ה"י 9.11

deisy

New member
מזל טוב מותק ../images/Emo23.gif

הבליז יטחן לך שיקויים עד 20 נקודות, משם הוא ירד קלות
שמחה שחזרת לשחק
 

deisy

New member
נו..

אל תיאשי אותו
האמת, הבליז שותה שיקויים יותר מהג'נה...
 

D amaged R oses

New member
מלזיה

קרנינג>סינגפור>מלזיה [יש NPC מעל ימין הטירה בהתחלה של סינגפור שלוקח אותך לשם] כשזה רק יצא, הרצתי שם כמה רמות עם דאבלים עם אמא שלי [בישופ,HS] זה היה כייף ביגלל כל הדרופים וכו', עכשיו דיי משעמם והאחוזים לא כ-א-ל-ה משהו, סקלס יותר טוב. אבל זה טוב לדרופים, יוצאים הממוווני POWER CRYSTAL וגם מטוסים [כוכבי זריקה]
 
למעלה