הכי טופיק

Clementine D

New member
הכי טופיק ../images/Emo108.gif

הכי משמח: הכי מעציב: הכי סקסי: הכי מעצבן: הכי מפחיד: הכי סרט: הכי ספר: הכי מקצוע: הכי כיף: הכי רחוק: הכי קרוב: הכי אינטימי: הכי מעודד: הכי דבר ראשון לבחון בו: הכי דבר שני: הכי שיגרתי: הכי נמאס: הכי חסר: הכי משפחתי: הכי חבל: הכי טוב: הכי רע: הכי עכשיו: הכי שנה הבאה: הכי הזדמנות: הכי חרטה: הכי סיום:
 

Clementine D

New member
טרהלהללהלה../images/Emo108.gif

הכי משמח: חופש. הכי מעציב: המרחק. הכי סקסי: אזיקים פרחוניים D: הכי מעצבן: משפחה. הכי מפחיד: חושך ולהיות לבד. הכי סרט: שמש נצחית בראש צלול [או כל הסרטים היפאנים] הכי ספר: הארי פוטר כמובן ^^ [וכל ניל גיימן. גר אני עלובה~] הכי מקצוע: מתמטיקה ורדיו [כן!!1] הכי כיף: רדיו. ים. אנימה. קומיקסים. מסיבות וטש. כי כל כך כייף איתו. הכי רחוק: אליפלט הכי קרוב: מוזיקה? הכי אינטימי: כאב הכי מעודד: בלונים מרחפים ופרחים [בעיקר חבצלות וורדים ורוּדים] הכי דבר ראשון לבחון בו: המ? הכי דבר שני: הא4!? הכי שיגרתי: בית ספר ~.~ ולחץ ופאניקה. הכי נמאס: בצפר. הכי חסר: חיים. הכי משפחתי: מריבות D: הכי חבל: שלא התכוננתי למתכונת ביום שלישי D: הכי טוב: חבריםש'לי הכי רע: מתכונת בלשון. גר. הכי עכשיו: לשון לשון לשון הכי שנה הבאה: אני לא רוצה לחשוב על זה ~.~ המ. אני יודעת! מגזינים! הכי הזדמנות: אני לא צריכה הזדמנויות. אני כל כך אוהבת את ההורים שלי שתמיד נותנים לי הכל. הכי חרטה: ללמוד למתכונות@$%!@$1 הכי סיום: יש לי בובות מגניבות של באטמן. יאהו.
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
שמש נצחית בראש צלול../images/Emo99.gif../images/Emo141.gif

תארתי לעצמי שהכינוי שלך מושפע
אני רק מקווה שאת לא צובעת ת'שיער כל יום
 

Clementine D

New member
האמ :X ../images/Emo108.gif

כל כך מביך ~.~ [צבעתי את השיער לאדום. להלהלה] אבל הי! רציתי לצבוע את השיער לאדום! זרגים קטנים ומעצבנים. X:
 
ממלא בגלל השיעמום:

הכי משמח: המחשבה שעוד מעט יגמר בצפר.. הכי מעציב: המחשבה שעדיין בצפר. הכי סקסי: בחורות בבקיני... הכי מעצבן: טמטום של אנשים. הכי מפחיד: אממ לא יודע יש הרבה. הכי סרט: שר הטבעות, הארי פוטר, בורקסים למינהם.. הכי ספר: הארי פוטר. הכי מקצוע: אמ ביולוגיה הכי כיף: חופש הכי רחוק: ? הכי קרוב: ? הכי אינטימי:? הכי מעודד: שיחה טובה והתפרקות נפשית הכי דבר ראשון לבחון בו: ? הכי דבר שני: ? הכי שיגרתי: בצפר הכי נמאס: שעמום הכי חסר: חופש (למרות שעכשיו יצאנו ממנו) הכי משפחתי: טיול הכי חבל: מלחמה יאללה אין לי כוח...
 

ענבאך

New member
../images/Emo142.gif

הכי משמח: "סתםסתםסתםסתם." הכי מעציב: לאן שאני מכוונת את החיים הכי סקסי: עיניים הכי מעצבן: לעשות רע לאחרים כשלא מגיע להם הכי מפחיד: חלון פתוח בלילה הכי סרט: פוקהונטס הכי ספר: ורוניקה מחליטה למות ובשורות טובות הכי מקצוע: ספרות המוסיקה הכי כיף: לשמוע בטהובן בפול ווליום ולהתרוקן הכי רחוק: הבית הישן של סבתא וסבא הכי קרוב: חלומות בהקיץ הכי אינטימי: הטיול עם יעל אתמול. הכי מעודד: שיעור נהיגה הכי דבר ראשון לבחון בו: לבחון מה? הכי דבר שני: הכי שיגרתי: להתעורר כל בוקר ב9 וחצי ולראות ש"ח של הישרדות הכי נמאס: איך שאני מתבזבזת הכי חסר: מישהו מיוחד הכי משפחתי: -- הכי חבל: הרס עצמי הכי טוב: לבכות הכי רע: לשכוח הכי עכשיו: בזבוז הכי שנה הבאה: צבא הכי הזדמנות: להתחיל כל פעם מחדש. הכי חרטה: החייל ברכבת הכי סיום: תיכון (עוד 18 יום) ;(
 

ספירלי1

New member
עונה כדי להרגע

ב"ה הכי משמח: לששמוע מוזיקה טובה הכי מעציב: לדעת דברים שפוגעים בך הכי סקסי: עייניים. הכי מעצבן: אנשים שאין להם טיפת רגישות הכי מפחיד: סרטי אימה הכי סרט: "למצוא את ארץ לעולם לא" הכי ספר: "אהבת איתמר" הכי מקצוע: תנך, בגרות בעוד יומיים הכי כיף: לא ללמודדדד הכי רחוק: מישהו הכי קרוב: מישהו הכי אינטימי: מבט ארוך הכי מעודד: שנותנים חיבוק הכי דבר ראשון לבחון בו: שיער הכי דבר שני: עייניים הכי שיגרתי: לקום בבוקר הכי נמאס: לקום מוקדם בבוקר הכי חסר: אנשים הכי משפחתי: ארוחת שבת הכי חבל: שהעולם לפעמים אכזר הכי טוב: שיש אנשים טובים הכי רע: שמתעלמים הכי עכשיו: לא לדעת איך להרגיש הכי שנה הבאה: ר"ה הכי הזדמנות: דף חדש הכי חרטה: להגיד דברים מטופשיפ הכי סיום: להגיד ביי
 

דנקי

New member
נכון שאהבת איתמר זה יצירת מופת??

וגם הבכור לבית אב"י אבל יותר אהבת איתמר.. כ"כ יפה..
 

דנקי

New member
אני כרגע ברגעי שיעמום אז אני יענה..

הכי משמח: עוד פחות מחודש סיום הלימודים! הכי מעציב: דמבי מת! והארי פוטר עומד להיגמר!! הכי סקסי: דניאל רדקליף הכי מעצבן: אחים שלי הכי מפחיד: המורה הברוקולית שלי (וויקי.. סתאאאם..) הכי סרט: תני סטירה לצרפתייה / מליונר מי שמוסר ראשון עם מתיו פארי
הכי ספר: הארי פוטר הכי מקצוע: תנ"ך
הכי כיף: בריכה ואח"כ סרט עם החבר הכי רחוק: אוסטראליה הכי קרוב: כרגע המחשב.. הכי אינטימי: אממ.. קשה.. אולי נשיקה עם הכלב שלי? הכי מעודד: שעוד מעט אני נפטרת מהחדר המגעיל שלי!! (אני עוברת דירה
) הכי דבר ראשון לבחון בו: עיניים!! וזה לא קלישאה!!
הכי דבר שני: גובה הכי שיגרתי: ללכת לבי"ס (סאקס) הכי נמאס: ללכת לבי"ס (סאקס) הכי חסר: ברוך השם כלום!
הכי משפחתי: להתכרבל על הספה מול סרט בורקס ביום שישי אחה"צ.. זה כיף!! הכי חבל: שנגמר עוד מעט הארי פוטר הכי טוב: אמא שלי (יצירת מופת של אלוהים!!) הכי רע: אח שלי (טפו!) הכי עכשיו: 14:05 הכי שנה הבאה: לפגוש את רדקליף
ולעבור לחטיבה.. הכי הזדמנות: להתחיל ללמוד טוב טוב אנגלית (אל תשאלו למה..) הכי חרטה: שמילאתי את השאלון הזה.. חחח.. לא סתם.. אממ.. שלא נתתי כאפה למורה שלי עוד בכיתה א'.. הכי סיום: The End
 

רזושש

New member
יווו גאמנייי ראיתיי הרגעעע

את הפרק שג'ואי <לא> זכה בפרס...
 

דנקי

New member
ענקקקקקקקק!!

*הולכת לפורום "חברים"* XDDDD איך שהוא גנב את הפרס מג'סיקה!! LOL
 
עונה כדי לדחות את הזמן של החזרה

ללימוד לבגרות.. הכי משמח: לראות את עצמי נשואה , עובדת עם ילד הכי מעציב: מוות הכי סקסי: אממ יש הרבה הכי מעצבן: ללכת עוד 5 דקות וללמוד לבגרות מחר!! הכי מפחיד: להיכשל בבגרויות ובמטרות שהצבתי לי בחיים. הכי סרט: "שר הטבעות", "fun with dick and jain" הכי ספר: "צמרמורת" והארי פוטר הכי מקצוע: פסיכולוגיה הכי כיף: לדמיין שאני עכשיו בסופר לנד הכי רחוק: לדמיןי שאני מתה?? הכי קרוב: להחליט מה ללמוד אחרי התיכון הכי אינטימי: להיות לבד עם מישהו שאת אוהבת הכי מעודד: שיש אנשים שתומכים בי ואיתי תמיד. הכי דבר ראשון לבחון בו:להסתכל באנשים על צורת האף שלהם? הכי דבר שני: צורת הגבות הכי שיגרתי: ללמוד הכי נמאס:למוד.. הכי חסר: חופששששש הכי משפחתי: סעודת חג עם המשפחה המורחבת. הכי חבל: חבל על מי שמת הכי טוב: 9 מליון?? הכי רע: להפסיד כסף, להפסיד חברות, להפסיד חיים. הכי עכשיו: עונה על שאלון מוזר ועונה לקרציה אחת באייסי. הכי שנה הבאה: לשנה הבאה בירושליםםם הכי הזדמנות: ללמוד ולהצליח הכי חרטה: ללמוד בבי"ס המעפן שלי הכי סיום: להגיד בביי ולעוף ללמוד??
 

Mrs Amber Bloom

New member
../images/Emo3.gif../images/Emo41.gif

הכי משמח: לישון הכי מעציב: ... הכי סקסי: סוייר!!!
הכי מעצבן: קייט! הכי מפחיד: ... הכי סרט: שודדי הים הקאריביים ושר הטבעות הכי ספר: הארי פוטרD: הכי מקצוע: אין
הכי כיף: לישוןןןן הכי רחוק: ניו זילנד;; הכי קרוב: המחשב^^? הכי אינטימי: אני וסוירר על אי בודד
הכי מעודד: פרק של אבודיםD: הכי דבר ראשון לבחון בו: עיניים הכי דבר שני: שיער וגומות חן הכי שיגרתי: בית ספר הכי נמאס: בית ספר הכי חסר: שינה ומזג האויר טוב הכי משפחתי: ארוחה הכי חבל: שעוד לא בא החופש הכי טוב: שעוד מעט חופש ואנגליהD: הכי רע: שזה דווקא די רחוק.. הכי עכשיו: חם!!! (נו, חטיבה) הכי שנה הבאה: תיכון הכי הזדמנות: ? הכי חרטה: ההצגת סיום שלנו הכי סיום: 20.6!!!
 

ToryMaster

New member
מואהאהאהאהא

הכי משמח: מתנות
הכי מעציב: פרידות. הכי סקסי: וויליאם מוזלי/ הית' לדג'ר/ג'ייק האליוול [אתה יודע שאני אוהבת אותך, באימשך
] הכי מעצבן: שמכינים אוכל והוא לא מצליח. הכי מפחיד: לטבוע. הכי סרט: להתאהב. הכי ספר: נרניה. הכי מקצוע: עריכת דין
. הכי כיף: להיות עם ענבאך. הכי רחוק: העתיד. הכי קרוב: חברים. הכי אינטימי: להתכרבל. הכי מעודד: ענבאך! הכי דבר ראשון לבחון בו: תחת :$ הכי דבר שני: עיניים. הכי שיגרתי: הפורום. הכי נמאס: שגרה. הכי חסר: חיבוקי. הכי משפחתי: ליל הסדר. הכי חבל: על מי שלא ממצה את החיים שלו. הכי טוב: להיות אהוב. הכי רע: להיות בודד. הכי עכשיו: שרירים תפוסים. הכי שנה הבאה: שרירים תפוסים! הכי הזדמנות: נעם. הכי חרטה: אלונים. הכי סיום: עוד שבועיים.
 
למעלה