נוריקו סאן
New member
היי, אני חדשה כאן,
ואשמח לקבל סיוע מוסיקלי
(כלומר להכיר דברים חדשים מעבר למיינסטרים) אני מאד אוהבת מוסיקה, רק שהבעיה היא להכיר דברים חדשים כשדיסק ממוצע עולה בין 70-ל-85 ש"ח
אני מסוגלת לאהוב ולהעריך המון סגנונות שונים....רק שיהיו מענינים.. טוב אז מה אני אוהבת? זה לא בדיוק מה, בגלל שאני לא יכולה לחלק אותם להגדרות של סגנונות, אז אני פשוט אכתוב אמנים ואמניות שיצא לי להכיר ולאהוב פטי סמית´, הרבה ביורק ושוגרקיובס, סוזי והבאנשיז..טרייסי צ´פמן,ג´ניס ג´ופלין (בכלל רוק, ג´אז נשי זועם
) פיג´יי הארווי (אשמח לשמוע המלצות לאלבומים מוקדמים טובים שלה).....קצת סיקסטיז:ביטלס,ג´ואן באזז סמית´ס, לו ריד, גרין דיי וסקס פיסטולס
כן....אני יודעת שהם טיפשים אבל אני מאד אוהבת את הסגנון (אשמח לשמוע המלצות לפאנק פוליטי מעניין- לא סתם כאסחיסטי של מתבגרים...) מה עוד? קצת ג´אז של בילי הולידיי ואלה פיצג´רלד......דיוויד בואי המוקדם בעיקר (זה נופל להגדרה של רוק מתקדם? מישהו יכול להסביר לי את ההגדרה של רוק מתקדם??) אשמח לשמוע המלצות של דברים בכיוון, ואשמח להכיר גם אלקטרוני מעניין (לא טראנסים של מסיבות..) ומה עוד? אני מאד אוהבת מוסיקה בעברית...רק חבל שאין הרבה טובה ממנה.. אני אוהבת את ערן צור (מעולה, ומאד חזק ומקורי) פוליאנה פרנק, טאטו(להקה מדהימה) מאירה אשר(מישהו מכיר אותה? היא מבריקה!!
---ואני אשמח מאד לשמוע על מוזיקה אתנית....אבל לא ניו אייג´) אביאתר בנאי מאד טוב, שלומי שבן חמוד נורא
חלק מהחומר של המכשפות, קורין אלאל...טיפה חווה אלברשטיין... וזהו בינתיים... באלה ניזכרתי עכשיו
יהיה נחמד לקבל תגובות הזדהות והמלצות... (האייקונים לא עובדים לי...אבל אייקון של תפוז עם פרח..
)
ואשמח לקבל סיוע מוסיקלי