../images/Emo110.gif../images/Emo41.gifרמה 130../images/Emo9.gif../images/Emo41.gif
סוף סוף, לאחר כמה וכמה מיתות, איבוד אחוזים, EXP ועשתונות עליתי לרמה 130! לאחר משהו כמו 3 חודשים של חוסר עלייה / תזוזה. התאמנתי בGalloperas, אחלה מקום, מומלץ בחום. יש לי עכשיו 16 נקודות בבליזארד והוא טוחן שיקויים בקצב מזוויע
. אני מתחיל לחפש Elemental Wand 7 כרגע, אם משהו נתקל בו בברה הוא מוזמן ליצור עמי קשר.