לדעתי, יש לך עוד הרבה ללמוד...
קודם כל, אתה ממשיך להתבלבל בין רשות הצלילה (גוף ממשלתי) להתאחדות הישראלית לצלילה (גוף פרטי, שיקרא מעכשיו "ההתאחדות" לצורך קיצור ונוחות).
מעבר לכך, אתה לא מבין את ההבדלים בין ההתאחדויות השונות שפועלות בארץ. מועדון של PADI או SSI לא כפוף לסטנדרטים של ההתאחדות, ולכן גם אותם "כלים" לא יהיו רלוונטיים למועדונים הללו.לעומת זאת, מועדוני צלילה שעובדים תחת הדגל של ההתאחדות דווקא כן (אמורים) לשמור על איזשהו סטנדרט אחיד וכן יש מי שמפקח על כך מטעם ההתאחדות.
נושא של תיאום מחירים לכאורה לא קשור להתאחדות. ולמען האמת גם לא קשור לרשות. זה קשור לרשות ההגבלים העסקיים.
לצלול זה תחביב יקר. אבל דווקא הדבר הכי יקר בעסק הזה (בהתחשב בעובדה שלצולל חובב+ יש ציוד אישי) זה הדלק לנסיעה והלינה. אז גם בזה ההתאחדות צריכה להתערב? וצלילה זה ספורט יקר מאוד? לך תתעניין בעלויות של צניחה חופשית, ירי ספורטיבי ואפילו אופני כביש ואח"כ תחזור לפה עם מסקנות.
לכן, בשורה התחתונה, מבלי להעליב, אני חושב שיש לך עוד הרבה מה ללמוד על עולם הצלילה. ולצערי, מניסיון עבר, אנשים כמוך גרמו יותר נזק מתועלת.
קודם כל, אתה ממשיך להתבלבל בין רשות הצלילה (גוף ממשלתי) להתאחדות הישראלית לצלילה (גוף פרטי, שיקרא מעכשיו "ההתאחדות" לצורך קיצור ונוחות).
מעבר לכך, אתה לא מבין את ההבדלים בין ההתאחדויות השונות שפועלות בארץ. מועדון של PADI או SSI לא כפוף לסטנדרטים של ההתאחדות, ולכן גם אותם "כלים" לא יהיו רלוונטיים למועדונים הללו.לעומת זאת, מועדוני צלילה שעובדים תחת הדגל של ההתאחדות דווקא כן (אמורים) לשמור על איזשהו סטנדרט אחיד וכן יש מי שמפקח על כך מטעם ההתאחדות.
נושא של תיאום מחירים לכאורה לא קשור להתאחדות. ולמען האמת גם לא קשור לרשות. זה קשור לרשות ההגבלים העסקיים.
לצלול זה תחביב יקר. אבל דווקא הדבר הכי יקר בעסק הזה (בהתחשב בעובדה שלצולל חובב+ יש ציוד אישי) זה הדלק לנסיעה והלינה. אז גם בזה ההתאחדות צריכה להתערב? וצלילה זה ספורט יקר מאוד? לך תתעניין בעלויות של צניחה חופשית, ירי ספורטיבי ואפילו אופני כביש ואח"כ תחזור לפה עם מסקנות.
לכן, בשורה התחתונה, מבלי להעליב, אני חושב שיש לך עוד הרבה מה ללמוד על עולם הצלילה. ולצערי, מניסיון עבר, אנשים כמוך גרמו יותר נזק מתועלת.