היום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.

מצב
הנושא נעול.
ועוד דבר על הכריזה

חוויות מהיום
נסעתי נסיעת חובבים, כך ביליתי יום חופשה. אני בניגוד לטוקבקיסטים רוצה בהצלחת המטרונית ולא ישר ממהר להספיד אותה. אגב, שאלה לטוקבקיבטים לפני שאתן את חוות דעתי:
אם המטרונית היא כישלון כפי שאתם טוענים, איך זה מסתדר עם כך שאתם תוקפים את יונה יהב שהקים אותה לטענתכם כדי לזכות בבחירות?
והרי הדיווח: רואים שהעסק עדיין לא פועל כמו שצריך, ושאנחנו בתקופת הרצה. לקחתי היום את המטרונית ממרכזית הקריות למרכזית חוף הכרמל. זמן הנסיעה היה שעה ועשרים דקות. מוגזם בטירוף. נתקעים יותר מדי זמן בתחנות, והמטרונית לא נוסעת מספיק מהר (זה קורה כשהיא נוסעת לפני רמזור ובמקום לנסוע במהירות גבוהה, היא נוסעת לאט, כדי לא להצמד יותר מדי למטרונית לפניה).

עוד הערות: 1.בקטעים רבים היו מטרוניות באותו קו, האחת אחרי השנייה.

2.בשעה 11:00 לחוף הכרמל המטרונית היתה סבירה מבחינת צפיפות. וב13:00 מחוף הכרמל היתה צפופה עד צומת קרית אתא.

שני דברים המעצבנים בם זמן הנסיעה וחוסר מקומות ישיבה. בנושא הישיבה, זו בהחלט פגיעה בשירות. בנושא זמן הנסיעה אני מאמין שהוא עוד ישתפר.

3.המטרונית במרכזית המפרץ ובחוף הכרמל עצרה רחוק מהרציף.

4.חלק גדול מהתחנות הנן עם שילוט שאינו עובד. במרכזית המפרץ בכלל אין שילוט!

5.כל הכבוד להסברה. שמו נציגים בכל תחנות המטרונית ובתחנות אוטובוס רבות, ולמרות שהדיילים אינם מומחים, הם יודעים לעזור מעבר לרק לחלק חוברת.

6.המטרונית עוצרת בכל תחנה. אם כך, למה יש כפתור סטופ בתוכה?

7.כרגע אין חנייה לרכבים במרכזית הקריות, אך בעתיד עם פתיחת מרכז קניות ליד, יהיה איפה לחנות.

8.עיכוב מיותר במרכזית המפרץ נובע מכך שנוצר פקק בתחנה לכיוון הקריות כך שמטרוניות ואוטובוסים עומדים אחד אחרי השני. גם לצאת ממנה היה קשה עקב רכבים שחסמו את המסלול. יחד עם זאת אהבתי את הכביש המיחוד שנסלל ביציאה ממרכזית המפרת ומגיע עד גשר פז.
ועוד דבר על הכריזה
בחלק מהמטרוניות הכריזה או השילוט הפנימי לא עובדים. הכריזה באנגלית וערבית זהה לכריזה בעברית. אגב, זה משעשע אותי לשמוע את הכריזה בערבית אלמחטה אלטטיילה ולאחריה כריזה במבטא יהודי-ישראלי. שמות התחנות דומים למעט מטה המשטרה שקיבל שם אחר בערבית וכן המושבה הגרמנית, שגם היא קיבלה שם אחר בערבית. רכבת מרכז נקראת באנגלית מרקז טריין סטיישן.
 
בשביל הכיף בזבזת זמן ועצבים על המטרונית

חוויות מהיום
נסעתי נסיעת חובבים, כך ביליתי יום חופשה. אני בניגוד לטוקבקיסטים רוצה בהצלחת המטרונית ולא ישר ממהר להספיד אותה. אגב, שאלה לטוקבקיבטים לפני שאתן את חוות דעתי:
אם המטרונית היא כישלון כפי שאתם טוענים, איך זה מסתדר עם כך שאתם תוקפים את יונה יהב שהקים אותה לטענתכם כדי לזכות בבחירות?
והרי הדיווח: רואים שהעסק עדיין לא פועל כמו שצריך, ושאנחנו בתקופת הרצה. לקחתי היום את המטרונית ממרכזית הקריות למרכזית חוף הכרמל. זמן הנסיעה היה שעה ועשרים דקות. מוגזם בטירוף. נתקעים יותר מדי זמן בתחנות, והמטרונית לא נוסעת מספיק מהר (זה קורה כשהיא נוסעת לפני רמזור ובמקום לנסוע במהירות גבוהה, היא נוסעת לאט, כדי לא להצמד יותר מדי למטרונית לפניה).

עוד הערות: 1.בקטעים רבים היו מטרוניות באותו קו, האחת אחרי השנייה.

2.בשעה 11:00 לחוף הכרמל המטרונית היתה סבירה מבחינת צפיפות. וב13:00 מחוף הכרמל היתה צפופה עד צומת קרית אתא.

שני דברים המעצבנים בם זמן הנסיעה וחוסר מקומות ישיבה. בנושא הישיבה, זו בהחלט פגיעה בשירות. בנושא זמן הנסיעה אני מאמין שהוא עוד ישתפר.

3.המטרונית במרכזית המפרץ ובחוף הכרמל עצרה רחוק מהרציף.

4.חלק גדול מהתחנות הנן עם שילוט שאינו עובד. במרכזית המפרץ בכלל אין שילוט!

5.כל הכבוד להסברה. שמו נציגים בכל תחנות המטרונית ובתחנות אוטובוס רבות, ולמרות שהדיילים אינם מומחים, הם יודעים לעזור מעבר לרק לחלק חוברת.

6.המטרונית עוצרת בכל תחנה. אם כך, למה יש כפתור סטופ בתוכה?

7.כרגע אין חנייה לרכבים במרכזית הקריות, אך בעתיד עם פתיחת מרכז קניות ליד, יהיה איפה לחנות.

8.עיכוב מיותר במרכזית המפרץ נובע מכך שנוצר פקק בתחנה לכיוון הקריות כך שמטרוניות ואוטובוסים עומדים אחד אחרי השני. גם לצאת ממנה היה קשה עקב רכבים שחסמו את המסלול. יחד עם זאת אהבתי את הכביש המיחוד שנסלל ביציאה ממרכזית המפרת ומגיע עד גשר פז.
בשביל הכיף בזבזת זמן ועצבים על המטרונית
שהיתה ממש על הפנים?
 
תגובתי

בשביל הכיף בזבזת זמן ועצבים על המטרונית
שהיתה ממש על הפנים?
תגובתי
לא בזבזתי זמן-אמנם תכננתי לחזור הביתה כשעה מוקדם יותר, אבל אני לא רואה בכך בזבוז זמן.

עצבים-לא היו לי ולו לרגע תחושות של עצבים. יש איזו שהיא אכזבה קלה שכרגע יש פאקים בנושא הזמנים ובנושא מקומות השיבה.

בנושא הזמנים אני מאמין שיהיה שיפור. בנושא מקומות הישיבה אני מקווה שהמצב יהיה טוב יותר אם כי אני בהחלט לא מצפה למצב שב100 אחוז מנסיעות יהיה מקום פנוי.
 

e l a d i 2 2

New member
למה רבקו אנונימי במט' עולה 5 וברכ' ישראל חינם

היום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.
חיכינו כארבעים דקות בתחנה בצומת קרית מוצקין,וכשסופסוף היא הגיעה היתה דחוסה באנשים עד אפס מקום, וגם הנהג עצר בכל תחנה והתעכב בה כרבע שעה. הרבה יותר גרוע מאגד.אין ספק.
למה רבקו אנונימי במט' עולה 5 וברכ' ישראל חינם
 

olli3

New member
מנהל
בכל חברות האוטובוסים הוא בתשלום.

למה רבקו אנונימי במט' עולה 5 וברכ' ישראל חינם
בכל חברות האוטובוסים הוא בתשלום.
רק ברכבת הוא בחינם ונראה כי בעתיד הוא כבר לא יהיה בחינם. למה? כי הרכבת היא בעצם דיי האחרונה שהוכנס בה לשימוש הרב קו.

בעבר רב קו אנונימי חולק גם בחינם באוטובוסים.
 

seashel

New member
נסעתי במטרונית קו 3 בין השעות חמש לשבע בערב

היום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.
חיכינו כארבעים דקות בתחנה בצומת קרית מוצקין,וכשסופסוף היא הגיעה היתה דחוסה באנשים עד אפס מקום, וגם הנהג עצר בכל תחנה והתעכב בה כרבע שעה. הרבה יותר גרוע מאגד.אין ספק.
נסעתי במטרונית קו 3 בין השעות חמש לשבע בערב
וההתרשמות שלי:
1. תדירות מטרוניות גבוהה, כל שלוש דקות גג חמש...
2. צפיפות רבה בחלק האחורי של הרכב, אולי כי הנהג עצר ככה עם האחוריות בתחנה.
3. נהג מאוד לא אדיב.
4. סגירת דלתות על אנשים (שילוב בעיה טכנית כלשהיא עם סעיף 3)
5. מערכת כריזה בתוך האוטובוס בעייתית משהו: שבעים % מהזמן עבדה; 20% היתה מושבתת ועוד עשרה % היתה בדיליי לתחנות.
6. מערכת הכריזה בתחנות לא עבדה או לא הופעלה, בכל אופן לא היתה.
7. בעיה: מטרונית פותחת דלתות לעליית נוסעים שלא בתחנה (כי הרציף תפוס עם אוטובוס - בהדר למשל - או עם מטרונית אחרת) ובהמשך לא עוצרת בתחנה עצמה. ככה שאנשים מבוגרים או מי שלא רואה טוב, מפסיד! על הנהגים לפתוח דלתות בתחנה עצמה!
8. נהגים לא מקפידים להיצמד לרציף. סכנה גדולה! (רציף המטרונית גבוה במיוחד).
 
לדעתי גם 7 ו-8 נובעים מ-3.

נסעתי במטרונית קו 3 בין השעות חמש לשבע בערב
וההתרשמות שלי:
1. תדירות מטרוניות גבוהה, כל שלוש דקות גג חמש...
2. צפיפות רבה בחלק האחורי של הרכב, אולי כי הנהג עצר ככה עם האחוריות בתחנה.
3. נהג מאוד לא אדיב.
4. סגירת דלתות על אנשים (שילוב בעיה טכנית כלשהיא עם סעיף 3)
5. מערכת כריזה בתוך האוטובוס בעייתית משהו: שבעים % מהזמן עבדה; 20% היתה מושבתת ועוד עשרה % היתה בדיליי לתחנות.
6. מערכת הכריזה בתחנות לא עבדה או לא הופעלה, בכל אופן לא היתה.
7. בעיה: מטרונית פותחת דלתות לעליית נוסעים שלא בתחנה (כי הרציף תפוס עם אוטובוס - בהדר למשל - או עם מטרונית אחרת) ובהמשך לא עוצרת בתחנה עצמה. ככה שאנשים מבוגרים או מי שלא רואה טוב, מפסיד! על הנהגים לפתוח דלתות בתחנה עצמה!
8. נהגים לא מקפידים להיצמד לרציף. סכנה גדולה! (רציף המטרונית גבוה במיוחד).
לדעתי גם 7 ו-8 נובעים מ-3.
בנסיעותיי המעטות במטרונית לא נתקלתי באוטובוסי מטרונית שעצרו מחוץ לתחנה - להפך, הנהגים משתדלים מאד לפתוח דלתות אך ורק בתחנה, וגם אם אוטובוס אחר עומד בה, צופרים לו או מחכים בסבלנות. שמתי לב גם להקפדה לעצור ליד הרציף. אבל כנראה שלא כולם כאלה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה