קרפדה מקפצת שהרגה אותי בקלות
D Don Nirtin New member 4/9/09 #13 ישלו 35 מיליון חיים........./images/Emo87.gif אז כן. קרפדה מעצבנת:<
M miss_t New member 4/9/09 #16 הROG שבו לא הכי שרדתי עם הפארטי ברמות הגבוהות נראה לי שזה קומה 24 אאל"ט... הPQ הזה בהחלט כיפי!
T Touched By Angels New member 4/9/09 #23 תתחדשי ../images/Emo24.gif../images/Emo219.gif איכ אוף בפארטי שעשינו מקודם התקרבתי לזומבימושרום הגדול הזה שניה לפני שעשית היל ונפטרתי. ואז גם היו לי לאגים. -_-
תתחדשי ../images/Emo24.gif../images/Emo219.gif איכ אוף בפארטי שעשינו מקודם התקרבתי לזומבימושרום הגדול הזה שניה לפני שעשית היל ונפטרתי. ואז גם היו לי לאגים. -_-
T Touched By Angels New member 5/9/09 #29 ../images/Emo45.gifכיף שם נורא.../images/Emo219.gif פיקיו נורא נחמד, אבל יש לי רק איזה 80 נק'. מחר אני אחזור לשם. הצלחנו להרוג באיטיות אך בהצלחה את אלישאר! אומג!
../images/Emo45.gifכיף שם נורא.../images/Emo219.gif פיקיו נורא נחמד, אבל יש לי רק איזה 80 נק'. מחר אני אחזור לשם. הצלחנו להרוג באיטיות אך בהצלחה את אלישאר! אומג!
L LaChicaDeLasNovelas New member 5/9/09 #30 לאיזה רמות זה? נובית שכמותי... שבועיים בבסיס מטמטם את המוח.. ראשון שוב עוד שבועיים שם בלאכס...
D Don Nirtin New member 5/9/09 #34 כלום../images/Emo87.gif זה סתם להרוג בוסים בשביל לקבל חגורות שמביאים סטאטים...