לא כי אני חושב,
שספר עבה, יצירתי, כתוב בצורה נפלאה וערוך בצורה עוד יותר נפלאה, כמו הארי פוטר, טיפ טיפה יותר טובה מספר ילדים עם 32 עמודים, שכמעט כולם מחוסים תמונות. או שאני טועה וזה גירסה קצרה לספר ארוך ומעניין. תקני אותי, ויקי. (לא קוראים לך ככה נכון? אז מאיפה זה בא)