עונה כי אני משועממת...תקראו זה נחמד
הכי משמח: לגלות שאתה קוסם (במקרה שלי מכשפה..)
הכי מעציב: לגלות שכל העולם הזה..העולם של המכשפות והקוסמים...כל העולם הקסום הזה בכלל לא קיים..
הכי סקסי: דניאל רדקליף באמבטיה... או צ'אד מייקל מורי בבוקסר..
הכי מעצבן: אח שלי.. ואמה ווטסון.. הכי מפחיד: לעשות סיאנס..(עשיתי פעם..) הכי סרט: הארי פוטר (נו ברור..), שר הטבעות, עוד סרטי פנטזיה למיניהם, קומדיות מוטרפות, בית השעווה (מבחיל ודוחה במיוחד..) וקומדיות רומנטיות... הכי ספר: הארי פוטר .... [כאילו שמישהו בפורום הזה הולך לרשום אחרת..(או שכן?)] הכי מקצוע: פסיכולוגית (נו רק להקשיב לבעיות של אחרים..), עורכת דין (כי אני אוהבת להתווכח), שחקנית (כסף טוב..וכייף), ספורטאית (כייף, אתה נהיה רזה ושוב כייף). הכי כייף: לחלום בהקיץ על הארי פוטר ועל דניאל רדקליף...ולהעמיד פנים שאני ג'יני בספר השישי
... הכי רחוק: בני דודים שלי..הם גרים באמריקה.. הכי אינטימי: אני ורדקליף במיטה
(אבל אני אסתפק גם בצ'אד מייקל מורי..) הכי מעודד: מסיבת פיג'מות, החופש הגדול... הכי דבר ראשון לבחון בו: עיניים... מה לעשות הן משקפות הכול... הכי דבר שני: פה...תאמינו ל אפשר לקרוא אנשים לפי הפה.. הכי שיגרתי: בצפר, חוגים, שיעמום תמידי... הכי נמאס: בצפר, מורים, שלא סומכים עליי.. הכי חסר: הכי חסר לי חבר...(אבל אני לא מתפשרת על פחות מדניאל רדקליף!) הכי משפחתי: לראות סרטים ביחד...לצאת ביחד לטיולים ולחופשות... הכי חבל: שאני לא יודעת מה אני הולכת לעשות עם החיים שלי..ואני פסיכית... הכי טוב: לפגוש את דניאל רדקליף ושהוא יתאהב בי
הכי רע: וולדמורט הכי עכשיו: שיעמום טוטאלי... הכי שנה הבאה: כיתה ט'... הכי הזדמנות: לנסוע לאנגליה, לפגוש את דניאל רדקליף, להתאהב בו שהוא יתאהב בי ולחיות ביחד חיים מאושרים, מושלמים ומלאי אושר ועושר! הכי חרטה: שהוא לא יציע לי להתחתן איתו...
הכי סיום: מופע סוף שנה שלי בריקוד...או לסיים יב'.. מקווה שנהניתם...