת השרצים הפרטית שהוא סוחב על הגב שלו... גם לי יש הרבה דברים שאתם יכולים לקרוא לזה שריטות/פוביות או בכל שם אחר... אבל ברגע שהיא אמרה שיש סיפור מאחורי הבקשה שנראת בעיני אחרים תמוהה... אז למה להמשיך?
אין לי מושג מה הסיפור, וזה הדבר האחרון שמעניין אותי, כי מפריע לי יותר שהיא ציינה כמה פעמים שיש סיפור מאחורי הבקשה ועדיין לוחצים אותה לקיר... אז אולי כדאי להפסיק לדרוך על יבלות/פצעים פתוחים או כל דבר אחר שאותו סיפור מהווה בשבילה? לעניות דעתי קצת הגזמתם... (ואני בטוחה שהיא הבינה מזמן את הנקודה שאתם עדיין מנסים להבהיר, כי טיפשה היא לא)
 

tenen

New member
להזכיר לך שאת היית חלק מהתקיפה הדומה הקודמת.

למה לדעתך אסור לפסול ערבי משום היותו ערבי אבל בסדר לפסול הומוסקסואל בשל היותו הומוסקסואל? http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=794&msgid=104690691&FlagSybase=1 אולי נכין כאן בפורום רשימה על מה מותר לפסול ועל מה אסור ונעלה סעיפים להצבעה? אלו סיבות אפשריות ספרנו כאן עד היום? הומוסקסואל ערבי דתי שומר כשרות דתי שומר שבת חד הורית עם ילד לא צמחוני (לקחתי מהפורום השכן). לא חסרות סיבות לא לרצות לגור עם אנשים, זה לגטימי לא לרצות לגור עם כולם ועם זאת צריך להבין שחוסר הנכונות של אנשים לגור עם אדם בשל סיבות אלו או אחרות יפגעו בו ובדומים לו ולכן עליו לחשוב שוב טרם יעלה הודעה בסגנון הזה לפורום שכן אנשים שרואים עצמם נפגעים מהודעה מגיבים בתוקפנות
 

מIתר לי

New member
ולך לא חסרות סיבות לחפש היכן לתקוף אותי.. הא?

הנקודה היא לא אם היא מעוניינת או לא בהומוסקסואלים, ותגובה כזאת הייתי שמה בשירשור ההוא לו הוא היה אומר שאינו רוצה ערבי בגלל סיפור אישי שקרה לו. (שזה שונה מלהגיד "אני לא רוצה ערבי/הומו כי אני לא רוצה שבבית שלי יהיו ערבים/הומואים") אתה יכול להסכים ואתה יכול שלא, ואני מאד אשמח אם זו תהיה הפעם האחרונה שתגיב להודעות שלי, שתתקוף אותי ושתשים לי קישורים שונים ומשונים שאינם קשורים לנקודה אותה העלתי. אתה מיום ליום מוציא לי את החשק להשתתף בפורום. היה שלום ותודה על הדגים.
 

צוהלת

New member
אני נאלצת להסכים איתך..

בסופו של דבר מי שיגור עם השותפ/ה זאת היא, מה ענייננו מה הסיבות שלה? ונניח והיא הומופובית? מי אנחנו שנשפוט אותה? האם זה שירדו עליה וידחקו אותה לקיר ישנה את דעתה? לא. האם אנחנו אלו שנגור עם השותף ההומו/ערבי/חוצני? לא. בפעם האחרונה שבדקתי, כל אחד היה רשאי לבחור לעצמו. אני יודעת שאם אני הייתי מחפשת שותף הוא היה צריך להיות ידידותי למעשנים,חובב בלאגן, שקט בשעות הבוקר,מצידי שיהיה מלכת דראג, זה לא ממש משנה. חייב להיות נקי,לא הייתי לוקחת שותף ערבי, ובטח לא אם חד הורית כי ילדים זה שמחה מבחינתי רק שהם בבית של ההורים שלהם ולא בבית שלי.הוא יהיה חייב להבין שבבית שלי טורפים בשר כאילו אין מחר,אוכלים ארוחות שחיתות ביום כיפור(קרות שלא יהיה ריח מגרה) ורואים טלויזיה גם באמצע הלילה. כיוון שאני זאת שבוחרת את השותף, זכותי לבחור אותו איך שאני רוצה.... או.. ש.. לא?
 

NightElf

New member
מממ...

האם את סבורה שאיסור ליהודים להכנס למסעדות מסוימות בארץ מסוימת בגלל שהם יהודים זה דבר לגיטימי כי זכותו של בעל המסעדה להחליט כך?
 

evilihi

New member
לא בדיוק,

אבל זכותו להכניס למסעדה שלו מי שהוא רוצה, נכון?
 

NightElf

New member
באופן היפותטי זכותו, אך זאת עדיין אפלייה

אם נרחיב את הנושא, ניקח לדוגמא את התדמית שיש לישראלים בחו"ל בנוגע לזה שהם מבולגנים, גונבים ממלונות וכו'... האם זה נכון או לא לבעל מלון או מסעדה להחליט שהוא לא משרת ישראלים באופן טוטאלי בגלל החשש להתנהגות לא נאותה מהם?
 

evilihi

New member
תראה, ברור שלא

אבל מה לעשות...זה קיים.. כבר קרה שהייתי במקום שלא רצו אותי בתור ישראלית...אז דחפתי בכוח? לא, פשוט הלכתי למקום אחר.. אם נניח הייתי נלחמת - זה גם לא היה עוזר וגם מחריף את המצב.. שלא לדבר שבאופן אישי גם לא הייתי רוצה להיות במקום כזה, בין אם הוא ישנה את דעתו עלי ובין אם לא.. אבל שוב..זכותם...
 

Charlotte Chamb

New member
ומה בעניין

הסלקציה למועדונים? האם זה בסדר שיש אנשים שלא מכניסים אותם למועדונים מסוימים? לכאורה אפשר לאמר שזה לא לגיטימי ומצד שני - יש בהחלט מקומות שלא הולכים אליהם כדי לא לפגוש אוכלוסיה מסוימת אז הסלקציה היא בלתי נמנעת אם אתה רוצה שהבית שלך/מסעדה/מועדון יכילו רק סוג אוכלוסיה מסוימת. אז אולי זה לא לגיטימי ולא פוליטקלי קורקט ולא שיוויוני אבל זה אנושי
 

NightElf

New member
כן, הסלקציה במועדונים יותר בסדר

כמו שהצעתי שהיא תעשה "סלקציה" לאנשים שהיא תפגוש, ואין טעם לפסול אוכלוסייה שלמה ישר במודעה.
 

NightElf

New member
אתה באמת סבור שפסילה

של מישהו שכנראה יעשה מהומות במועדון שווה והוגנת כמו פסילה של מישהו שמעולם לא ראית ואתה פוסל אותו בגלל ההעדפות במיטה שלו? ובלי קשר, למה צריך להשוות סיטואציות בחיים שונות בחיים ולהסיט את הדיון מהמטרה העיקרית שלו שהיא אפליה של מישהו לפני שרואים אותו? כמו שאמרתי, אם היא תאמר שהיא תפגש עם מישהו גיי, והוא יהיה מוחצן ולא נוח לה עם זה, זה משהו אחר, אבל מראש לא לראות פוטנציאלים שאולי יהיו מוחצנים כאלה, לדעתי זה בזבוז והיא יכולה להפסיד שותפים נפלאים ככה.
 

Charlotte Chamb

New member
אני סבורה ../images/Emo13.gif

שכן, זה אותו דבר. שזה לעשות הכללה ואפליה וזה בדיוק אותו הדבר כמו הדוגמא שהבאת עם המסעדה.. בין אם אתה רואה מישהו או לא, מספיק שאתה משייך אותו לאוכלוסייה מסויימת ואז אתה אומר: אותו אני לא רוצה אצלי בבית/במועדון/במסעדה. וז אפליה. כי אני בטוחה שאתה יודע, שהסקלציה במועדונים, היא לא רק כלפי אלו שאולי יעשו מהומות, אלא גם כלפי אלו שלא מתלבשים נכון, או לא נראים הכי טוב. ומה אתה חוב שכל אלו שנראים כאילו הם הולכים להרים את המועדון אז הם באמת כאלו?? ובכל זאת לא מכניסים אותם. בגלל צבע עור בגלל לבוש. ולמיטב הבנתי - אני לא חושבת שהיא פוסלת הומואים. היא פשוט לא רוצה לגור איתם באותה דירה. וזה שהיא יכולה להפסיד - זה נכון, אבל זה נכון בכל דבר בחיים גם שאנו פוסלים בן זוג פוטנציאלי בגלל צבע עור/גובה/מראה/מוצא אנחנו יכולים להפסיד חברים נפלאים.
 

NightElf

New member
ונניח שזה אכן המצב

אז בגלל שכולם לא בסדר גם אנחנו מקבלים לגיטימציה להיות לא בסדר?
 

NightElf

New member
הקשר הוא שפיטה של מישהו

על סמך סטיגמה ודיעה קדומה ולא על סמך מי שהוא באמת. אין לי בעיה אם מישהו שאומר שהוא פגש גיי והוא לא מצא חן בעיניו ולא הייתה כימיה אז הוא לא רוצה לגור איתו, אבל זה יותר בעייתי שמישהו אומר שהוא לא רוצה לגור עם גיי כי הוא מצפה מכל הגייז להתנהגות זהה.
 
למעלה