לצערי המערכת מסרבת לקבל את התמונותהמפגש
היה כייף תודה לנח סלוצקי, מנהל המוזיאון על הכנסת האורחים ועל ההסברים
מוזר... הם מתחת ל 250K ?לצערי המערכת מסרבת לקבל את התמונות
בעייה כללית ב"תפוז" לא בפעם הראשונהמוזר... הם מתחת ל 250K ?
יש היום בעיה במערכת של תפוזלצערי המערכת מסרבת לקבל את התמונות
היה נפלאהמפגש
היה כייף תודה לנח סלוצקי, מנהל המוזיאון על הכנסת האורחים ועל ההסברים
גם את הליילנד!!!היה נפלא
שמחתי לראות את כולם, ולשמוע את ההסברים המאלפים של נח סלוצקי. כמו כן, היה מרגש לחוות את ה-O305!
נו ואיך שחכתי?@!~#היה נפלא
שמחתי לראות את כולם, ולשמוע את ההסברים המאלפים של נח סלוצקי. כמו כן, היה מרגש לחוות את ה-O305!
בכיף - תבוא כל היום!נו ואיך שחכתי?@!~#
תודה רבה רבה רבה לאלן על הטרמפ..... התמונות יצאו מעולות, ובמיוחד התמונה ל...אבייתר 777
מפגש פורום תחבורה ציבוריתהמפגש
היה כייף תודה לנח סלוצקי, מנהל המוזיאון על הכנסת האורחים ועל ההסברים
שלוםמפגש פורום תחבורה ציבורית
היה מאד כיף ומאד נהנתי. תודה רבה לכל המשתתפים.
מתי המפגש הבא שיתקיים במוזיאון...המפגש
היה כייף תודה לנח סלוצקי, מנהל המוזיאון על הכנסת האורחים ועל ההסברים
מתי המפגש הבא שיתקיים במוזיאון...
הרכבת (כולל אביתר)?
חבל שבתפוז יש בעיותהמפגש
היה כייף תודה לנח סלוצקי, מנהל המוזיאון על הכנסת האורחים ועל ההסברים
שבת שלום ארז, אני שמח שנהניתחבל שבתפוז יש בעיות
ואי אפשר להעלות תמונות. אז נמתין בסבלנות... היה יום מרגש ומהנה, ואני מקווה שכולם שבו לשלום הביתה. ומכיוון ששכחתי לציין זאת בהודעתי הקודמת, אז בהזדמנות זאת תודה מקרב לב ליניב הקטן שהוא דווקא ממש גדול על הטרמפ. שבת שלום לכולם וסוף שבוע נעים.
תודה לכולכם שבאתם, היה מרתקהמפגש
היה כייף תודה לנח סלוצקי, מנהל המוזיאון על הכנסת האורחים ועל ההסברים
כול הכבוד ליוזמי המוזיאון הזה ולנוחתודה לכולכם שבאתם, היה מרתק
שמחתי להכיר את האנשים מאחורי הכינויים, כל אחד ואחד מכם, שתורמים יום יום להצלחת הפורום והגברת התודעה בישראל לתחום התחבורה הציבורית. מקווה שהתקלה בתפוז תטופל בזמן הקרוב, כך שנוכל להציג תמונות ולהמשיך להתענג על הבוקר הנפלא שהיה לנו. שבת שלום
קומותייםכול הכבוד ליוזמי המוזיאון הזה ולנוח
סלוצקי , ראיתי לפניי את כול האוטובוסים שזכרתי מילדותי , שמורים במצב מצוין וצבועים בצביעה המקורית( כמה מהם , בצביעה " כמעט " מקורית ) ויכולתי להתוודע גם לאוטובוסים של ימי טרום מדינה. בושה ל"דן" , הקואופרטיב השני בגודלו בארץ וותיק פחות מאגד בשנים ספורות , שלא השכיל לשמר אוטובוסים ישנים , והרי היה לו צי רכב ענקי של מאות אוטובוסים שנעו בכול גוש דן . עשרות שלדי אוטובוסים שללא ספק ניתן היה לשמר רבים מהם ,חלקם אף צבועים בצביעות הישנות המקוריות , שכבו שנים במגרש גדול מול תחנת הרכבת בהרצליה , כאבן שאין לה הופכין . עם קצת מחשבה וכסף , בטוחני שאנשי אגד היו נעתרים ומשחזרים גם אוטובוסי דן ישנים . אבל כול הכבוד על מה שיש , ראוי שהרכבת תיקח דוגמא ותתחיל להתייחס להיסטוריה ( המפוארת ביותר שלה , מאז שנת 1892 ) שלה בהתאם , בלי פוליטיקות אינפנטיליות של אנשים קטנים וקצרי רואי .
אוטובוס הקומתיים נסע בקו 4 , הואקומותיים
לדן היה אוטובוס קומותיים מעניין אם אני זוכרת נכון אז הוא עבד בקו 55, (אולי ירושה מהשלטון הבריטי? לא יודעת). כמו שאמרת שלפי מה שזכור לי חלק מהצבעים במוזיאון הם לא בדיוק, אבל ראוי להצדיע להם למקימי המוזיאון. הייתי שם מזמן, ולפי התמונות נראה שהוספו פריטים מעניינים.
אוטובוס הקומתיים נסע בקו 4 , הוא
היה אוטובוס שיובא כנראה מבריטניה ונסע בקו 4 כמה שנים לפני ואחרי קום המדינה , וסופו שנשרף . ליד המוזיאון הימי בחיפה יש איזה שלד אטום של אוטובוס קומתיים כזה ( או לפחות היה ) , לא יודע מאין הוא הגיע לשם . אכן מקימי המוזיאון ראויים לכל שבח .
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.