המלצה למשחק

Torian

New member
יש גם את

SOME KIND OF MONSTER, RIDE THE LIGHTNING, BLACKENED, OF WOLF AND MAN (ולמי שלא יודע- השיר SOME KIND OF MONSTER..זה השיר בסוף של הסרט הראשון של המטריקס). אלה גם שירים עצבניים...
 
צדק בפיך

מלחמת הכוכבים הרבה הרבה אבל ממש אבל ממש אבל ממש ובהפרש ניקר לעיין זה הרבה יותר טוב. ומי שאומר שמטריקס יותר טוב אז הוא טיפש ובוגד. ומי שלא חושב ככה אז MAY THE FORCE BE WITH YOU!!!.
 

the Sithari

New member
אני דווקא מעדיף enter sandman

תסקלו אותי, אבל זה אחד השירים הטובים שלהם לדעתי=]
 
למה לסקול אותך..

מילא היית אומר שאתה אוהב איזה שיר מעאפן מסיינט אנגר אבל כל עוד זה בגדר חמשת האלבומים הראשונים אז אני איתך...
 

Darth Tomer

New member
נכון, אבל

זה לא אומר שאסור לדבר על דברים שלא קשורים למלחמת הכוכבים.
 

Lu Tze

New member
/m\

זה ו-Ride the lightning למרות שהאלבום שהכי אהבתי היה S&M. אחרי ששמעתי את הביצוע שם הגירסאות המקוריות נראו לי לא שלמות.
 

Rockamora

New member
תראה..

גם אם הייתה שם רק סימן שאלה אחד היו עונים לך! תבדוק ב- WWW.CMV.CO.IL
 

Rockamora

New member
איכ.. קומיקאזה מעצבנים!

לא אוהב אותם! האתר שלהם גם נורא מסובך.. חח
 
לא מוצה ולא יודאה

זה אתר באנגלית ובקומיקזה אני לא מוצאה כלום וגם באתר הזה חוץ מזה האים הספרים בעברית??
 
למעלה