ה"י 9.11

לבנדר א

New member
התחברתי בשביל יעלי

והיא גרמה לי להישאר.
עליתי מ22% ל40%, ביקרתי בעיר החדשה, השלמתי כמה קווסטים והשגתי טונה של דרופים לרמות 40-60 ומגילה 60% bow att. צריכה ג'וניור, הזמנה לגילד וזהלמ. היה כיף.
 

Hasselblad

New member
הופה הופה

אז את אומרת שיש סיכוי שנראה אותך יותר? לגבי הגילד אין בעיה רק תהיי מחוברת ונזמין אותך, לגבי ג'וניור תזכירי לי מה הרמה שלך?
 

לבנדר א

New member
רמה 82 כרגע.

ואנשים, גם אם אני בBL שלכם צריך למחוק ולהוסיף אותי מחדש כי מחקתי את כל הBL שלי במסגרת ה"לידה מחדש".
תודה סיוי.
 

yonVata

New member
תשלחי לי מסר...

עם הכינוי... אני כבר לא זוכר אם בסוף הספקתי להוסיף או לא :/
 

yonVata

New member
עוד יותר טוב!...

אני דיי בטוח שהייתי שוכח לעשות אתזה איזה 15 פעמים לפני שהייתי מוסיף :/
 

Guid

New member
יאהה! אני רוצה את הסקרול!!

בכמה את מוכרת? D:
 

yonVata

New member
האמת?...

פתאום אני מרגיש בחסרונם של מספר אנשים מאז המפגש... :/ ובנושא אחר... עידן... איך הולך עם הלימודים? ומה אתה לומד?!...
 

Guid

New member
מצחיק שאתה אומר לימודים,

אני בדיוק באמצע הקורס... P: לומד עיצוב גרפי~ D:
 

yonVata

New member
הקורס זה לא לימודים? :p

אתה לוקח קורס בודד? או לימודים מלאים?...
 

Guid

New member
יאי, חשבת עליי~ P:

חסר לי קצת אינטרנט נורמלי לאחרונה, אבל זה בטיפול~
סתם שתדעו- גם לי אתם חסרים!
 

deisy

New member
../images/Emo23.gif

נו, תעשה את ה"טיפול" זריז... מתגעגעים!!!
 

Guid

New member
XDDDDD

אני כמובן לא אתווכח עם זה~ P: מתי את מחוברת? D:
 

Macbook

New member
רמה 101, 55%. ../images/Emo27.gif

לא תראו אותי עולה רמות ביומיים הקרובים, אני מקווה שמחר בבוקר אני אעלה ל102 לפני שאצא לגיחה. ואת האמת? המייפל לא יהיה כל כך חסר בגיחה, ואני מקווה שזה אפילו יתן לי מוטיבציה להמשך.
 

spongbob

New member
../images/Emo110.gif../images/Emo41.gifרמה 130../images/Emo9.gif../images/Emo41.gif

סוף סוף, לאחר כמה וכמה מיתות, איבוד אחוזים, EXP ועשתונות עליתי לרמה 130! לאחר משהו כמו 3 חודשים של חוסר עלייה / תזוזה. התאמנתי בGalloperas, אחלה מקום, מומלץ בחום. יש לי עכשיו 16 נקודות בבליזארד והוא טוחן שיקויים בקצב מזוויע
. אני מתחיל לחפש Elemental Wand 7 כרגע, אם משהו נתקל בו בברה הוא מוזמן ליצור עמי קשר.
 
למעלה