michaelamami
New member
החלטנו להיפרד
אז החלטנו להיפרד, כמה שהצעד הזה קשה. אנחנו חברים ממש טובים אבל - שנינו נשואים... שנינו הגענו למסקנה שלא נפרק משפחה, אני החלטתי שקשה לי להמשיך ככה בזוגיות הכפולה הזו, אני יותר מדי אוהבת את המאהב וקשה לי שהוא לא לצידי מצד שני לא אפרק את משפחתי והוא מבחינתו ממש לא חשב לחיות איתי טוב לו שאני מהצד ומחזקת אותו - מהצד. בכל מקרה, אנחנו עובדים יחד ובקשר עבודה תמידי, אין לי אפשרות לעזוב כרגע את העבודה אנחנו ממשיכים לדבר בטלפון- מה שממש מקשה עלי כי ממשיכה להתגעגע... מצד שני לא יכולה להיות קרה כמו קרח אליו איך ממשיכים מפה??????? מרגישה בדרך ללא מוצא....
אז החלטנו להיפרד, כמה שהצעד הזה קשה. אנחנו חברים ממש טובים אבל - שנינו נשואים... שנינו הגענו למסקנה שלא נפרק משפחה, אני החלטתי שקשה לי להמשיך ככה בזוגיות הכפולה הזו, אני יותר מדי אוהבת את המאהב וקשה לי שהוא לא לצידי מצד שני לא אפרק את משפחתי והוא מבחינתו ממש לא חשב לחיות איתי טוב לו שאני מהצד ומחזקת אותו - מהצד. בכל מקרה, אנחנו עובדים יחד ובקשר עבודה תמידי, אין לי אפשרות לעזוב כרגע את העבודה אנחנו ממשיכים לדבר בטלפון- מה שממש מקשה עלי כי ממשיכה להתגעגע... מצד שני לא יכולה להיות קרה כמו קרח אליו איך ממשיכים מפה??????? מרגישה בדרך ללא מוצא....