הכי טופיק

ענבאך

New member
שאני לא אמרתי כלום../images/Emo6.gif

בגלל שאני ילדה טובה, ובגלל שיעל היא המנהלת (טוב, רק בגלל זה), לא אמרתי שומדבר נבזי
 

דנקי

New member
רדקליף הוא באמת הכי שקסי עלי האדמות

ואם לדעתך הוא לא אז זכותך.. זאת דעתי!
 

רזושש

New member
עזבוו בשרשור הזה אני מאוהבתת בכולםם

מתיו פרי
גייק האליוול
דניאל רדקליף
.. וגםם אני אמוהבתתת בשחקןן ששיחק את סדריק בסרט הרביעי
 

Clementine D

New member
אני לא חושבת.../images/Emo108.gif

זה לא שראיתי את הסרט, אבל הליהוק של טום הנקס לדמות הראשית פשוט לא התאימה לאיך שאני דמיינתי אותו בראש. הוא אמור להיות עדין כזה, ופוץ. לא חברמן מהעם.
 
אוי לי, כמה משעמם לי

הכי משמח: חופש הכי מעציב: הרבה...לדעת שאני יכולה לפגוע במישהו הכי סקסי: עיניים הכי מעצבן: אנשים שחוזרים על מה שהם אומרים הכי מפחיד: רוחות הכי סרט: אממ, לא יודעת הכי ספר: מר ורטיגו, רומח הדרקון...הרבה הכי מקצוע: רפואה, אומנות הכי כיף: לישון כמה שרוצים הכי רחוק: גיל 18 הכי קרוב: הבגרות מחר הכי אינטימי: חיבוק הכי מעודד: חיבוק (אני אדם של חיבוקים) הכי דבר ראשון לבחון בו: אם הוא מצחיק הכי דבר שני: עיניים הכי שיגרתי: ביצפר הכי נמאס: ביצפר ושיעורי בקיאות הכי חסר: חופש...אושר בלי גבולות הכי משפחתי: ארוחות שבת הכי חבל: מממ, אוכל טעים שזורקים לפח הכי טוב: הרבה הכי רע: הרבה הכי עכשיו: אוכל סיני הכי שנה הבאה: לעשות כל מה שרציתי ולא עשיתי השנה
 

Anna Black

New member
אהמ אהמ

הכי משמח: לתכנן כל היום ללמוד לבגרות בתנ"ך ואז לשתות הרבה אלכוהול^_^ הכי מעציב: פרידות. הכי סקסי: עיניים:) הכי מעצבן: התעלמות. הכי מפחיד: אנשים-_- הכי סרט: יד רצחנית^_^ הכי ספר: משחק המשאלות הכי מקצוע: היסטוריה-_- הכי כיף: DEN הכי רחוק: אושר הכי קרוב: דיכי:) הכי אינטימי: אררר... גשם:)(אררר... אין קשר...אבל..מיפ) הכי מעודד: DEN הכי דבר ראשון לבחון בו: עיניים הכי דבר שני: שיער:) הכי שיגרתי: בית...? הכי נמאס: תנ"ך-_- הכי חסר: DEN הכי משפחתי: מריבה:) הכי חבל: מערכות יחסים-_- הכי טוב:ירח. ערפל. בירה. מוזיקה. הכי רע: אכזבה. הכי עכשיו:בגרות בתנ"ך-_- הכי שנה הבאה: פסיכולוגיה-_- הכי הזדמנות: פסיכולוגיה^_^ הכי חרטה: אהבה. הכי סיום: מיפ.
 

תווניתs

New member
שיעמום שולט..(חחחח)

הכי משמח:לשחק טניס. הכי מעציב:בגרויות. הכי סקסי:דניאל רדקליףף... הכי מעצבן:צעקות ורעש הכי מפחיד:חושך מצרים הכי סרט: אהבה בלבן הכי ספר:ה.פ הכי מקצוע:היסטוריה הכי כיף:לרוץ הכי רחוק:המיטה שלי..אני מתה מעייפות..חחחח הכי קרוב:הדובי..חח הכי אינטימי:החדר שלי הכי מעודד:מוזיקה. הכי דבר ראשון לבחון בו:עיניים הכי דבר שני:שיער הכי שיגרתי:ביצפר הכי נמאס:כנ"ל הכי חסר:חוווופש.. הכי משפחתי:טיול בטבע.. הכי חבל:שקיץ. הכי טוב: שזה יעבור,ויחזור להיות חווורף(= הכי רע:שחם לי הכי עכשיו:בגרות בתנ"ך הכי שנה הבאה:לסיים את נטע...(איזה פרוייקט שאני משתתפת בו) הכי הזדמנות:ללכת לשחות. הכי חרטה: שלא סלחתי למישהו על משהו טיפשי=/ הכי סיום:
 

Sakai Shana

New member
להלהלה~ ^___^

הכי משמח: כשאני מאוהבת במישהו שמאוהב בי בחזרה.^^; [אבוי הקיטש] הכי מעציב: שמישהו שאני אוהבת מת. הכי סקסי: אוו יש שניים~ שיער ארוך, גיטרות... [: הכי מעצבן: יש מלא ומה שעולה לי בראש עכשיו זה כשאני לא מגיעה למפגש. הכי מפחיד: אמ אמ אמ. מראות. [סתמו;;] הכי סרט: אתם שואלים מישהי שבקושי רואה סרטים >>; הכי ספר: הארי פוטר!#@G%RSW#$ וג'יין אייר ונשים קטנות וארטמיס פאול וצופן דווינצ'י. פאק אני והתשובות שלי. ==; הכי מקצוע: מתמטיקה. [בבצפר, כע?] הכי כיף: מפגשיםםםם ^_^ עם סליפאווברס, ושיהיו הרבה בסליפאווברס ^^ הכי רחוק: שני סנטימטר ימינה ממני. תלוי אם מחליטים לפנות שמאלה ולהקיף את כל כדור הארץ.. <: הכי קרוב: אני. הכי אינטימי: לאיודעת. :X הכי מעודד: חיבוק, נשיקה, כלביםשלי. הכי דבר ראשון לבחון בו: >> הכי דבר שני: >>; הכי שיגרתי: בצפר, פיגועים. >: הכי נמאס: מבלבול הכי חסר: הוא >: הכי משפחתי: ארץנהדרת, לראות כולם ביחד בסלון עם הכלבים.. D: הכי חבל: >>; הכי טוב: O_ס הכי רע: O_ס; הכי עכשיו: 15:47 הכי שנה הבאה: מבחני כניסה לעל"ה הכי הזדמנות: מבחני כניסה לעל"ה הכי חרטה: ס.ס הכי סיום: ס.ס וואו יצאתי עילגת. :X
 
עונה כי אני משועממת...תקראו זה נחמד

הכי משמח: לגלות שאתה קוסם (במקרה שלי מכשפה..)
הכי מעציב: לגלות שכל העולם הזה..העולם של המכשפות והקוסמים...כל העולם הקסום הזה בכלל לא קיים..
הכי סקסי: דניאל רדקליף באמבטיה... או צ'אד מייקל מורי בבוקסר..
הכי מעצבן: אח שלי.. ואמה ווטסון.. הכי מפחיד: לעשות סיאנס..(עשיתי פעם..) הכי סרט: הארי פוטר (נו ברור..), שר הטבעות, עוד סרטי פנטזיה למיניהם, קומדיות מוטרפות, בית השעווה (מבחיל ודוחה במיוחד..) וקומדיות רומנטיות... הכי ספר: הארי פוטר .... [כאילו שמישהו בפורום הזה הולך לרשום אחרת..(או שכן?)] הכי מקצוע: פסיכולוגית (נו רק להקשיב לבעיות של אחרים..), עורכת דין (כי אני אוהבת להתווכח), שחקנית (כסף טוב..וכייף), ספורטאית (כייף, אתה נהיה רזה ושוב כייף). הכי כייף: לחלום בהקיץ על הארי פוטר ועל דניאל רדקליף...ולהעמיד פנים שאני ג'יני בספר השישי
... הכי רחוק: בני דודים שלי..הם גרים באמריקה.. הכי אינטימי: אני ורדקליף במיטה
(אבל אני אסתפק גם בצ'אד מייקל מורי..) הכי מעודד: מסיבת פיג'מות, החופש הגדול... הכי דבר ראשון לבחון בו: עיניים... מה לעשות הן משקפות הכול... הכי דבר שני: פה...תאמינו ל אפשר לקרוא אנשים לפי הפה.. הכי שיגרתי: בצפר, חוגים, שיעמום תמידי... הכי נמאס: בצפר, מורים, שלא סומכים עליי.. הכי חסר: הכי חסר לי חבר...(אבל אני לא מתפשרת על פחות מדניאל רדקליף!) הכי משפחתי: לראות סרטים ביחד...לצאת ביחד לטיולים ולחופשות... הכי חבל: שאני לא יודעת מה אני הולכת לעשות עם החיים שלי..ואני פסיכית... הכי טוב: לפגוש את דניאל רדקליף ושהוא יתאהב בי
הכי רע: וולדמורט הכי עכשיו: שיעמום טוטאלי... הכי שנה הבאה: כיתה ט'... הכי הזדמנות: לנסוע לאנגליה, לפגוש את דניאל רדקליף, להתאהב בו שהוא יתאהב בי ולחיות ביחד חיים מאושרים, מושלמים ומלאי אושר ועושר! הכי חרטה: שהוא לא יציע לי להתחתן איתו...
הכי סיום: מופע סוף שנה שלי בריקוד...או לסיים יב'.. מקווה שנהניתם...
 

דנקי

New member
הנה בחורה כלבבי!!

עם כל הקטעים על דניאל[
] הו, דניאל..
סורי, הוא פשוט עושה לי את זה..
 

דנקי

New member
לא נכון!!

שלי שלי שלי שלי שלי שלי שלי שלי שלי!!!!!
הוא שלי ותודי בעובדות!!! כפרעליו!!
 
סורי הוא מבוגר מדי בשבילך...

הוא ב-23 ביולי יהיה בן 17... הוא שלי שלי שלי... אבל הנושא הזה לא קשור לפורום...בואי נדבר עליו במסן ובמסרים... ויקי עמך הסליחה על הטמטום של דניאלה! (חח סתם..
)
 
השמין? דניאל רדקליף?

בטוחה? איפה שמעת את זה?? ויקי שוב סליחה שזה לא קשור בפורום..יכולתי במסרים אני ממש מצטערת..
 

דנקי

New member
חוצפנית!!../images/Emo3.gif

"ויקי עמך הסליחה על הטמטום של דניאלה!" - חוצפנית!!
ואכן נמשיך במסן רק תתחברי כבר ותעני לי!! ולאהבה אין גיל (כ"כ קיטשי, אך נכון..
)
 
למעלה