SOME KIND OF MONSTER, RIDE THE LIGHTNING, BLACKENED, OF WOLF AND MAN (ולמי שלא יודע- השיר SOME KIND OF MONSTER..זה השיר בסוף של הסרט הראשון של המטריקס). אלה גם שירים עצבניים...
מלחמת הכוכבים הרבה הרבה אבל ממש אבל ממש אבל ממש ובהפרש ניקר לעיין זה הרבה יותר טוב. ומי שאומר שמטריקס יותר טוב אז הוא טיפש ובוגד. ומי שלא חושב ככה אז MAY THE FORCE BE WITH YOU!!!.