היום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.

מצב
הנושא נעול.

sandbird4

New member
חכה שתגמר תקופת ההרצה - אז הכל יתרסק

היום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.
חיכינו כארבעים דקות בתחנה בצומת קרית מוצקין,וכשסופסוף היא הגיעה היתה דחוסה באנשים עד אפס מקום, וגם הנהג עצר בכל תחנה והתעכב בה כרבע שעה. הרבה יותר גרוע מאגד.אין ספק.
חכה שתגמר תקופת ההרצה - אז הכל יתרסק
כרגע עובדים על כולם כי לא משלמים על נסיעה וככה הנהג לא עסוק במכירת כרטיסים.
כשהחרטטית הזאת תהיה בתשלום אז הנסיעה תיקח פי 200 יותר לאט בגלל שהנהג כל שניה יעצור למכור כרטיסים....

עכשיו שמעתי שמבטלים את הרכבת הקלה בתל אביב בשביל להביא את בשורת האוטובוסים המפרקיים בשם חרטטית גם לתל אביב.

מדינת עולם רביעי - בקהיר כבר עובדים על עוד 2 קווים לרכבת התחתית
ובישראל? עוד לא שמעו על הקידמה
 
הנהג לא ימכור כרטיסי נסיעה במטרונית

חכה שתגמר תקופת ההרצה - אז הכל יתרסק
כרגע עובדים על כולם כי לא משלמים על נסיעה וככה הנהג לא עסוק במכירת כרטיסים.
כשהחרטטית הזאת תהיה בתשלום אז הנסיעה תיקח פי 200 יותר לאט בגלל שהנהג כל שניה יעצור למכור כרטיסים....

עכשיו שמעתי שמבטלים את הרכבת הקלה בתל אביב בשביל להביא את בשורת האוטובוסים המפרקיים בשם חרטטית גם לתל אביב.

מדינת עולם רביעי - בקהיר כבר עובדים על עוד 2 קווים לרכבת התחתית
ובישראל? עוד לא שמעו על הקידמה
הנהג לא ימכור כרטיסי נסיעה במטרונית
 

orchilit

New member
איפה שמעת את השטויות האלו ?

חכה שתגמר תקופת ההרצה - אז הכל יתרסק
כרגע עובדים על כולם כי לא משלמים על נסיעה וככה הנהג לא עסוק במכירת כרטיסים.
כשהחרטטית הזאת תהיה בתשלום אז הנסיעה תיקח פי 200 יותר לאט בגלל שהנהג כל שניה יעצור למכור כרטיסים....

עכשיו שמעתי שמבטלים את הרכבת הקלה בתל אביב בשביל להביא את בשורת האוטובוסים המפרקיים בשם חרטטית גם לתל אביב.

מדינת עולם רביעי - בקהיר כבר עובדים על עוד 2 קווים לרכבת התחתית
ובישראל? עוד לא שמעו על הקידמה
איפה שמעת את השטויות האלו ?
א - הנהג במטרונית לא מתעסק עם כרטיסים - יש מכונות ממכר מחוץ למטרונית.
ב - לא מבטלים את הרק"ל בת"א. כשלב מקדים, לקו האדום (ב2017 דומני, כשלוש שנים לפני הפעלת הקו עצמו), יפעל BRT בדומה למטרונית).
 

אוהד11

New member
כוונתו לידיעה שמתפרסמת הבוקר ב-"ממון" של

איפה שמעת את השטויות האלו ?
א - הנהג במטרונית לא מתעסק עם כרטיסים - יש מכונות ממכר מחוץ למטרונית.
ב - לא מבטלים את הרק"ל בת"א. כשלב מקדים, לקו האדום (ב2017 דומני, כשלוש שנים לפני הפעלת הקו עצמו), יפעל BRT בדומה למטרונית).
כוונתו לידיעה שמתפרסמת הבוקר ב-"ממון" של
ידיעות, ולפיה יופעל הקו האדום בגוש דן החל מינואר הקרוב במפרקיות עד לבוא המשיח או עד להשלמת החפירות, לפי המוקדם מבין שניהם
 
אז איך ייתכן שהפרוייקט יבוטל?

כוונתו לידיעה שמתפרסמת הבוקר ב-"ממון" של
ידיעות, ולפיה יופעל הקו האדום בגוש דן החל מינואר הקרוב במפרקיות עד לבוא המשיח או עד להשלמת החפירות, לפי המוקדם מבין שניהם
אז איך ייתכן שהפרוייקט יבוטל?
אם "עד השלמת החפירות", הרי שיש חפירות. מה, הם לא שמים לב לסתירה הפנימית בטענה שלהם?
 

orchilit

New member
אה, אם ידיעות כתבו...

כוונתו לידיעה שמתפרסמת הבוקר ב-"ממון" של
ידיעות, ולפיה יופעל הקו האדום בגוש דן החל מינואר הקרוב במפרקיות עד לבוא המשיח או עד להשלמת החפירות, לפי המוקדם מבין שניהם
אה, אם ידיעות כתבו...
 
ממי "שמעת"?

חכה שתגמר תקופת ההרצה - אז הכל יתרסק
כרגע עובדים על כולם כי לא משלמים על נסיעה וככה הנהג לא עסוק במכירת כרטיסים.
כשהחרטטית הזאת תהיה בתשלום אז הנסיעה תיקח פי 200 יותר לאט בגלל שהנהג כל שניה יעצור למכור כרטיסים....

עכשיו שמעתי שמבטלים את הרכבת הקלה בתל אביב בשביל להביא את בשורת האוטובוסים המפרקיים בשם חרטטית גם לתל אביב.

מדינת עולם רביעי - בקהיר כבר עובדים על עוד 2 קווים לרכבת התחתית
ובישראל? עוד לא שמעו על הקידמה
ממי "שמעת"?
לא מבטלים את הרק"ל/תחתית בת"א כי אי אפשר לבטל אותה - הפרוייקט הגיע לנקודת האל חזור.

מה שכן, ביצוע הפרוייקט ייקח שנים רבות, ולכן יש כרגע תכנית (לא ברור אם היא שווה משהו) להפעיל BRT בערך במסלול הקו האדום. זה מיועד לתקופה שלפני הפעלת הרק"ל/תחתית.ואף אחד לא "מבטל" בשביל זה שום פרוייקט.
 

Heineken

New member
אין שום קשר

חכה שתגמר תקופת ההרצה - אז הכל יתרסק
כרגע עובדים על כולם כי לא משלמים על נסיעה וככה הנהג לא עסוק במכירת כרטיסים.
כשהחרטטית הזאת תהיה בתשלום אז הנסיעה תיקח פי 200 יותר לאט בגלל שהנהג כל שניה יעצור למכור כרטיסים....

עכשיו שמעתי שמבטלים את הרכבת הקלה בתל אביב בשביל להביא את בשורת האוטובוסים המפרקיים בשם חרטטית גם לתל אביב.

מדינת עולם רביעי - בקהיר כבר עובדים על עוד 2 קווים לרכבת התחתית
ובישראל? עוד לא שמעו על הקידמה
אין שום קשר
שמע, אני גם נפגעתי מזה גם אני הייתי עצבני מאוד הבוקר ובעוד כמה שעות אצטרך לעשות דרכי חזרה ואני עדיין לא יודע איך אני הולך לעשות את זה.

אבל מה שאתה אומר פשוט לא קשור.

מערכת BRT זולה יותר, פשוטה יותר לתפעול והרבה פחות זמן לוקח להקים אותה - כל זאת כשמשווים אותה לכל מערכת תחבורה ציבורית אחרת על פני האדמה.

ליתרונות של מערכת תחבורה מתחת של פני האדמה אין צורך להיכנס מכיוון שזה לעולם לא עמד לדיון באיזור חיפה - אבל רק תחשוב כמה כסף השקיעו על המטרונית, כמה שנים זה לקח.. ועכשיו תבין שבמקום עשרות הקילומטרים שהשיגו ב-6 שנים (שזה בזיון לכל הדעות) כמה היו משיגים ב-6 שנים עבור מערכת תת-קרקעית? לטעמי 0, ובכל מקרה לא יותר מכמה ק"מ בודדים (וזה לא כי אי אפשר יותר מהר, או לא משנה למה.. כי פשוט ככה זה פה, פשוט ככה זה עובד אצלנו וצריך להשלים עם זה).

אני לא כעסתי הבוקר שמערכת הכריזה לא עבדה, שמערכת נתוני זמן אמת לא עבדה ושהיה חם בטירוף בתוך הרכב הזה, עוד לא הגעתי לזה.. אני מדבר רק על העיכובים, הדוחק, והצחנה.

אפשר גם עם מערכת BRT שהיא סה"כ אוטובוסים לבנות מערכת תחבורה ציבורית לתפארת - מהירה, זמינה, נעימה ומתקדמת.
 
אני ממש לא אופטימית,גם כשישלמו על הנסיעה.

חכה שתגמר תקופת ההרצה - אז הכל יתרסק
כרגע עובדים על כולם כי לא משלמים על נסיעה וככה הנהג לא עסוק במכירת כרטיסים.
כשהחרטטית הזאת תהיה בתשלום אז הנסיעה תיקח פי 200 יותר לאט בגלל שהנהג כל שניה יעצור למכור כרטיסים....

עכשיו שמעתי שמבטלים את הרכבת הקלה בתל אביב בשביל להביא את בשורת האוטובוסים המפרקיים בשם חרטטית גם לתל אביב.

מדינת עולם רביעי - בקהיר כבר עובדים על עוד 2 קווים לרכבת התחתית
ובישראל? עוד לא שמעו על הקידמה
אני ממש לא אופטימית,גם כשישלמו על הנסיעה.
 

נתנאל531

Well-known member
נסיון לשחזור של מה שהיה

היום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.
חיכינו כארבעים דקות בתחנה בצומת קרית מוצקין,וכשסופסוף היא הגיעה היתה דחוסה באנשים עד אפס מקום, וגם הנהג עצר בכל תחנה והתעכב בה כרבע שעה. הרבה יותר גרוע מאגד.אין ספק.
נסיון לשחזור של מה שהיה
היות והמטרונית פועלת בחינם, מישהו ביפה נוף אישר לדן לפעול על פי לוח זמנים חלקי, וקיצץ באופן משמעותי נסיעות בשעות אותם חשב ל'שעות שפל'. רק שהטיפש לא הבין שיש אנשים שבאמת משתמשים בתחבורה ציבורית לצורכי הגעה לעבודה, ולא רק לטיולים ולכיף.

התוצאה - זמני המתנה ארוכים בשעות שיא של הביקוש, דוחס שיא, ונוסעים זועמים. אך ניתן לשער שאף אחד מהאחראים לא ישלם על הטעות, כפי הנהוג במוסדות ציבוריים וחברות עירוניות. זה מזכיר מאוד את הפתיחה החלקית של עוקף קריות לפני כמה חודשים, שהסתיימה בפקקי ענק במחלף הירידה לק. ביאליק.
 
העיקר שהבטיחו שהיו אוטווסים כל 3 דקות.

נסיון לשחזור של מה שהיה
היות והמטרונית פועלת בחינם, מישהו ביפה נוף אישר לדן לפעול על פי לוח זמנים חלקי, וקיצץ באופן משמעותי נסיעות בשעות אותם חשב ל'שעות שפל'. רק שהטיפש לא הבין שיש אנשים שבאמת משתמשים בתחבורה ציבורית לצורכי הגעה לעבודה, ולא רק לטיולים ולכיף.

התוצאה - זמני המתנה ארוכים בשעות שיא של הביקוש, דוחס שיא, ונוסעים זועמים. אך ניתן לשער שאף אחד מהאחראים לא ישלם על הטעות, כפי הנהוג במוסדות ציבוריים וחברות עירוניות. זה מזכיר מאוד את הפתיחה החלקית של עוקף קריות לפני כמה חודשים, שהסתיימה בפקקי ענק במחלף הירידה לק. ביאליק.
העיקר שהבטיחו שהיו אוטווסים כל 3 דקות.
 

benshap2

New member
אי אפשר לזלזל בלקוחות רק כי השירות "חינם"

נסיון לשחזור של מה שהיה
היות והמטרונית פועלת בחינם, מישהו ביפה נוף אישר לדן לפעול על פי לוח זמנים חלקי, וקיצץ באופן משמעותי נסיעות בשעות אותם חשב ל'שעות שפל'. רק שהטיפש לא הבין שיש אנשים שבאמת משתמשים בתחבורה ציבורית לצורכי הגעה לעבודה, ולא רק לטיולים ולכיף.

התוצאה - זמני המתנה ארוכים בשעות שיא של הביקוש, דוחס שיא, ונוסעים זועמים. אך ניתן לשער שאף אחד מהאחראים לא ישלם על הטעות, כפי הנהוג במוסדות ציבוריים וחברות עירוניות. זה מזכיר מאוד את הפתיחה החלקית של עוקף קריות לפני כמה חודשים, שהסתיימה בפקקי ענק במחלף הירידה לק. ביאליק.
אי אפשר לזלזל בלקוחות רק כי השירות "חינם"
 

jarondl

New member
נשמע מוזר, כי התשלום שמועבר לדן בצפון הוא לפי

נסיון לשחזור של מה שהיה
היות והמטרונית פועלת בחינם, מישהו ביפה נוף אישר לדן לפעול על פי לוח זמנים חלקי, וקיצץ באופן משמעותי נסיעות בשעות אותם חשב ל'שעות שפל'. רק שהטיפש לא הבין שיש אנשים שבאמת משתמשים בתחבורה ציבורית לצורכי הגעה לעבודה, ולא רק לטיולים ולכיף.

התוצאה - זמני המתנה ארוכים בשעות שיא של הביקוש, דוחס שיא, ונוסעים זועמים. אך ניתן לשער שאף אחד מהאחראים לא ישלם על הטעות, כפי הנהוג במוסדות ציבוריים וחברות עירוניות. זה מזכיר מאוד את הפתיחה החלקית של עוקף קריות לפני כמה חודשים, שהסתיימה בפקקי ענק במחלף הירידה לק. ביאליק.
נשמע מוזר, כי התשלום שמועבר לדן בצפון הוא לפי
לפי אוטובוס שיוצא, ללא קשר לכמות נוסעים. כך שהאינטרס שלהם אמור להיות להוציא כמה שיותר אוטובוסים.
 
יפה נוף רק תיכננה, דן בצפון לא עובדים אצלה.

נסיון לשחזור של מה שהיה
היות והמטרונית פועלת בחינם, מישהו ביפה נוף אישר לדן לפעול על פי לוח זמנים חלקי, וקיצץ באופן משמעותי נסיעות בשעות אותם חשב ל'שעות שפל'. רק שהטיפש לא הבין שיש אנשים שבאמת משתמשים בתחבורה ציבורית לצורכי הגעה לעבודה, ולא רק לטיולים ולכיף.

התוצאה - זמני המתנה ארוכים בשעות שיא של הביקוש, דוחס שיא, ונוסעים זועמים. אך ניתן לשער שאף אחד מהאחראים לא ישלם על הטעות, כפי הנהוג במוסדות ציבוריים וחברות עירוניות. זה מזכיר מאוד את הפתיחה החלקית של עוקף קריות לפני כמה חודשים, שהסתיימה בפקקי ענק במחלף הירידה לק. ביאליק.
יפה נוף רק תיכננה, דן בצפון לא עובדים אצלה.
היחיד שיכול להחליט על לוחות זמנים הוא משרד התחבורה.
 
מספר הנוסעים במטרונית גדולה מהממוצע

היום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.
חיכינו כארבעים דקות בתחנה בצומת קרית מוצקין,וכשסופסוף היא הגיעה היתה דחוסה באנשים עד אפס מקום, וגם הנהג עצר בכל תחנה והתעכב בה כרבע שעה. הרבה יותר גרוע מאגד.אין ספק.
מספר הנוסעים במטרונית גדולה מהממוצע
אין לי מושג איך ספרו את האנשים ולמה הישוו אותם, אבל יצאה להם אחלה כותרת

http://www.iba.org.il/bet/?entity=951780&type=1
דורון שפר
פרסום ראשון:
15:24 ,18.08.13
| עדכון אחרון:
16:09 ,18.08.13
נוסעים מתלוננים על עיכובים בהגעת האוטובוסים ועל הצפיפות
מספר הנוסעים במערכת המֶטרונית בחיפה ובקריות גדולה היום פי שלושה מהמספר הממוצע של הנוסעים לפני הפעלת המטרונית. כך מסרה חברת 'יפה נוף', אשר הקימה את תשתיות המערכת. נוסעים רבים מתלוננים מאז שעות הבוקר על עיכובים בהגעת האוטובוסים ועל צפיפות רבה. בחברת יפה נוף מציינים כי מדובר בתקלות נקודתיות האופייניות לתקופת ההרצה. עם הזמן, מציינים בחברה, יפחתו התקלות.
 

נתנאל531

Well-known member
וזה המשיך גם בצהריים

היום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.
חיכינו כארבעים דקות בתחנה בצומת קרית מוצקין,וכשסופסוף היא הגיעה היתה דחוסה באנשים עד אפס מקום, וגם הנהג עצר בכל תחנה והתעכב בה כרבע שעה. הרבה יותר גרוע מאגד.אין ספק.
וזה המשיך גם בצהריים
אחרי שבועיים בהם נמנעתי ככל האפשר מנסיעות לחיפה (בגלל סגירת המת"צ לנסיעות ההרצה הריקות של המטרונית), נסעתי היום להדר לסידורים שונים בקו 3. הנסיעה בהלוך הייתה סבירה לגמרי, אם כי היה עומס כבד על המטרונית בין מרכזית המפרץ לשוק תלפיות. לפני ואחרי העומס היה סביר. הקלטתי את מסלול הנסיעה וזמני הנסיעה באמצעות GPS, אני אעלה אותו בהמשך.

אבל בחזור, זה כבר היה סיפור אחר לגמרי. מדברי נציג ההסברה שהיה בתחנה בסוף יל"ג, הסתבר שחלפו 2 מטרוניות ריקות בקו 3 בלי להעלות נוסעים, וכך במשך כ־40 דקות (!) לא עצרה שום מטרונית בתחנה (חשד שלי - מדובר ב'לימוד נהיגה', באופן דומה לרק"ל בירושלים, אבל למה זה נעשה בשעות העומס?). לשם השוואה, ההפרש בין הנסיעות לפי הלו"ז לשעה זו עומד על 10 דקות. כשכבר הגיעה המטרונית, היא הייתה כמובן עמוסה לגמרי. מתוך הנחה שאחרי כל קו עמוס מחכה קו ריק, חיכיתי לבאה. היא הגיעה כעבור כמה דקות עמוסה פחות, אבל עם הפתעה אחרת - 2 דלתות אחוריות לא נפתחות! תוך כמה דקות המטרונית השניה הדביקה את הראשונה, ובמרזית המפרץ הראשונה נתנה לשניה לעקוף אותה. ברציף במרכזית המפרץ חיכו כמובן המוני נוסעים, ואיך שהוא חלקם הצליחו להכנס. ישבתי לי בחלק האחורי שהיה פנוי למדי, אבל כשרציתי לרדת, הסתבר שכל החלק הקדמי דחוס בנוסעים וקשה מאוד להגיע אל הדלת. עצירה בתחנה הפך להיות טקס במהלכו מקצת הנוסעים יורדים רק על מנת לפנות מקום לנוסעים אחרים שהתחנה היא יעד הנסיעה שלהם, ואחר כך נדחסים פנימה בחזרה. דוחס כזה לא זכור לי כבר זמן רב בנסיעות בתחבורה ציבורית. במהלך הנסיעה הכריזה קרסה ופסקה לעבוד. לפי הכיתוב 'אין תקשורת', כנראה שהיא בכל אופן מבוססת GPS.

הגורם לתקלת הצהריים הוא כנראה בעיית הויסות - מסלול המטרונית ארוך, וכל עיכוב משמעותי בנקודה במהלך הנסיעה גורם לעיכוב מתגלגל בלוח הזמנים (בתקווה שזה לא נובע משטות אחרת של יפה נוף). זה יותר טוב מהרק"ל בירושלים שבו חפץ חשוד בנקודה אחת גורם להשבתת כל הרכבות, אבל עדיין זו נקודה בעייתית. יש צורך בתוכניות מגירה במידה ומתגלים עיכובים במסלול הנסיעה, אם על ידי הפעלת רזרבות, ואם על ידי ריווח לוח הזמנים, העיקר לא להגיע למצב שמספר נסיעות עוקבות מדלגות על נסיעה.
 
דווקא במטרונית חזרה לכיוון הקריות היה יותר

וזה המשיך גם בצהריים
אחרי שבועיים בהם נמנעתי ככל האפשר מנסיעות לחיפה (בגלל סגירת המת"צ לנסיעות ההרצה הריקות של המטרונית), נסעתי היום להדר לסידורים שונים בקו 3. הנסיעה בהלוך הייתה סבירה לגמרי, אם כי היה עומס כבד על המטרונית בין מרכזית המפרץ לשוק תלפיות. לפני ואחרי העומס היה סביר. הקלטתי את מסלול הנסיעה וזמני הנסיעה באמצעות GPS, אני אעלה אותו בהמשך.

אבל בחזור, זה כבר היה סיפור אחר לגמרי. מדברי נציג ההסברה שהיה בתחנה בסוף יל"ג, הסתבר שחלפו 2 מטרוניות ריקות בקו 3 בלי להעלות נוסעים, וכך במשך כ־40 דקות (!) לא עצרה שום מטרונית בתחנה (חשד שלי - מדובר ב'לימוד נהיגה', באופן דומה לרק"ל בירושלים, אבל למה זה נעשה בשעות העומס?). לשם השוואה, ההפרש בין הנסיעות לפי הלו"ז לשעה זו עומד על 10 דקות. כשכבר הגיעה המטרונית, היא הייתה כמובן עמוסה לגמרי. מתוך הנחה שאחרי כל קו עמוס מחכה קו ריק, חיכיתי לבאה. היא הגיעה כעבור כמה דקות עמוסה פחות, אבל עם הפתעה אחרת - 2 דלתות אחוריות לא נפתחות! תוך כמה דקות המטרונית השניה הדביקה את הראשונה, ובמרזית המפרץ הראשונה נתנה לשניה לעקוף אותה. ברציף במרכזית המפרץ חיכו כמובן המוני נוסעים, ואיך שהוא חלקם הצליחו להכנס. ישבתי לי בחלק האחורי שהיה פנוי למדי, אבל כשרציתי לרדת, הסתבר שכל החלק הקדמי דחוס בנוסעים וקשה מאוד להגיע אל הדלת. עצירה בתחנה הפך להיות טקס במהלכו מקצת הנוסעים יורדים רק על מנת לפנות מקום לנוסעים אחרים שהתחנה היא יעד הנסיעה שלהם, ואחר כך נדחסים פנימה בחזרה. דוחס כזה לא זכור לי כבר זמן רב בנסיעות בתחבורה ציבורית. במהלך הנסיעה הכריזה קרסה ופסקה לעבוד. לפי הכיתוב 'אין תקשורת', כנראה שהיא בכל אופן מבוססת GPS.

הגורם לתקלת הצהריים הוא כנראה בעיית הויסות - מסלול המטרונית ארוך, וכל עיכוב משמעותי בנקודה במהלך הנסיעה גורם לעיכוב מתגלגל בלוח הזמנים (בתקווה שזה לא נובע משטות אחרת של יפה נוף). זה יותר טוב מהרק"ל בירושלים שבו חפץ חשוד בנקודה אחת גורם להשבתת כל הרכבות, אבל עדיין זו נקודה בעייתית. יש צורך בתוכניות מגירה במידה ומתגלים עיכובים במסלול הנסיעה, אם על ידי הפעלת רזרבות, ואם על ידי ריווח לוח הזמנים, העיקר לא להגיע למצב שמספר נסיעות עוקבות מדלגות על נסיעה.
דווקא במטרונית חזרה לכיוון הקריות היה יותר
טוב מאשר בבוקר.אבל עדין טעון שיפור.
 
חוויות מהיום

היום במטרונית היה הרבה יותר גרוע מביום שישי.
חיכינו כארבעים דקות בתחנה בצומת קרית מוצקין,וכשסופסוף היא הגיעה היתה דחוסה באנשים עד אפס מקום, וגם הנהג עצר בכל תחנה והתעכב בה כרבע שעה. הרבה יותר גרוע מאגד.אין ספק.
חוויות מהיום
נסעתי נסיעת חובבים, כך ביליתי יום חופשה. אני בניגוד לטוקבקיסטים רוצה בהצלחת המטרונית ולא ישר ממהר להספיד אותה. אגב, שאלה לטוקבקיבטים לפני שאתן את חוות דעתי:
אם המטרונית היא כישלון כפי שאתם טוענים, איך זה מסתדר עם כך שאתם תוקפים את יונה יהב שהקים אותה לטענתכם כדי לזכות בבחירות?
והרי הדיווח: רואים שהעסק עדיין לא פועל כמו שצריך, ושאנחנו בתקופת הרצה. לקחתי היום את המטרונית ממרכזית הקריות למרכזית חוף הכרמל. זמן הנסיעה היה שעה ועשרים דקות. מוגזם בטירוף. נתקעים יותר מדי זמן בתחנות, והמטרונית לא נוסעת מספיק מהר (זה קורה כשהיא נוסעת לפני רמזור ובמקום לנסוע במהירות גבוהה, היא נוסעת לאט, כדי לא להצמד יותר מדי למטרונית לפניה).

עוד הערות: 1.בקטעים רבים היו מטרוניות באותו קו, האחת אחרי השנייה.

2.בשעה 11:00 לחוף הכרמל המטרונית היתה סבירה מבחינת צפיפות. וב13:00 מחוף הכרמל היתה צפופה עד צומת קרית אתא.

שני דברים המעצבנים בם זמן הנסיעה וחוסר מקומות ישיבה. בנושא הישיבה, זו בהחלט פגיעה בשירות. בנושא זמן הנסיעה אני מאמין שהוא עוד ישתפר.

3.המטרונית במרכזית המפרץ ובחוף הכרמל עצרה רחוק מהרציף.

4.חלק גדול מהתחנות הנן עם שילוט שאינו עובד. במרכזית המפרץ בכלל אין שילוט!

5.כל הכבוד להסברה. שמו נציגים בכל תחנות המטרונית ובתחנות אוטובוס רבות, ולמרות שהדיילים אינם מומחים, הם יודעים לעזור מעבר לרק לחלק חוברת.

6.המטרונית עוצרת בכל תחנה. אם כך, למה יש כפתור סטופ בתוכה?

7.כרגע אין חנייה לרכבים במרכזית הקריות, אך בעתיד עם פתיחת מרכז קניות ליד, יהיה איפה לחנות.

8.עיכוב מיותר במרכזית המפרץ נובע מכך שנוצר פקק בתחנה לכיוון הקריות כך שמטרוניות ואוטובוסים עומדים אחד אחרי השני. גם לצאת ממנה היה קשה עקב רכבים שחסמו את המסלול. יחד עם זאת אהבתי את הכביש המיחוד שנסלל ביציאה ממרכזית המפרת ומגיע עד גשר פז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה