זקוקה לעצתכם..

evilihi

New member
ועוד משהו קטנטן

אם תרצי או לא תרצי - יש אנשים שזה מגעיל אותם. מה לעשות. קראתי איפשהו על אמא לסבית שכל פעם שהיא מנסה לדבר על הנושא עם הבנות שלה, הן נגעלות. אם תרצי או לא תרצי - זה קיים. ולא תוכלי לשנות את זה. לא תוכלי לשנות דעה של אדם שנגעל או משהו דומה. יש לי חברה שנגעלת מגלידה בטעם שוקולד. זה מגעיל אותה. היא לא תיגע בזה. לא יעזור אם אני אשכנע אותה שזה נורא טעים וכדאי לה. אני שונאת למשל מנגו ותותים. זה פשוט מגעיל אותי. אז מה? אותו הדבר... למרות שאני חייבת לציין שבילדות נגעלתי משניצל וצ'יפס...משניצל אני עד היום נגעלת...אבל ציפס...דעתי השתנתה...לא מתה על זה...אבל אם יש אז...
 

Mיקי_

New member
נכון וזה לא הומופוביה...../images/Emo216.gif../images/Emo216.gif../images/Emo216.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif

 

oren*

New member
קצת צביעות, אחרי שכתבת שיש לך חברים גייז.

את לא חייבת שום דבר לאף אחד כאן, אבל מינימום של עקביות בהודעות באותו שרשור יכול לעזור בכדי לקיים דיון בוגר ורציני ולא סתם סיסמאות שנזרקות לאוויר - בעד ונגד ההחלטה שקיבלת. ויפה גם ההקבלה שלך בין מנגו ותותים ובין הכנסת אנשים לארונות וגטאות, התחלת בסיפור אישי שקרה לך עם המון אמפתיה ואהבה לקהילה הגאה, ובסוף מצאת את ההסבר לבעיית ההומופוביה העולמית, "זה קיים. ולא תוכלי לשנות את זה.". את בסך הכל בעלת דירה שלא רוצה הומו אצלה על השטיח, אדם אחר עומד בראש מפלגה אנטישמית, בראש מדינה מוסלמית, בראש עסק שמעודד מדיניות אנטי נשים/הומואים/יהודים/שחורים - להכל יש הסבר, בסך הכל אדם אחד שבסך הכל נגעל משניצל וצ'יפס, בעצם לגבי צ'יפס דעתו השתנתה, לא מת על זה ... אבל אם יש אז...
 

evilihi

New member
לא אמרתי שזה *מגעיל* ספציפית אותי

אוף.... כמו שאמרתי ואני שוב אומר, יש לי סיפור אישי שאני *לא* אפרט כאן.... נתתי בסה"כ דוגמה, כמו שאחרים נתנו כאן....הדוגמה של הלסבית עם הבנות שנגעלות היא אמיתית ביותר, לא המצאתי אותה. פשוט קראתי על זה איפשהו... לי זה *מפריע*... ושוב...*מפריע* אבל יש כאלה שזה מגעיל אותם.... הנקודה שלי...שזו זכותו של בן אדם להרגיש ככה...בין אם זה מוצא חן בעיני אחרים או לא... כמו שאמרתי, זכותי לבחור לא להכניס שותף גיי, כמו שזכותי לא להכניס חרדי הביתה בתור שותף. נכון? מה הקשר להכנסת אנשים לארונות וגטאות? למה להכניס לי מילים לפה? יש לי חברים גייז, אני מכירה אנשים שהם גייז, לא הכנסתי אף אחד לארון ולא הכנסתי אף אחד לגטו. זכותו של בן אדם לבחור בדרך בה הוא בחר, כמו שזכותי המלאה לבחור בדרכי שלי. אני רוצה להרגיש נוח בבית שלי, ולבחור בשותף גיי לא ממש יעזור לי כרגע, מהסיבות האישיות שרשמתי אך לא אפרט מהן כרגע. אבל שוב אומר - קיבלתי כמה עצות במסרים - ואני כנראה אפעל לפיהן.
 

tulchi

New member
כי בתור יהודיה לא הייתי רוצה לגור עם נאצי

ולהיות נאצי זה לא בסדר. להיות יהודיה זה כן בסדר ולחשוש מנאצים זה כן בסדר, אבל להיות נאצי זה לא. וזאת בתשובה לתהיה שלך "למה לי אסור?" מבינה?
 

evilihi

New member
מה הקשר לנאצי?

בפעם האלף שלוש מאות ואחת...אני מקבלת את הגייז, אבל זה *מפריע* לי. *מפריע* *מפריע* *מפריע* *מפריע* *מפריע* *מפריע* *מפריע* *מפריע* *מפריע* *מפריע* *מפריע* לחזור על זה עוד כמה פעמים? עכשיו גם משווים אותי לנאצים. איזה כיף. לספר את זה לסבא שלי שהוא ניצול שואה? או אולי לבני המשפחה שלי ששרדו? הוא יהיה מבסוט... תתביישי לך. פשוט תתביישי.
 

tenen

New member
אתה מנהל פורום שבו לחצי מהאנשים יש הגישה הזו.

למה זה יותר תקין לדעתך לכתוב במודעת דרושים דרוש שותף צמחוני מאשר לרשום דרוש שותף הטרוסקסואלי? כאשר צמחני/טבעוני מחפש להיכנס למערכת יחסים/לשכור דירה/אפילו לצאת לטיול עם מישהו שהוא גם צמחוני טבעוני ורושם את זה בפורום שאתה מנהל זה זמן רב הדבר מתקבל בברכה למרות שזה בדיוק כמו לרשום שלא יהיה קרניבור/אומניבור. אין לי דבר וחצי דבר נגד ההודעות הללו בפורום השכן, לדעתי כל אחד צריך לגור/לאכול/ולעשות כל דבר אחר עם האנשים שעושים לו טוב על הנשמה, ואם לכותבת מפריע לגור עם הומוסקסואל זה לגטימי בדיוק כמו שלגטימי שלטבעוני יפריע לגור עם קרניבור.
 

NightElf

New member
אתה באמת משווה אורח חיים מובהק

במקרה שלנו הוא טבעונות, לבין נטיה מינית שהיא ההומוסקסואלית שהצד השני בכלל לא יכול לחוש לגביה? אני גרתי עם שותף 10 חודשים והוא מעולם לא ידע לגבי הנטיות שלי, וגם לקראת הסוף עוד דיבר איתי קצת בנוגע לבנות (לא שממש היינו בקשר או משהו, אבל עצם זה שהוא מעולם לא שאל אז מעולם לא סיפרתי לו את ההעדפות שלי במיטה). לעומת זאת תהיה יותר מבטוח שהוא ידע שאני טבעוני. וכמו שציינתי, אני כן עושה הבחנה בין אורח חיים - צמחוטבעונות, עישון, מוחצנות של גאים וכדומה, לבין נטיה מינית שבכלל לא תעיד על התנהגות באורח החיים, לזה קוראים סטיגמה. אני סה"כ ניסיתי להבהיר לכותבת השרשור שההבחנה שלה מוטעת בראש בכך שהיא פוסלת אוכלוסיה שלמה כאשר היא יכולה פשוט לא לגור עם הומואים\לסביות מוחצנים שקשורים לחיי הקהילה בגוש דן באופן מובהק.
 

tenen

New member
וגם להיות ערבי זה אורח חיים מובהק?

הייתה הודעה של קיפוד מצוי שהשורה הראשונה בה זהה כמעט לחלוטין לשורה עליה הגבת "ואם הוא פשוט לא רוצה לגור עם ערבי? " זה נמצא בקישור הזה: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=794&msgid=104681179 מעניין ששם לא אתה, לא אשה מרציפן, ולא מיקי הגבתם להגנת הבחור למרות שגם שם לא מדובר על אורח חיים. למרבה הפלא שם הסכמתי עם הקיפוד, לא חייבים להסכים לגור עם כל אחד. להיות סלקטיבי זה לגטימי, פשוט לא צריך למהר לפסול את הסלקטיביות של האחר מכיוון שהיא גם כן לגיטימית.
 

Mיקי_

New member
אני חייבת להגיב בכל שירשור בפורום הזה?

כי אין שום תגובה שלי בשירשור המדובר. לא להגנת הבחור ולא לרעת הבחור למעשה לא קראתי את השירשור הזה מעולם... מעיון קצרצרון בלינק שנתת למטה "ואם ואם ואם" שמהווה חלק מהשירשור אני מסכימה עם מותר לי. אני כותבת גיי פרנדלי כדי לנטרל הומופובים, ואם הומופובים פוסלים אותי (וכמו שאמרתי אני הצהרתי על כך תמיד) אני רוצה ומעדיפה לדעת שזה בגלל זה. כי בעיני הם הבזויים בהחלטתם זו, ולא אני. בדיוק כמו שאני רואה ייתרון בהעדפתי צמחונים, ויש אומניבורים שירואה בי בזוייה שאני "מתקטננת" על אוכל שלא נכנס לי בכלל לפה. כמו כן ייתרון בהעדפתי בית נקי מסיגריות ושאר מעושנים, כשלל מעשני נרגילות וסמים לא הבינו מה הקטע שלי. אבל בשונה מצמחונות ובשונה ממעשנים, הומופוביה וגזענות הם ריאה חולה. הסיבה שלא ארצה לגור עם דתיים היא כדי לא לפגוע בהם (אלא אם כן אין להם בעיה שלא אשמור שבת או פסח או כל דבר שכזה) כי הסיבה שאני נמנעת היא במקום שבו אורח החיים שלי יכול להפריע לאורח החיים שלהם. (כמו שלי היה מפריע שותף אומניבור עם מקרר ומטבח אחד, או מעשן). הסיבה שהומופובים וגזענים לא מעוניינים לגור עם מושאי השלילה שלהם, היא לא ממחשבה על טובת האחר. אני לא טולרנטית לגזענים או להומופובים, זוהי לא סלקטיביות בעיני. ואני עם זאת לא מרגישה שהתנהגתי בשירשור הזה בגסות או בשונה מתגובותי הרגילות המנומסות לטעמי. בקיצור טנן, אל תאשים ואל תצפה מאנשים פה בפורום, תתמקד בעצמך ובלהציע תשובות. כל אחד יביע כאן את דעתו כמה שיחפוץ ובאיזה שירשור שיחפוץ.
 

tenen

New member
לא האשמתי אף אחד,

הזכרתי שמתוך כלל המגנים כאן אף אחד לא טרח להגיב בשרשור ההוא כאשר התקיים הדיון וזו לא האשמה אלא ציון עובדה ובנוגע לסיבות לכך כנראה שנצטרך לעבור בין כלל האנשים שלא הגיבו על מנת לדעת ואני מעדיף לוותר על כך. מי קובע מהי רעה חולה ומה לא? מבחינתי עישון זו רעה חולה ומבחינת אדם אחר הומוסקסואליות זו רעה חולה ומבחינת אדם שלישי הומופוביה היא רעה חולה. ההגדרה מהי רעה חולה משתנה לחלוטין מאדם לאדם וכל אדם רשאי לגור עם מי שאינו נכלל בתור הרעה החולה לדעתו. ובנוגע להאשמות, אני לא מאשים אף אחד, מבחינתי סלקציה זה לגטימי ולכן אני לא מאשים אף אחד שמבצע סלקציה אלא פשוט מתזכר אותו בזמן שהוא טורח להטיף לאחרים, ובנוגע לתגובתייך בשרשור הן אכן מנומנסות כרגיל. ובנוגע לכך שכל אחד יביע כאן את דעתי כמה שיחפוץ ובאיזה שרשור שיחפוץ, לא מנעתי מאדם בודד להגיב, מי שרוצה להגיב ולהיכנס לדיון מוזמן בשמחה
 

Charlotte Chamb

New member
סליחה, אני רק שאלה

האם להומואים/לסביות שקשורים לחיי הקהילה בגוש דן יש שלט על המצח? איך היא תדע להבחין ביניהם? וגם אז, נניח והיא תמצא שותף לא מוחצן כהגדרתך, מי אמר שבמשך הזמן הוא לא ייהפך להיות מוחצן? או שיהיו לו חברים מוחצנים?? מלכתחילה לדעתי עדיף לא להיכנס לזה וזה בדיוק כמו עם דתיים וחילוניים. אם אני הייתי שומרת כשרות לא הייתי מסכימה לגור בשום אופן עם שותפים אשר אוכלים לא כשר לא הייתי רוצה לראות אתזה בבית שלי ולא הייתי רוצה לחיות כל הזמן במחשבות אם לא היה ערבוב בשר וחלב בכיור/כלים/ מקרר. זה לגיטימי ביותר לרצות שלא לחיות עם מישהו כל כך שונה ממך שאתה לא מסתדר עם אורח החיים שלו וזה לא קשר רק לגאים אם אני בחורה שקטה סולידית שהולכת לישון כל יום ב 9 בערב לא הייתי יכולה לגור בשותפות עם חיית מסיבות.
 

NightElf

New member
לאף אחד אין את היכולת לנבא את העתיד

עד כמה שידוע לי, ולא, לאנשים אין שלט על המצח שמצהיר על אורח החיים שלהם. אבל כן, אפשר לשאול מישהו שעומדים לגור איתו בנוגע לאורח החיים שלו, אני אישית שאלתי שותפים פונטציאליים לגבי אורח החיים שלהם כדי שלא יהיו התנגשויות ביחס לשעות עירנות ושינה, האם הבית יהיה מלא בחברים כל הזמן וכדומה. ואני אישית גם לא הייתי מכניס הגדרות שכאלה להודעת חיפוש שותפים, אבל כאשר מישהי רושמת שהיא רוצה לרשום משהו כזה אז אני מנסה להבין את הסיבות ולהציע לה דרכים יותר טובות לחיפוש שותפים ואני לא שופט אותה על הסיבות, יהיו אשר יהיו.
 

tenen

New member
כמובן שיש שלט על המצח שמלמד על אורח חיים

לא כולם יודעים לקרוא אותו ואלו שיודעים גם מפספסים פה ושם אבל הוא בהחלט קיים והאמת בחלק של גייז גם לא צריך לדעת לקרוא כדי לדעת, פשוט מביאים 10 שותפים פוטנציאליים ולפחות 3 מהם יזכירו את בן/בת זוגם תוך כדי שיחה.
 

Mיקי_

New member
תכתבי שמרנית. זה כבר ירחיק אנשים כמוני... ../images/Emo4.gif

 

evilihi

New member
../images/Emo24.gif

אין לי שום דבר נגדך מותק
ושמרנית...קצת בעיה..זה נשמע כמו דודה בת 80
 

Mיקי_

New member
גם מישהי שלא מוכנה לגור עם גאים נשמע כמו משהי

מיושנת מאד. צר לי, אני לא אביע אמפטיה כלפי השירשור הזה. שמרנית ירחיק לרוב גאים גאות ושאר אנשים צבעוניים, אבל אולי לא כדאי לך לכבס, ולכתוב באמת "לא לגייז" מבטיחה לך שתקבלי צילצולים נזעמים. תטעני שאת הומופובית תטעני שאת לא הומופובית, האמירה של "אני לא רוצה (מכל סיבה שהיא) לגור עם גאים" היא הומפובית, כמו שאדם שלא רוצה לגור עם יהודים מביע אמירה אנטישמית, ואדם שלא רוצה לגור מהגרים מאתיופיה או ברה"מ לשעבר, ערבים וכ"ד מביע אמירה גזענית. את לא יחידה, אני תמיד מציינת שאני Bסקסואלית בדיוק כדי שלא יהיו לי הפתעות הומופוביות, ויש מספיק כאלה ששוללים גאים לצערי הרב. את ממש לא יחידה.
את רק מחפשת איך לייפות את זה... אני חושדת שיש לזה קשר כלשהו לסטיגמת האיידס... אבל אני אשאיר את ההשערות שלי לעצמי. את לא מוכרחה לספק הסברים, ביקשת עצה נתתי לך. כתבי שמרנית, זה כבר ירחיק אנשים כמוני...
 

evilihi

New member
איידס?

ממש לא. האמת שלא חשבתי על זה בכלל...לא מטריד אותי במיוחד האמת, יש דרכים להתמודדות עם זה. אני יודעת איך מתגוננים ואיך לא נדבקים, אז זה לא מפריע לי. באמת
זה לשיקולך אם להביע אמפטיה לשרשור או לא. כמו שאמרתי, לי יש את סיבותיי שלי.
 

Mיקי_

New member
כמו שאמרתי נתתי עצה יעילה, לא מתכוונת להיות

אמפטית.
 

tenen

New member
באמת שאין בעיה לעשות את זה.

אין צורך שתכתבי שמרנית מה שסתם ירחיק ממך שותפים פוטנציאליים. אם את מדברת על ת"א זו באמת שלא בעיה, תזימיני אלייך שותפים פוטנציאליים ותאמיני לי שאחרי 20 שותפים יהיו לך כמה שם שכבר יספרו לך בהתנדבות על בן/בת הזוג שלהם. בנוגע לתגובות העויינות שקיבלת, אז כך: 1. וזה הסעיף הכי חשוב שרשמתי השבוע, לא הולכים לפורום בו יש משתתפים פעילים שהינם הומוסקסואלים/לסביות מוצהרים/ות ופותחים שרשור שעלול לפגוע במי מהם, זה חסר טקט לחלוטין, והסיכוי לקבל תגובות לא עוינות מהם ומחבריהם לפורום הינו מאוד נמוך ואני עונה לך בכל זאת בתקווה שתשובה שתעזור לך לבצע את הסלקציה שביקשת תתרום להפסקת שרשור זה, כמו כן אמנע מלשים אפילו אייקון מחייך אחד במהלך כלל ההודעה מכיוון שאני לא נוטה לחייך היכן שמי מחברי לפורום עלול להעלב עלבון מיותר שיכל להימנע. 2. באופן כללי ממוצע הפורומים בתפוז מאוד נוטים לנקות בגישה עויינת לכל מה שמזכיר שמרנות ולדעתי חבל שכך מכיוון שהעולם מורכב גם משמרנים ולדרוש מהם שישנו דעתם ויהפכו לליברלים דומה לדרישה מהומוסקסואל שישנה דרכו ויהפוך לסטרייט. חברי הפורום הזה שפתאום צועקים כנגד כל סוג של פסילת שותף על רקע מיני רק לפני 3 חודשים פסלו ברוב מוחץ את האפשרות לשכור דירה יחד עם אם חד הורית למרות שההשלכות כלפי אם כזו שלא תצליח לשכור דירה יחד עימם קשות בהרבה מההשלכות שיהיו להומוסקסואל שיש בודדים שיסרבו לגור איתו ולכן סירובך הספציפי מזיק הרבה פחות מזה של שאר חברי הפורום לאם החד הורית. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=794&msgid=104877453&FlagSybase=1 הפורומים בתפוז הפכו לליברליים בצורה קיצונית שאני לא בטוח שעדיפה על השמרנות, הדבר מפריע לי מכיוון שבין ידידי יש עוד כמה שמרנים, ונכון להיום להפנות אותם לפורומים בתפוז זה פשוט לשלוח אותם לקבל גינויים ללא סוף וחבל שכך מכיוון שחלקם אנשים נפלאים שפשוט חושבים בחלק מהנושאים כמו שחשבו ב 1000 שנים שקדמו ל 100-200 השנים האחרונת.
 
למעלה