ה"י 3.9

Don Nirtin

New member
ישלו 35 מיליון חיים........./images/Emo87.gif

אז כן. קרפדה מעצבנת:<
 

miss_t

New member
פאפא פיקסי עם עידן../images/Emo24.gif

השלב שלא הצלחתי לעבור לבד
 

Guid

New member
גם אני לא הצלחתי לבד... /tapuzforum/images/emo3.gif

היה ממש כיף! D:
 

miss_t

New member
הROG שבו לא הכי שרדתי

עם הפארטי ברמות הגבוהות
נראה לי שזה קומה 24 אאל"ט... הPQ הזה בהחלט כיפי!
 
תתחדשי ../images/Emo24.gif../images/Emo219.gif

איכ אוף בפארטי שעשינו מקודם התקרבתי לזומבימושרום הגדול הזה שניה לפני שעשית היל ונפטרתי. ואז גם היו לי לאגים. -_-
 
../images/Emo45.gifכיף שם נורא.../images/Emo219.gif

פיקיו נורא נחמד, אבל יש לי רק איזה 80 נק'.
מחר אני אחזור לשם. הצלחנו להרוג באיטיות אך בהצלחה את אלישאר! אומג!
 
לאיזה רמות זה?

נובית שכמותי... שבועיים בבסיס מטמטם את המוח.. ראשון שוב עוד שבועיים שם בלאכס...
 

miss_t

New member
כל הרמות

כניסות מוכרות ב: אילינה אורביס מו-לונג
 

Don Nirtin

New member
כלום:p../images/Emo87.gif

זה סתם להרוג בוסים בשביל לקבל חגורות שמביאים סטאטים...
 
למעלה