המלצה למשחק

יויוני

New member
אני יענה לשאלה שלך

בניגוד לכל השאר שמדברים רק על מטאליקה. אם אתה רוצה משחק עם הרבה קרבות לייטסייבר Star Wars: Knights of the old republic זה המשחק בשבילך. שחק בראשון ואחר כך בשני בשביל העלילה. יש עוד משחק חדש אבל אין בו לייטסייבר וג'דיי אבל הוא בהחלט משחק בין הטובים ששיחקתי בהם עד עכשיו (לא רק במשחקי סטאר וורס): Star Wrs: Republic Commando.
 

rugheuri

New member
אם הוא רוצה משחקי יריות, אני ממליץ

על המשחק שקרב ובא : Star Wars: Battlefront 2!! זה הולך להיות המשחק יריות הכי טוב של מלחמת הכוכבים! (המשחק הראשון שבר את השיאים של משחקי מלחמת הכוכבים, ואני מניח שגם השני יעשה זאת). ד"א המשחק יוצא בנובמבר.
 
אתה ב טוח שהמשחק הראשון

שבר שיאים? כי לפי דעתי האישית שיחקתי בו יום יומיים וזהו כבר היה חרא אולי סדרת קוטור שברה שיאים אבל בהחלט לא באטלפרונט
 

Darth Tomer

New member
שבר שיאי מכירות

וזה רק בגלל הפוטנציאל שהיה לו. אל תקבע ש-2 יהיה מצויין כי ככה אמרו על הראשון (אני מתכוון למי שכתב מעל מאסטר אוף פאפט).
 

the Sithari

New member
אסור לדבר על מטאליקה?

וחוץ מזה, נראה לי שהוא התכוון למשחק אקשן, קוטור הוא תפקידים. אם כבר אקשן- ג'דיי אקדמי. עזוב אותך מעלילה, זה משחק חייתי וממכר
 
למעלה