היי, אני חדשה כאן,

היי, אני חדשה כאן,

ואשמח לקבל סיוע מוסיקלי
(כלומר להכיר דברים חדשים מעבר למיינסטרים) אני מאד אוהבת מוסיקה, רק שהבעיה היא להכיר דברים חדשים כשדיסק ממוצע עולה בין 70-ל-85 ש"ח
אני מסוגלת לאהוב ולהעריך המון סגנונות שונים....רק שיהיו מענינים.. טוב אז מה אני אוהבת? זה לא בדיוק מה, בגלל שאני לא יכולה לחלק אותם להגדרות של סגנונות, אז אני פשוט אכתוב אמנים ואמניות שיצא לי להכיר ולאהוב פטי סמית´, הרבה ביורק ושוגרקיובס, סוזי והבאנשיז..טרייסי צ´פמן,ג´ניס ג´ופלין (בכלל רוק, ג´אז נשי זועם :)) פיג´יי הארווי (אשמח לשמוע המלצות לאלבומים מוקדמים טובים שלה).....קצת סיקסטיז:ביטלס,ג´ואן באזז סמית´ס, לו ריד, גרין דיי וסקס פיסטולס :) כן....אני יודעת שהם טיפשים אבל אני מאד אוהבת את הסגנון (אשמח לשמוע המלצות לפאנק פוליטי מעניין- לא סתם כאסחיסטי של מתבגרים...) מה עוד? קצת ג´אז של בילי הולידיי ואלה פיצג´רלד......דיוויד בואי המוקדם בעיקר (זה נופל להגדרה של רוק מתקדם? מישהו יכול להסביר לי את ההגדרה של רוק מתקדם??) אשמח לשמוע המלצות של דברים בכיוון, ואשמח להכיר גם אלקטרוני מעניין (לא טראנסים של מסיבות..) ומה עוד? אני מאד אוהבת מוסיקה בעברית...רק חבל שאין הרבה טובה ממנה.. אני אוהבת את ערן צור (מעולה, ומאד חזק ומקורי) פוליאנה פרנק, טאטו(להקה מדהימה) מאירה אשר(מישהו מכיר אותה? היא מבריקה!!:)---ואני אשמח מאד לשמוע על מוזיקה אתנית....אבל לא ניו אייג´) אביאתר בנאי מאד טוב, שלומי שבן חמוד נורא :) חלק מהחומר של המכשפות, קורין אלאל...טיפה חווה אלברשטיין... וזהו בינתיים... באלה ניזכרתי עכשיו :) יהיה נחמד לקבל תגובות הזדהות והמלצות... (האייקונים לא עובדים לי...אבל אייקון של תפוז עם פרח..:))
 

Esmena

New member
וולקאם וולקאם מיי דארלינג קלמנטיין

טוב, נראה לי שאת פשוט יכולה לפתח אותנו, האין זאת? אגב, דרך זולה להתפתח הן הורדות מתוכניות שיתוף( קאזאה, איימיש ושות´)אבל אמירה זו תסתום את פי בוודאי. נו?נראה אם ימחקו את ההודעה. שוב-וולקאם וולקאם ומאושרים מקיומך כאן.
 

Useful Idiot

New member
אוה, הכותרת, הכותרת..

מחזיר אותי לכתה ח´ (המאושרת..?) ולשיעורי אנגלית... בררררר.. מממ.. אלקטרוני מעניין? האלבום הראשון של leftfield, אנטייטלד leftism. נראה לי שאני אשמע אותו עכשיו. ממ.. לא שמעתי מלא זמן. מה עוד? אין לי כוח לבדוק. רוק מתקדם - פרוגרסיב רוק? שמישהו אחר יסביר. עדיף שאני לא אכנס לזה. np - morcheeba - otherwise
 

epitaph

New member
רוק מתקדם...

הרוק המתקדם התחיל (לפחות לדעת הרוב) עם הופעתו של האלבום St. Pepper (מקווה שכתבתי נכון) של הביטלס,בעיקרון הרוק המתקדם מתחלק לכמה סוגים שבהם העיקריים הם הרוק שמשלב בתוכו אלמנטים של מוזיקה קלאסית וג´אז (שלא כמו הרוק הקלאסי שנובע מהבלוז) והרוק שהתפתח מהמוזיקה הפסיכודלית,וכמובן השילוב של השניים. :) ברוק המתקדם שלא כמו ברוק הקלאסי,אין בדרך כלל מבנה קבוע לשיר,אין בתים מסודרים והחרוזים הם בגדר רשות בלבד והשפה היא גבוהה. הלהקות היותר מוכרות של הרוק המתקדם הן Yes,Pink Floyd,King Crimson,Genesis,Gentle Giant,Camel באתר של רוק מתקדם הייתה הגדרה מאוד יפה לרוק מתקדם...מקווה שלא חירבשתי כאן יותר מדי...
 

epitaph

New member
נראה לי שהיא התכוונה לכינוי שלי :)

אפשר להבין את זה מהחתימה שלה.
 
אוי...../images/Emo3.gif ואני עוד התרגשתי והגבתי.

וגם נשארה לי מילה מיותרת בסוף....אוי החיים רצופים טעויות ואני לא מפסיקה לשרשר הודעות ...זהו.הפסקתי.
 

Esmena

New member
אבל אני אוהבת את השם שלך:)

אלה קארי-הדור הבא שכמוך
 

miaka

New member
גם את שלך! ^^;;;

זה נוריקו כמו הילדה המפחידה מדיג´ימון או כמו הילדה המפחידה מהספר? XD
 
למעלה