שיהיה ><../images/Emo96.gif
הכי משמח: שיש שיר שאני אוהבת ברדיו הכי מעציב: אמ. לוידעת >< הכי סקסי: וול יש הרבה. לא יודעת
הכי מעצבן: אנשים ששואלים במסנג'ר אם אני שם [כאילו, אם אני שם אני אענה לכם. אלא אם כן אני לא סובלת אותכם ואז לא יעזור לכם לשאול אם אני שם
] הכי מפחיד: לא יודעת >< הכי סרט: אמ. אלאדין
הכי ספר: הארי פוטר ^^ ואמ, יש עוד מלא שהם ממש טובים ואני ממש אוהבת >< אבל על הארי פוטר אני הכי חורשת. הכי מקצוע: אמ, וואי לא יודעת. תנ"ך, הסטוריה [רק לא עם המורה שלי]. ואממ מקצוע לא בבית ספר: אדריכלות, עיצוב פנים, אומנות [בכל תחום], ואממ עבודה עם ילדים קטנים אולי. הכי כיף: חופש!
הכי רחוק: הסופשבוע. בלע, נמאס לי ללמוד. הכי קרוב: הכי קרובה הקריזה שאני הולכת לחטוף על השאלון הזה. אין כזה דבר הכי. הכי אינטימי: >< הכי מעודד: שיר אופטימי, ספר חמוד וקליל, סדרה מצחיקה בטלוויזיה... הכי דבר ראשון לבחון בו: הע? הכי דבר שני: ><? הכי שיגרתי: אמ בצפר? הכי נמאס: בצפר
הכי חסר: הכי משפחתי: טיולים ביחד הכי חבל: שאני אשן רק שמונה שעות ואני לא אגבה. זה ממש חבל. הכי טוב: הכי רע: הכי עכשיו: כואבת לי האוזן והעיניים עייפות. הכי שנה הבאה: התדרדרות [לפחות לפי מה שאני צופה] הכי הזדמנות: אמ. הכי חרטה: הרבה הרבה דברים. הכי סיום: סוף השנה הזאת. היא ניראית כמו סוף של תקופה טובה. [אני לא יכולה לחשוב עם שירים ברקע. זה משגע אותי.]