ה"י 3.9

or19951

New member
ה"י 3.9

אני עליתי בשעה טובה לרמה 27
אני כבר יכול לראות את העבודה השניה, רק עוד 5 שנים..
 

Gen3siS

New member
מזלט ../images/Emo13.gif איזה שרת?

רמה 40 ב50% עם הבנדיט, 20 עם הנייטווקר
 

Gods Revenge

New member
לא נעים לי להגיד את זה

אבל אם אתה מחזיק את מה שאתה מחזיק זה אומר שדפקת את הססטים שלך מעבר תיקון ואני ממליץ לך לפתוח דמות חדשה ... מצטער
 

D amaged R oses

New member
כמה נקודות יש לך בסטאטים?

STR DEX INT LUK? כי אתה לא אמור להשתמש בנשק הזה, קוסמים משתמשים רק בשרביטים.
 

or19951

New member
אני יודע, באמת נדפקו לי הסטאטים והסקילים

כן, דמות ממש גרועה. אבל אין לי כח להתחיל אחת חדשה S:
 

D amaged R oses

New member
אני ברמה 30

אמרתי ש"מה, עד שהגעתי עד לפה, חרשתי כלכך הרבה" אבל כשתתחיל באמת להבבין את המשחק ולהשקיע יותר זמן, אתה תתחרט שלא התחלת מהתחלה. זה לא בעיה להגיע לרמה 27 מחדש, מהר. רק פיקיואים, תראה איך האיקאקספי טס לך.
 

or19951

New member
אבל האמת שאין לי מושג איך לעלות סטאטים..

סקילים אני מעלה לפי הסימונים של נקסון.. אם אני פותח קוסם חדש, איך להעלות לו את הסטאטים?
 

yonVata

New member
1 LUK וכל השאר לINT אאל"ט...

בכל מקרה ישלך את ההעלאה האוטומטית...
 

miss_t

New member
הלאק צריך להיות ב-3 יותר מהרמה שלך

כל השאר לINT זה בעיקר כדי שתוכל ללבוש בגדי קוסמים בנוסף- מומלץ אבל לא חובה- שהDEX וSTR יהיו 4
 
נקסון סידרו את זה

אי אפשר בכלל להעלות לסקילים הלא נחוצים. מזה כמה פאטצ'ים שכל הנובים מתחילים עם 4/4 מושלם.
 

D amaged R oses

New member
אני לא יודעת מה הסימונים של נקסון אומרים

אבל אתה צריך להעלות קודם נקודה 1 EENERGY BOLT 5 נקודות MP RECOVERY ואז לסיים להעלות MAX MP RECOVERY אחר כך להעלות ולסיים MAGIC CLAW ואחר כך להעלות ולסיים MAGIC GUARD אתה לא מסיים EENERGY BOLT ולא מתחיל בכלל MAGIC ARMOR
 
ככה: ../images/Emo13.gif

התכונה החשובה ביותר לקוסם היא ה INT. כמה שיותר אינט = יותר כוח בהתקפות קסם וגם יותר מאנה = יותר כוח קסם = יותר הגנות. לכן אינט צריך להיות כמה שיותר גבוה. חוץ ממנו, כדי ללבוש ציוד של קוסמים (בגדים ונשקים) קוסם צריך LUK +3 מעל הרמה. כלומר ברמה 27 אתה צריך 30 לאק. ברמה 50 אתה צריך 53 לאק. אתה יכול להשתמש בכפתור Auto Assign כדי להעלות את הסטאטים.
 
אין לך טעם להמשיך עם הדמות הזו.../images/Emo219.gif

באמת, אם הסטאטים שלך דפוקים כרגע, אין טעם, הנקודות שאתה שם בסטאטים כרגע נורא חשובות, וחבל אם הן לא במקומות הנכונים ובכמויות הנכונות. באמת שלפתוח דמות חדשה ולעלות ל-30 במהירות זה לא ביג-דיל, זה לא כ"כ קשה.
אתה תמיד יכול להעזר במדריכים לבילדים, אבל לפני זה, עדיף לך לפתוח דמות חדשה ולהסתכל על מדריך כלשהוא.
 

miss_t

New member
התקדמות בסימן - יש לי חגורה לבנה../images/Emo70.gif

ואו, זה פשוט מדהים ומאוד כיפי! ניסיתי לבד תחילה את הdojo והגעתי עד לשלב 12, אחרי זה כבר נהרגתי. צברתי בערך בחצי שעה לבד 50 נקודות, עידן הצטרף אליי והצלחנו להתקדם קצת יותר. אח"כ עשינו פארטי עם עוד אנשים, וא- זה בהחלט מקדם יותר - הגענו לשלבים גבוהים יותר... אבל עדיין, קצת חלשים כנגד הבוסים הקשים. עידן עזב ואני עברתי לאמוריה- הPQ לא היה מוצלח במיוחד- בעיקר בגלל שמישהי התנתקה באמצע
במקביל שמעתי את טל מספר שהוא פוגש את מנון בdojo- טל תביא תמונה!! חזרתי אח"כ לעוד dojo כאשר היו לי בערך 150 נק'. בניתי פארטי כאשר אני רמה 79 וכל השאר היו 65~75, נו טוב- הם עשו את העבודה בצורה טובה וכיסחו את כל הבוסים על לBlue MM שכולם עשו MISS חוץ ממני ועוד מישהו
אבל הפגיעה שלי לא כל כך הורידה הרבה. עשינו כמה וכמה סבבים ביחד עד להגעה לBLUE MM ועזבנו. מאוד התלהבתי מכל הPARTY סביב האימון הזה- ממש כיף שוב לעשות HEAL בקבוצה. אני מקווה להגיע לחגורה גבוהה יותר. המשכתי שם באזור הDOJO והצטרפתי לקבוצה של רמות 80~100 והגעתי איתם עד לROG המעופפים- הם הרגו את כולם פרט לשדואר ורנגרית שהיו ברמה גבוהה. גם עם HB לא הצלחתי לשרוד את הרוגים המעופפים
4 פגיעות ואני מתה- ואני לא יכולה לדאוג לחברי הפארטי- מבאס
רעיונות מישהו ? האם לוותר על לדאוג לחברי הפארטי בשלב זה ולשמור על עצמי בפינה? לסיכום- כיף למדיי! מצרפת תמונות גם מימים קודמים בתמונה- STAR רמה 200 עושה APQ
 

miss_t

New member
השיחה המגניבה עם Star אחרי הPQ

(ביקשתי שיגיד היי תפוז במהלך הAPQ, אבל הוא לא אמר)
 
ראיתי אותו אתמול../images/Emo219.gif

לפחות 5 פעמים.
ומלא אנשים מהגילד שהוא נמצא בו.
 
למעלה