רוטב ויניגרט
New member
שמעתי גם שהיתה בחורה שהתעלפה במטרונית
שמעתי גם שהיתה בחורה שהתעלפה במטרונית
שמעתי גם שהיתה בחורה שהתעלפה במטרונית
חכה שתגמר תקופת ההרצה - אז הכל יתרסקהיום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.
חיכינו כארבעים דקות בתחנה בצומת קרית מוצקין,וכשסופסוף היא הגיעה היתה דחוסה באנשים עד אפס מקום, וגם הנהג עצר בכל תחנה והתעכב בה כרבע שעה. הרבה יותר גרוע מאגד.אין ספק.
הנהג לא ימכור כרטיסי נסיעה במטרוניתחכה שתגמר תקופת ההרצה - אז הכל יתרסק
כרגע עובדים על כולם כי לא משלמים על נסיעה וככה הנהג לא עסוק במכירת כרטיסים.
כשהחרטטית הזאת תהיה בתשלום אז הנסיעה תיקח פי 200 יותר לאט בגלל שהנהג כל שניה יעצור למכור כרטיסים....
עכשיו שמעתי שמבטלים את הרכבת הקלה בתל אביב בשביל להביא את בשורת האוטובוסים המפרקיים בשם חרטטית גם לתל אביב.
מדינת עולם רביעי - בקהיר כבר עובדים על עוד 2 קווים לרכבת התחתית
ובישראל? עוד לא שמעו על הקידמה
איפה שמעת את השטויות האלו ?חכה שתגמר תקופת ההרצה - אז הכל יתרסק
כרגע עובדים על כולם כי לא משלמים על נסיעה וככה הנהג לא עסוק במכירת כרטיסים.
כשהחרטטית הזאת תהיה בתשלום אז הנסיעה תיקח פי 200 יותר לאט בגלל שהנהג כל שניה יעצור למכור כרטיסים....
עכשיו שמעתי שמבטלים את הרכבת הקלה בתל אביב בשביל להביא את בשורת האוטובוסים המפרקיים בשם חרטטית גם לתל אביב.
מדינת עולם רביעי - בקהיר כבר עובדים על עוד 2 קווים לרכבת התחתית
ובישראל? עוד לא שמעו על הקידמה
כוונתו לידיעה שמתפרסמת הבוקר ב-"ממון" שלאיפה שמעת את השטויות האלו ?
א - הנהג במטרונית לא מתעסק עם כרטיסים - יש מכונות ממכר מחוץ למטרונית.
ב - לא מבטלים את הרק"ל בת"א. כשלב מקדים, לקו האדום (ב2017 דומני, כשלוש שנים לפני הפעלת הקו עצמו), יפעל BRT בדומה למטרונית).
אז איך ייתכן שהפרוייקט יבוטל?כוונתו לידיעה שמתפרסמת הבוקר ב-"ממון" של
ידיעות, ולפיה יופעל הקו האדום בגוש דן החל מינואר הקרוב במפרקיות עד לבוא המשיח או עד להשלמת החפירות, לפי המוקדם מבין שניהם
אה, אם ידיעות כתבו...כוונתו לידיעה שמתפרסמת הבוקר ב-"ממון" של
ידיעות, ולפיה יופעל הקו האדום בגוש דן החל מינואר הקרוב במפרקיות עד לבוא המשיח או עד להשלמת החפירות, לפי המוקדם מבין שניהם
ממי "שמעת"?חכה שתגמר תקופת ההרצה - אז הכל יתרסק
כרגע עובדים על כולם כי לא משלמים על נסיעה וככה הנהג לא עסוק במכירת כרטיסים.
כשהחרטטית הזאת תהיה בתשלום אז הנסיעה תיקח פי 200 יותר לאט בגלל שהנהג כל שניה יעצור למכור כרטיסים....
עכשיו שמעתי שמבטלים את הרכבת הקלה בתל אביב בשביל להביא את בשורת האוטובוסים המפרקיים בשם חרטטית גם לתל אביב.
מדינת עולם רביעי - בקהיר כבר עובדים על עוד 2 קווים לרכבת התחתית
ובישראל? עוד לא שמעו על הקידמה
אין שום קשרחכה שתגמר תקופת ההרצה - אז הכל יתרסק
כרגע עובדים על כולם כי לא משלמים על נסיעה וככה הנהג לא עסוק במכירת כרטיסים.
כשהחרטטית הזאת תהיה בתשלום אז הנסיעה תיקח פי 200 יותר לאט בגלל שהנהג כל שניה יעצור למכור כרטיסים....
עכשיו שמעתי שמבטלים את הרכבת הקלה בתל אביב בשביל להביא את בשורת האוטובוסים המפרקיים בשם חרטטית גם לתל אביב.
מדינת עולם רביעי - בקהיר כבר עובדים על עוד 2 קווים לרכבת התחתית
ובישראל? עוד לא שמעו על הקידמה
אני ממש לא אופטימית,גם כשישלמו על הנסיעה.חכה שתגמר תקופת ההרצה - אז הכל יתרסק
כרגע עובדים על כולם כי לא משלמים על נסיעה וככה הנהג לא עסוק במכירת כרטיסים.
כשהחרטטית הזאת תהיה בתשלום אז הנסיעה תיקח פי 200 יותר לאט בגלל שהנהג כל שניה יעצור למכור כרטיסים....
עכשיו שמעתי שמבטלים את הרכבת הקלה בתל אביב בשביל להביא את בשורת האוטובוסים המפרקיים בשם חרטטית גם לתל אביב.
מדינת עולם רביעי - בקהיר כבר עובדים על עוד 2 קווים לרכבת התחתית
ובישראל? עוד לא שמעו על הקידמה
נסיון לשחזור של מה שהיההיום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.
חיכינו כארבעים דקות בתחנה בצומת קרית מוצקין,וכשסופסוף היא הגיעה היתה דחוסה באנשים עד אפס מקום, וגם הנהג עצר בכל תחנה והתעכב בה כרבע שעה. הרבה יותר גרוע מאגד.אין ספק.
העיקר שהבטיחו שהיו אוטווסים כל 3 דקות.נסיון לשחזור של מה שהיה
היות והמטרונית פועלת בחינם, מישהו ביפה נוף אישר לדן לפעול על פי לוח זמנים חלקי, וקיצץ באופן משמעותי נסיעות בשעות אותם חשב ל'שעות שפל'. רק שהטיפש לא הבין שיש אנשים שבאמת משתמשים בתחבורה ציבורית לצורכי הגעה לעבודה, ולא רק לטיולים ולכיף.
התוצאה - זמני המתנה ארוכים בשעות שיא של הביקוש, דוחס שיא, ונוסעים זועמים. אך ניתן לשער שאף אחד מהאחראים לא ישלם על הטעות, כפי הנהוג במוסדות ציבוריים וחברות עירוניות. זה מזכיר מאוד את הפתיחה החלקית של עוקף קריות לפני כמה חודשים, שהסתיימה בפקקי ענק במחלף הירידה לק. ביאליק.
אי אפשר לזלזל בלקוחות רק כי השירות "חינם"נסיון לשחזור של מה שהיה
היות והמטרונית פועלת בחינם, מישהו ביפה נוף אישר לדן לפעול על פי לוח זמנים חלקי, וקיצץ באופן משמעותי נסיעות בשעות אותם חשב ל'שעות שפל'. רק שהטיפש לא הבין שיש אנשים שבאמת משתמשים בתחבורה ציבורית לצורכי הגעה לעבודה, ולא רק לטיולים ולכיף.
התוצאה - זמני המתנה ארוכים בשעות שיא של הביקוש, דוחס שיא, ונוסעים זועמים. אך ניתן לשער שאף אחד מהאחראים לא ישלם על הטעות, כפי הנהוג במוסדות ציבוריים וחברות עירוניות. זה מזכיר מאוד את הפתיחה החלקית של עוקף קריות לפני כמה חודשים, שהסתיימה בפקקי ענק במחלף הירידה לק. ביאליק.
בדיוק.את הבוס זה לא מענין שהאוטובוס הגיעאי אפשר לזלזל בלקוחות רק כי השירות "חינם"
נשמע מוזר, כי התשלום שמועבר לדן בצפון הוא לפינסיון לשחזור של מה שהיה
היות והמטרונית פועלת בחינם, מישהו ביפה נוף אישר לדן לפעול על פי לוח זמנים חלקי, וקיצץ באופן משמעותי נסיעות בשעות אותם חשב ל'שעות שפל'. רק שהטיפש לא הבין שיש אנשים שבאמת משתמשים בתחבורה ציבורית לצורכי הגעה לעבודה, ולא רק לטיולים ולכיף.
התוצאה - זמני המתנה ארוכים בשעות שיא של הביקוש, דוחס שיא, ונוסעים זועמים. אך ניתן לשער שאף אחד מהאחראים לא ישלם על הטעות, כפי הנהוג במוסדות ציבוריים וחברות עירוניות. זה מזכיר מאוד את הפתיחה החלקית של עוקף קריות לפני כמה חודשים, שהסתיימה בפקקי ענק במחלף הירידה לק. ביאליק.
יפה נוף רק תיכננה, דן בצפון לא עובדים אצלה.נסיון לשחזור של מה שהיה
היות והמטרונית פועלת בחינם, מישהו ביפה נוף אישר לדן לפעול על פי לוח זמנים חלקי, וקיצץ באופן משמעותי נסיעות בשעות אותם חשב ל'שעות שפל'. רק שהטיפש לא הבין שיש אנשים שבאמת משתמשים בתחבורה ציבורית לצורכי הגעה לעבודה, ולא רק לטיולים ולכיף.
התוצאה - זמני המתנה ארוכים בשעות שיא של הביקוש, דוחס שיא, ונוסעים זועמים. אך ניתן לשער שאף אחד מהאחראים לא ישלם על הטעות, כפי הנהוג במוסדות ציבוריים וחברות עירוניות. זה מזכיר מאוד את הפתיחה החלקית של עוקף קריות לפני כמה חודשים, שהסתיימה בפקקי ענק במחלף הירידה לק. ביאליק.
מספר הנוסעים במטרונית גדולה מהממוצעהיום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.
חיכינו כארבעים דקות בתחנה בצומת קרית מוצקין,וכשסופסוף היא הגיעה היתה דחוסה באנשים עד אפס מקום, וגם הנהג עצר בכל תחנה והתעכב בה כרבע שעה. הרבה יותר גרוע מאגד.אין ספק.
וזה המשיך גם בצהרייםהיום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.
חיכינו כארבעים דקות בתחנה בצומת קרית מוצקין,וכשסופסוף היא הגיעה היתה דחוסה באנשים עד אפס מקום, וגם הנהג עצר בכל תחנה והתעכב בה כרבע שעה. הרבה יותר גרוע מאגד.אין ספק.
דווקא במטרונית חזרה לכיוון הקריות היה יותרוזה המשיך גם בצהריים
אחרי שבועיים בהם נמנעתי ככל האפשר מנסיעות לחיפה (בגלל סגירת המת"צ לנסיעות ההרצה הריקות של המטרונית), נסעתי היום להדר לסידורים שונים בקו 3. הנסיעה בהלוך הייתה סבירה לגמרי, אם כי היה עומס כבד על המטרונית בין מרכזית המפרץ לשוק תלפיות. לפני ואחרי העומס היה סביר. הקלטתי את מסלול הנסיעה וזמני הנסיעה באמצעות GPS, אני אעלה אותו בהמשך.
אבל בחזור, זה כבר היה סיפור אחר לגמרי. מדברי נציג ההסברה שהיה בתחנה בסוף יל"ג, הסתבר שחלפו 2 מטרוניות ריקות בקו 3 בלי להעלות נוסעים, וכך במשך כ־40 דקות (!) לא עצרה שום מטרונית בתחנה (חשד שלי - מדובר ב'לימוד נהיגה', באופן דומה לרק"ל בירושלים, אבל למה זה נעשה בשעות העומס?). לשם השוואה, ההפרש בין הנסיעות לפי הלו"ז לשעה זו עומד על 10 דקות. כשכבר הגיעה המטרונית, היא הייתה כמובן עמוסה לגמרי. מתוך הנחה שאחרי כל קו עמוס מחכה קו ריק, חיכיתי לבאה. היא הגיעה כעבור כמה דקות עמוסה פחות, אבל עם הפתעה אחרת - 2 דלתות אחוריות לא נפתחות! תוך כמה דקות המטרונית השניה הדביקה את הראשונה, ובמרזית המפרץ הראשונה נתנה לשניה לעקוף אותה. ברציף במרכזית המפרץ חיכו כמובן המוני נוסעים, ואיך שהוא חלקם הצליחו להכנס. ישבתי לי בחלק האחורי שהיה פנוי למדי, אבל כשרציתי לרדת, הסתבר שכל החלק הקדמי דחוס בנוסעים וקשה מאוד להגיע אל הדלת. עצירה בתחנה הפך להיות טקס במהלכו מקצת הנוסעים יורדים רק על מנת לפנות מקום לנוסעים אחרים שהתחנה היא יעד הנסיעה שלהם, ואחר כך נדחסים פנימה בחזרה. דוחס כזה לא זכור לי כבר זמן רב בנסיעות בתחבורה ציבורית. במהלך הנסיעה הכריזה קרסה ופסקה לעבוד. לפי הכיתוב 'אין תקשורת', כנראה שהיא בכל אופן מבוססת GPS.
הגורם לתקלת הצהריים הוא כנראה בעיית הויסות - מסלול המטרונית ארוך, וכל עיכוב משמעותי בנקודה במהלך הנסיעה גורם לעיכוב מתגלגל בלוח הזמנים (בתקווה שזה לא נובע משטות אחרת של יפה נוף). זה יותר טוב מהרק"ל בירושלים שבו חפץ חשוד בנקודה אחת גורם להשבתת כל הרכבות, אבל עדיין זו נקודה בעייתית. יש צורך בתוכניות מגירה במידה ומתגלים עיכובים במסלול הנסיעה, אם על ידי הפעלת רזרבות, ואם על ידי ריווח לוח הזמנים, העיקר לא להגיע למצב שמספר נסיעות עוקבות מדלגות על נסיעה.
חוויות מהיוםהיום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.
חיכינו כארבעים דקות בתחנה בצומת קרית מוצקין,וכשסופסוף היא הגיעה היתה דחוסה באנשים עד אפס מקום, וגם הנהג עצר בכל תחנה והתעכב בה כרבע שעה. הרבה יותר גרוע מאגד.אין ספק.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.