אני יענה לשאלה שלך
בניגוד לכל השאר שמדברים רק על מטאליקה. אם אתה רוצה משחק עם הרבה קרבות לייטסייבר Star Wars: Knights of the old republic זה המשחק בשבילך. שחק בראשון ואחר כך בשני בשביל העלילה. יש עוד משחק חדש אבל אין בו לייטסייבר וג'דיי אבל הוא בהחלט משחק בין הטובים ששיחקתי בהם עד עכשיו (לא רק במשחקי סטאר וורס): Star Wrs: Republic Commando.
בניגוד לכל השאר שמדברים רק על מטאליקה. אם אתה רוצה משחק עם הרבה קרבות לייטסייבר Star Wars: Knights of the old republic זה המשחק בשבילך. שחק בראשון ואחר כך בשני בשביל העלילה. יש עוד משחק חדש אבל אין בו לייטסייבר וג'דיי אבל הוא בהחלט משחק בין הטובים ששיחקתי בהם עד עכשיו (לא רק במשחקי סטאר וורס): Star Wrs: Republic Commando.