התקדמות בסימן - יש לי חגורה לבנה../images/Emo70.gif
ואו, זה פשוט מדהים ומאוד כיפי! ניסיתי לבד תחילה את הdojo והגעתי עד לשלב 12, אחרי זה כבר נהרגתי. צברתי בערך בחצי שעה לבד 50 נקודות, עידן הצטרף אליי והצלחנו להתקדם קצת יותר. אח"כ עשינו פארטי עם עוד אנשים, וא- זה בהחלט מקדם יותר - הגענו לשלבים גבוהים יותר... אבל עדיין, קצת חלשים כנגד הבוסים הקשים. עידן עזב ואני עברתי לאמוריה- הPQ לא היה מוצלח במיוחד- בעיקר בגלל שמישהי התנתקה באמצע
במקביל שמעתי את טל מספר שהוא פוגש את מנון בdojo-
טל תביא תמונה!! חזרתי אח"כ לעוד dojo כאשר היו לי בערך 150 נק'. בניתי פארטי כאשר אני רמה 79 וכל השאר היו 65~75, נו טוב- הם עשו את העבודה בצורה טובה וכיסחו את כל הבוסים על לBlue MM שכולם עשו MISS חוץ ממני ועוד מישהו
אבל הפגיעה שלי לא כל כך הורידה הרבה. עשינו כמה וכמה סבבים ביחד עד להגעה לBLUE MM ועזבנו. מאוד התלהבתי מכל הPARTY סביב האימון הזה- ממש כיף שוב לעשות HEAL בקבוצה. אני מקווה להגיע לחגורה גבוהה יותר. המשכתי שם באזור הDOJO והצטרפתי לקבוצה של רמות 80~100 והגעתי איתם עד לROG המעופפים- הם הרגו את כולם פרט לשדואר ורנגרית שהיו ברמה גבוהה. גם עם HB לא הצלחתי לשרוד את הרוגים המעופפים
4 פגיעות ואני מתה- ואני לא יכולה לדאוג לחברי הפארטי- מבאס
רעיונות מישהו ? האם לוותר על לדאוג לחברי הפארטי בשלב זה ולשמור על עצמי בפינה? לסיכום- כיף למדיי! מצרפת תמונות גם מימים קודמים בתמונה- STAR רמה 200 עושה APQ