באתרי דן וקווים היו הודעות -הנה גם היום
חסמו את כל פרשת דרכים בשביל רקל שאף פעם לא תקום, וגם לא טרחו להודיע כלום מראש, מי שתכנן להגיע לאיזור כל הזין מה שנקרא
ספרו לי עוד על מה ישראל כץ עשה לטובתכם היום
היה הודעה רק שבוע שעברבאתרי דן וקווים היו הודעות -
כמובן, למה שנתיבי ישראל או העירייה תוספנה הודעה משלהן...
כל יום חמישי בערב בחודש יולי, כיוון התנועה למערב יהיה חסום. האוטובוסים ייסעו בדרך בגין יעשו פנייה ימינה (שלא מוגדרת שם) לנמיר וחזרה לארלוזורוב (למעט קו 55 שייסע בשאול המלך ודרך בגין)
באתרים היו גם שבוע שעבר וגם השבוע. לגבי הכבישהיה הודעה רק שבוע שעבר
לגבי השבוע לא היתה הודעה. כשחזרתי הביתה עם 567 ראיתי בכיוון הנגדי פקק בדרך בגין שהוא לא אופייני, בטח לא בשישי. וזה עוד היה רק ב-10, אני לא רוצה לחשוב מה היה ב-12
כשעברתי שם ביום חמישי לא ראיתי שילוט שהמעברבאתרים היו גם שבוע שעבר וגם השבוע. לגבי הכביש
אני לא יודע. אני נוסע עם x60 בד"כ. אבל לא שמתי לב לשילוט כלשהו. אם כך, זה באמת לא תקין בכלל.
בזמן. שלקח לי להגיע לתחנה הבאה של קו 70כשעברתי שם ביום חמישי לא ראיתי שילוט שהמעבר
מתחנת הרכבת לדרך בגין דרך המעבר התחתי חסום.
מה זה עוזר לי שזה כתוב באתרי אינטרנט שאני לא מבקר בהם...
כן המעבר בין המנהרות חסום, צריך לעלות למעלהכשעברתי שם ביום חמישי לא ראיתי שילוט שהמעבר
מתחנת הרכבת לדרך בגין דרך המעבר התחתי חסום.
מה זה עוזר לי שזה כתוב באתרי אינטרנט שאני לא מבקר בהם...
"רק"ל שאף פעם לא תקום"?הנה גם היום
חסמו את כל פרשת דרכים בשביל רקל שאף פעם לא תקום, וגם לא טרחו להודיע כלום מראש, מי שתכנן להגיע לאיזור כל הזין מה שנקרא
ספרו לי עוד על מה ישראל כץ עשה לטובתכם היום
יש אנשים שהם אופטימיים מטבעם"רק"ל שאף פעם לא תקום"?
מה גורם לך לחשוב כך?
לפי מה שקראתי"רק"ל שאף פעם לא תקום"?
מה גורם לך לחשוב כך?
איפה קראת את זה???לפי מה שקראתי
התכנון כרגע הוא עוד 30 שנה,כלומר אפילו יותר
לא חשוב, קראתי לא נכוןאיפה קראת את זה???
היו כתבות שבהן דובר על שנת 2023לפי מה שקראתי
התכנון כרגע הוא עוד 30 שנה,כלומר אפילו יותר
היו כתבות שבהן דובר על שנת 2023
אבל במה שנוגע לנת"ע אי אפשר לדעת שום דבר.
לפי מה ש(לא) קורה בשטח, עוד עשר שנים עד שתהיה רכבת קלה לא נשמע מופרז בכלל.
גם לגבי הקו האדום המקדים (ה-BRT), שמדברים שיהיה עוד "מספר חודשים" לא קורה בשטח שום דבר, מלבד מספר אוטובוסי אורבניות ומסוף שומם מול בילינסון שעומדים כאבן שאין לה הופכין.
כנראה שאת התשובות בנושא הזה רק משרד מבקר המדינה יוכל להשיג.
ה-BRT הוא סתם בזבוז כספים.היו כתבות שבהן דובר על שנת 2023
אבל במה שנוגע לנת"ע אי אפשר לדעת שום דבר.
לפי מה ש(לא) קורה בשטח, עוד עשר שנים עד שתהיה רכבת קלה לא נשמע מופרז בכלל.
גם לגבי הקו האדום המקדים (ה-BRT), שמדברים שיהיה עוד "מספר חודשים" לא קורה בשטח שום דבר, מלבד מספר אוטובוסי אורבניות ומסוף שומם מול בילינסון שעומדים כאבן שאין לה הופכין.
כנראה שאת התשובות בנושא הזה רק משרד מבקר המדינה יוכל להשיג.
ה-BRT הוא סתם בזבוז כספים.
לא ברור לי איך אחרי שמשרד התחבורה כבר מכיר את תהליך ההקמה המסורבל, היקר והמתמשך עד אין קץ של המטרונית- הוא תומך בהקמה של פרוייקט נוסף שאמור להוות תחליף זמני בלבד לרק"ל.
האמת העצובה היא שכנראה שבמשרד התחבורה היו מודעים לעיכובים בהקמה של הרק"ל בקו האדום, אבל שוב- לא ברור לי איך גם כשהם היו מודעים להתנהלות הבעייתית של נת"ע החליטו להפיל עליה פרוייקט נוסף.
בקיצור- התנהלות תמוהה של משרד התחבורה שתעלה לנו מיליארדים בנזק ישיר ועוד מיליארדים רבים בנזק עקיף.
דווקא בשרון מדובר בפרוייקט חיובי.ולא זו בלבד, אלא שהדבר החמור יותר קורה![]()
עם הכוונה של הBRT בכפר סבא-רעננה-הרצליה.
ההתנגדויות רבות ובצדק וכעת יש עיכוב בפרויקט. בתקווה, שזה יתבטל ויתנהל באופן שונה.
למשל הקצאת נתיב תחבורה ציבורית לכל קווי האוטובוסים ולא בתכנון כיום, שבו רק קו אחד יוכל לנסוע שם.
מבחינת אוטובוסים מפרקיים, זה פחות בעייתי. פעלו פעם בקו הזה מפרקיות קבועות והסתדרו עם זה.
הסכום הכספי יהיה נמוך באופן משמעותי ולא ייסב נזק וסבל לתושבים ולבעלי העסקים.
סביר שחלק מהגורמים לא יפעלו באופן מושלםדווקא בשרון מדובר בפרוייקט חיובי.
לא ברור לי על מה הטענות הרבות- תושבי השרון ירוויחו בגדול מהפרוייקט. יש אנשים שפשוט מתקשים להבין את היתרונות האדירים שיש ל-BRT ביחס לקווי אוטובוס רגילים, גם אם הם עוברים בנת"צ: יש לו"ז קשיח ומסודר בלי הפרעות, תדירות מאוד גבוהה, אפשר לסדר קדימות ברמזורים ואין תופעות של "פקקים" בתחנות בגלל עודף אוטובוסים מקווים שונים.
גם אני לא מבין את ההתנגדות ל BRT בשרוןדווקא בשרון מדובר בפרוייקט חיובי.
לא ברור לי על מה הטענות הרבות- תושבי השרון ירוויחו בגדול מהפרוייקט. יש אנשים שפשוט מתקשים להבין את היתרונות האדירים שיש ל-BRT ביחס לקווי אוטובוס רגילים, גם אם הם עוברים בנת"צ: יש לו"ז קשיח ומסודר בלי הפרעות, תדירות מאוד גבוהה, אפשר לסדר קדימות ברמזורים ואין תופעות של "פקקים" בתחנות בגלל עודף אוטובוסים מקווים שונים.
לרוב הבוגרים יש אוטו ולא אכפת להם מתחץגם אני לא מבין את ההתנגדות ל BRT בשרון
אשמח אם מישהו יסביר לי מה רע בפרוייקט הזה חוץ מהתנגדות פוליטיות של (למשל) מלי פולישוק ברעננה שנדמה שיש לה רלפקס פבלובי להתנגד לכל פרוייקט, רק למען ההתנגדות
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.