מלזיה
קרנינג>סינגפור>מלזיה [יש NPC מעל ימין הטירה בהתחלה של סינגפור שלוקח אותך לשם] כשזה רק יצא, הרצתי שם כמה רמות עם דאבלים עם אמא שלי [בישופ,HS] זה היה כייף ביגלל כל הדרופים וכו', עכשיו דיי משעמם והאחוזים לא כ-א-ל-ה משהו, סקלס יותר טוב. אבל זה טוב לדרופים, יוצאים הממוווני POWER CRYSTAL וגם מטוסים [כוכבי זריקה]