הנה גם היום

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
הנה גם היום

הנה גם היום
חסמו את כל פרשת דרכים בשביל רקל שאף פעם לא תקום, וגם לא טרחו להודיע כלום מראש, מי שתכנן להגיע לאיזור כל הזין מה שנקרא

ספרו לי עוד על מה ישראל כץ עשה לטובתכם היום
 

orchilit

New member
באתרי דן וקווים היו הודעות -

הנה גם היום
חסמו את כל פרשת דרכים בשביל רקל שאף פעם לא תקום, וגם לא טרחו להודיע כלום מראש, מי שתכנן להגיע לאיזור כל הזין מה שנקרא

ספרו לי עוד על מה ישראל כץ עשה לטובתכם היום
באתרי דן וקווים היו הודעות -
כמובן, למה שנתיבי ישראל או העירייה תוספנה הודעה משלהן...
כל יום חמישי בערב בחודש יולי, כיוון התנועה למערב יהיה חסום. האוטובוסים ייסעו בדרך בגין יעשו פנייה ימינה (שלא מוגדרת שם) לנמיר וחזרה לארלוזורוב (למעט קו 55 שייסע בשאול המלך ודרך בגין)
 

droriko

New member
היה הודעה רק שבוע שעבר

באתרי דן וקווים היו הודעות -
כמובן, למה שנתיבי ישראל או העירייה תוספנה הודעה משלהן...
כל יום חמישי בערב בחודש יולי, כיוון התנועה למערב יהיה חסום. האוטובוסים ייסעו בדרך בגין יעשו פנייה ימינה (שלא מוגדרת שם) לנמיר וחזרה לארלוזורוב (למעט קו 55 שייסע בשאול המלך ודרך בגין)
היה הודעה רק שבוע שעבר
לגבי השבוע לא היתה הודעה. כשחזרתי הביתה עם 567 ראיתי בכיוון הנגדי פקק בדרך בגין שהוא לא אופייני, בטח לא בשישי. וזה עוד היה רק ב-10, אני לא רוצה לחשוב מה היה ב-12
 

orchilit

New member
באתרים היו גם שבוע שעבר וגם השבוע. לגבי הכביש

היה הודעה רק שבוע שעבר
לגבי השבוע לא היתה הודעה. כשחזרתי הביתה עם 567 ראיתי בכיוון הנגדי פקק בדרך בגין שהוא לא אופייני, בטח לא בשישי. וזה עוד היה רק ב-10, אני לא רוצה לחשוב מה היה ב-12
באתרים היו גם שבוע שעבר וגם השבוע. לגבי הכביש
אני לא יודע. אני נוסע עם x60 בד"כ. אבל לא שמתי לב לשילוט כלשהו. אם כך, זה באמת לא תקין בכלל.
 

nitsansh

New member
כשעברתי שם ביום חמישי לא ראיתי שילוט שהמעבר

באתרים היו גם שבוע שעבר וגם השבוע. לגבי הכביש
אני לא יודע. אני נוסע עם x60 בד"כ. אבל לא שמתי לב לשילוט כלשהו. אם כך, זה באמת לא תקין בכלל.
כשעברתי שם ביום חמישי לא ראיתי שילוט שהמעבר
מתחנת הרכבת לדרך בגין דרך המעבר התחתי חסום.
מה זה עוזר לי שזה כתוב באתרי אינטרנט שאני לא מבקר בהם...
 

nitsansh

New member
בזמן. שלקח לי להגיע לתחנה הבאה של קו 70

כשעברתי שם ביום חמישי לא ראיתי שילוט שהמעבר
מתחנת הרכבת לדרך בגין דרך המעבר התחתי חסום.
מה זה עוזר לי שזה כתוב באתרי אינטרנט שאני לא מבקר בהם...
בזמן. שלקח לי להגיע לתחנה הבאה של קו 70
ברחוב שאול המלך כבר הייתי מגיע עם קו 5 להיכל התרבות דרך דיזנגוף...
 

orchilit

New member
כן המעבר בין המנהרות חסום, צריך לעלות למעלה

כשעברתי שם ביום חמישי לא ראיתי שילוט שהמעבר
מתחנת הרכבת לדרך בגין דרך המעבר התחתי חסום.
מה זה עוזר לי שזה כתוב באתרי אינטרנט שאני לא מבקר בהם...
כן המעבר בין המנהרות חסום, צריך לעלות למעלה
ולהמשיך דרך פינת פרשת דרכים ודרך בגין בשביל לעבור מאחת לשנייה (או כבר לעבור את הכביש וזהו) .
 

darkshadow1

New member
"רק"ל שאף פעם לא תקום"?

הנה גם היום
חסמו את כל פרשת דרכים בשביל רקל שאף פעם לא תקום, וגם לא טרחו להודיע כלום מראש, מי שתכנן להגיע לאיזור כל הזין מה שנקרא

ספרו לי עוד על מה ישראל כץ עשה לטובתכם היום
"רק"ל שאף פעם לא תקום"?
מה גורם לך לחשוב כך?
 

amit1270

New member
יש אנשים שהם אופטימיים מטבעם


"רק"ל שאף פעם לא תקום"?
מה גורם לך לחשוב כך?
יש אנשים שהם אופטימיים מטבעם
 
היו כתבות שבהן דובר על שנת 2023

לפי מה שקראתי
התכנון כרגע הוא עוד 30 שנה,כלומר אפילו יותר
היו כתבות שבהן דובר על שנת 2023
אבל במה שנוגע לנת"ע אי אפשר לדעת שום דבר.
לפי מה ש(לא) קורה בשטח, עוד עשר שנים עד שתהיה רכבת קלה לא נשמע מופרז בכלל.
גם לגבי הקו האדום המקדים (ה-BRT), שמדברים שיהיה עוד "מספר חודשים" לא קורה בשטח שום דבר, מלבד מספר אוטובוסי אורבניות ומסוף שומם מול בילינסון שעומדים כאבן שאין לה הופכין.

כנראה שאת התשובות בנושא הזה רק משרד מבקר המדינה יוכל להשיג.
 

אורי404

New member


היו כתבות שבהן דובר על שנת 2023
אבל במה שנוגע לנת"ע אי אפשר לדעת שום דבר.
לפי מה ש(לא) קורה בשטח, עוד עשר שנים עד שתהיה רכבת קלה לא נשמע מופרז בכלל.
גם לגבי הקו האדום המקדים (ה-BRT), שמדברים שיהיה עוד "מספר חודשים" לא קורה בשטח שום דבר, מלבד מספר אוטובוסי אורבניות ומסוף שומם מול בילינסון שעומדים כאבן שאין לה הופכין.

כנראה שאת התשובות בנושא הזה רק משרד מבקר המדינה יוכל להשיג.
 

darkshadow1

New member
ה-BRT הוא סתם בזבוז כספים.

היו כתבות שבהן דובר על שנת 2023
אבל במה שנוגע לנת"ע אי אפשר לדעת שום דבר.
לפי מה ש(לא) קורה בשטח, עוד עשר שנים עד שתהיה רכבת קלה לא נשמע מופרז בכלל.
גם לגבי הקו האדום המקדים (ה-BRT), שמדברים שיהיה עוד "מספר חודשים" לא קורה בשטח שום דבר, מלבד מספר אוטובוסי אורבניות ומסוף שומם מול בילינסון שעומדים כאבן שאין לה הופכין.

כנראה שאת התשובות בנושא הזה רק משרד מבקר המדינה יוכל להשיג.
ה-BRT הוא סתם בזבוז כספים.
לא ברור לי איך אחרי שמשרד התחבורה כבר מכיר את תהליך ההקמה המסורבל, היקר והמתמשך עד אין קץ של המטרונית- הוא תומך בהקמה של פרוייקט נוסף שאמור להוות תחליף זמני בלבד לרק"ל.
האמת העצובה היא שכנראה שבמשרד התחבורה היו מודעים לעיכובים בהקמה של הרק"ל בקו האדום, אבל שוב- לא ברור לי איך גם כשהם היו מודעים להתנהלות הבעייתית של נת"ע החליטו להפיל עליה פרוייקט נוסף.
בקיצור- התנהלות תמוהה של משרד התחבורה שתעלה לנו מיליארדים בנזק ישיר ועוד מיליארדים רבים בנזק עקיף.
 

אורי404

New member
ולא זו בלבד, אלא שהדבר החמור יותר קורה

ה-BRT הוא סתם בזבוז כספים.
לא ברור לי איך אחרי שמשרד התחבורה כבר מכיר את תהליך ההקמה המסורבל, היקר והמתמשך עד אין קץ של המטרונית- הוא תומך בהקמה של פרוייקט נוסף שאמור להוות תחליף זמני בלבד לרק"ל.
האמת העצובה היא שכנראה שבמשרד התחבורה היו מודעים לעיכובים בהקמה של הרק"ל בקו האדום, אבל שוב- לא ברור לי איך גם כשהם היו מודעים להתנהלות הבעייתית של נת"ע החליטו להפיל עליה פרוייקט נוסף.
בקיצור- התנהלות תמוהה של משרד התחבורה שתעלה לנו מיליארדים בנזק ישיר ועוד מיליארדים רבים בנזק עקיף.
ולא זו בלבד, אלא שהדבר החמור יותר קורה
עם הכוונה של הBRT בכפר סבא-רעננה-הרצליה.
ההתנגדויות רבות ובצדק וכעת יש עיכוב בפרויקט. בתקווה, שזה יתבטל ויתנהל באופן שונה.
למשל הקצאת נתיב תחבורה ציבורית לכל קווי האוטובוסים ולא בתכנון כיום, שבו רק קו אחד יוכל לנסוע שם.
מבחינת אוטובוסים מפרקיים, זה פחות בעייתי. פעלו פעם בקו הזה מפרקיות קבועות והסתדרו עם זה.
הסכום הכספי יהיה נמוך באופן משמעותי ולא ייסב נזק וסבל לתושבים ולבעלי העסקים.
 

darkshadow1

New member
דווקא בשרון מדובר בפרוייקט חיובי.

ולא זו בלבד, אלא שהדבר החמור יותר קורה
עם הכוונה של הBRT בכפר סבא-רעננה-הרצליה.
ההתנגדויות רבות ובצדק וכעת יש עיכוב בפרויקט. בתקווה, שזה יתבטל ויתנהל באופן שונה.
למשל הקצאת נתיב תחבורה ציבורית לכל קווי האוטובוסים ולא בתכנון כיום, שבו רק קו אחד יוכל לנסוע שם.
מבחינת אוטובוסים מפרקיים, זה פחות בעייתי. פעלו פעם בקו הזה מפרקיות קבועות והסתדרו עם זה.
הסכום הכספי יהיה נמוך באופן משמעותי ולא ייסב נזק וסבל לתושבים ולבעלי העסקים.
דווקא בשרון מדובר בפרוייקט חיובי.
לא ברור לי על מה הטענות הרבות- תושבי השרון ירוויחו בגדול מהפרוייקט. יש אנשים שפשוט מתקשים להבין את היתרונות האדירים שיש ל-BRT ביחס לקווי אוטובוס רגילים, גם אם הם עוברים בנת"צ: יש לו"ז קשיח ומסודר בלי הפרעות, תדירות מאוד גבוהה, אפשר לסדר קדימות ברמזורים ואין תופעות של "פקקים" בתחנות בגלל עודף אוטובוסים מקווים שונים.
 
סביר שחלק מהגורמים לא יפעלו באופן מושלם

דווקא בשרון מדובר בפרוייקט חיובי.
לא ברור לי על מה הטענות הרבות- תושבי השרון ירוויחו בגדול מהפרוייקט. יש אנשים שפשוט מתקשים להבין את היתרונות האדירים שיש ל-BRT ביחס לקווי אוטובוס רגילים, גם אם הם עוברים בנת"צ: יש לו"ז קשיח ומסודר בלי הפרעות, תדירות מאוד גבוהה, אפשר לסדר קדימות ברמזורים ואין תופעות של "פקקים" בתחנות בגלל עודף אוטובוסים מקווים שונים.
סביר שחלק מהגורמים לא יפעלו באופן מושלם
או שיהיו חסרים גם אם יופעל אר"ק שם.
 
גם אני לא מבין את ההתנגדות ל BRT בשרון

דווקא בשרון מדובר בפרוייקט חיובי.
לא ברור לי על מה הטענות הרבות- תושבי השרון ירוויחו בגדול מהפרוייקט. יש אנשים שפשוט מתקשים להבין את היתרונות האדירים שיש ל-BRT ביחס לקווי אוטובוס רגילים, גם אם הם עוברים בנת"צ: יש לו"ז קשיח ומסודר בלי הפרעות, תדירות מאוד גבוהה, אפשר לסדר קדימות ברמזורים ואין תופעות של "פקקים" בתחנות בגלל עודף אוטובוסים מקווים שונים.
גם אני לא מבין את ההתנגדות ל BRT בשרון
אשמח אם מישהו יסביר לי מה רע בפרוייקט הזה חוץ מהתנגדות פוליטיות של (למשל) מלי פולישוק ברעננה שנדמה שיש לה רלפקס פבלובי להתנגד לכל פרוייקט, רק למען ההתנגדות
 
לרוב הבוגרים יש אוטו ולא אכפת להם מתחץ

גם אני לא מבין את ההתנגדות ל BRT בשרון
אשמח אם מישהו יסביר לי מה רע בפרוייקט הזה חוץ מהתנגדות פוליטיות של (למשל) מלי פולישוק ברעננה שנדמה שיש לה רלפקס פבלובי להתנגד לכל פרוייקט, רק למען ההתנגדות
לרוב הבוגרים יש אוטו ולא אכפת להם מתחץ
בגרוש, אלו ישובים מבוססים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה