דג טלפיה

אחותך~~~ עד שקיבלתי תואר פולניה...

אני בכלל עושה על מתקן. הפחית במקרה זה באה רק כמושב תרנגולות. להיט היה המתקן הזה שקנינו לפני המון שנים טובות בסופרסל בישראל בשלושה שקלים האחד. הבאתי איזה עשרה לכאן והענקתי מתנות לראש השנה לחברים הטובים.. להיט. כולם התחילו להושיב עופות בתנור. פעם אפילו כשריחלנו בפולניות שווה כזו על אחת החברות מישהי אמרה "זאת ישבה לה כמו שיושב העוף בתנור אצל *** ביום שישי"
 

Ronit FL

New member
נווווווו, כמו שאמרתי, רומניה!

מתנות בשלושה שקלים ואת מתגאה על זה. את מותק את, דודה. רק תציקו לG על המתכון. הרבה לחץ פיזי מתון, קצת פוצי מוצי לאגו והיא תשחרר ת'מתכון. ואם ממש בא לכם, אז יש שם בבית מתכון לתפוחי אדמה ועוף בתנור שאתם תברכו אותי אם תצליחו להביא אותה לרשום את המתכון בפורום. באחריות!!!!
 

מיסיס G

New member
לא סתם קיבלתי זימון לאיירון שף !

( נכון , אני שבלעות סלט ירקות מתבלבלת בתיבלון ). נתחיל מזה שחריימה ודג מרוקאי הם הדברים היחידים שאני יודעת לעשות . את העוף עם תפוחי אדמה המדוברים - עושה קובי , ועם כל הכבוד לחבוב - עכשיו תורי להפגין את הכישורי שף סטפאן ( איזה מעפן הוא , בתכלס ) שלי . אני לא יודעת לרשום מתכונים והסברים - ולכן אצרף תמונות :) מצרכים : פילה דג ( לא משנה כמה - עשיתי עם 5 ועשיתי עם 8 , הרי הדג פה הוא רק תירוץ לרוטב ) . כפית כמון . קופסא בינונית ( 8 oz ) של tomato sauce כוס מים . ראש שום . 2 כפות פפריקה חריפה . כפית כרוויה ( שזה קימל טחון וזה בעצם המרכיב הסודי ) . חצי כוס שמן . ולא, אינטיליגנטים - לא שמן זית . שמן נורמלי , כזה שהורג אנשים . מל"פ ( תמיד רציתי לרשום מל"פ כמו ניקי ב. ופירגוש - האמת שבמתכון הזה אנחנו צריכים רק כפית מלח , בלי פלפל ) אני אכה וירטואלית ולא אחדול מלהכות כל תגובה שעיקרה השמצה שלי , שלי המצלמה שלי , של הסירים שלי או של הטינופת שיש לי במטבח . ואחרי הדיסקליימר , יאללה - בואו אחרי ונחקור את החריימה , המתכון שהתחיל את המלחמה שבין המרוקאים לטריפוליטאים .
 

סלסרו

New member
זה איירון שף זה?

תראי לי איירון שף שמקלף את השום. אין. כל שוף נותן לשום זפטה על השולחן והקליפה נופלת מעצמה.
 

מיסיס G

New member
2)

נחמם חצי כוס שמן ונוסיף אליו את המששחה ( אגב , למשחה הזאת יש שם : פלפל צ'ומא ) . כן , אני יודעת - זה נראה "מלא שמן" .
 

saritoosh22

New member
בזכותך עשיתי פלפלצ'ומא,

רק שאצלנו עושים אותה קצת אחרת. בפודפרוססור חצי קילו פלפלים אדומים חריפים, 2 ראשי שום. במחבת כוס שמן, 2 כפות פפריקה, כף מלח והפלפלים 5 דקות. מאחסנים במקרר ומורחים בסנדויץ' או מוסיפים למאכלים כמו שקשוקה, דג חריף, פסטה אדומה וכו'.
 

מיסיס G

New member
3)

נוסיף את רוטב העבניות , כוס מים , כפית הכמון - וניתן להם ברתיחה למשך 5 דקות . ככה זה נראה רותח :)
 

מיסיס G

New member
4)

אחרי 5 דקות רתיחה , נוסיף את הדגים ( שכחתי להגיד שניתן להשתמש בכל סוגי הדג , והם לא חייבים להיות פילה ) . נכסה את הדגים ברוטב , נוריד לאש שאין לי מושג איך מכנים אותה ( אולי נמוכה בינונית ) ונבשל במשך רבע שעה .
 

מיסיס G

New member
4 א' )

ככה נראית האש ה"נמוכה בינונית". כן , אני יודעת - המצלמה לא הצליחה לתפוס את הלהבה , אבל מוולמאט משלמים לי תמלוגים על הפרסום של הסיר ( 9$ , רוצו בהמוניכם )
 

מיסיס G

New member
5)

אחרי רבע שעה , מוסיפים כפית של כרוויה ( הקימל הטחון , אל תחפשו אותו סבופר הקרוב למקום מגוריכם , אלא אם כן הוא ישראלי ) ככה זה נראה אחרי הכרוויה ( בדיוק כמו שזה נראה לפני , אבל אני בשוונג ) . ככה לבשל 5 דקות .
 

מיסיס G

New member
6)

ככה זה נראה על צלחת זכוכית עמוקה ( שזה אותנטי , אנשים - ככה אוכלים את זה בשוק בנתניה . אני קניתי את הצלחות באייקיאה ) לפני הביס הראשון - תסחטו על זה לימון ( או שאם אתם ג'יפה כמוני , תשתמשו במיץ לימון שבבקבוקי הפלסטיק הקטנים , מבחינתי לפחות זה טועם אותו הדבר ) יש לאכול עם חצי חלה לפחות . הסיפור הזה מאוד מאוד חריף , ראו - הוזהרתם .
 

Ronit FL

New member
איכסה עלייק, G!

בוינה, אפילו M מצלמנת טוב ממך! ואני, רונית פל. מצהירה בזאת שהדגים של G שקסיים הרבה יותר במציאות. טעימים פי אלף ממה שנראה לכם מהתמונות. הם אדומים הרבה יותר, בעלי רוטב סמיך וריחני שמריץ את כל מי שנכנס בדלת ביתה ישר אל הסיר. מנסיון. והערה בונה אחת. תוכלו את הדג הזה עם לחם לבן טרי או חלה אמיתית ולא ה- EGG CHALLA המזעזעות.
 

rachello1

New member
היתה קופסה של טלפיה עם השם שלי עליה

בוול- מארט והשארתי אותה שם. עכשו נחזור לסיבוב ב'
 

Rascal

New member
הכל נשמע נפלא, עד ש...

אמרת את המילה קִימל
 

מיסיס G

New member
בבילגיורפיה , תודות וברכות .

המקור של המתכון הוא השוק בנתניה - לא זוכרת בדיוק ממי , אבל ככה זה טועם במקור . תודה לכם , שרציתם מתכון שלי . כל חיי רציתי להציג סדנת מתכון באינטרנט - חן חן על שהגשמתם לי חלום . ברכות לי , על שהצלחתי להקטין את התמונות ועל ההרגשה של " אז ככה מרגישה פירגה ". שבת שלום . נ.ב - מישהו שמע מרוניללה ? מאז שנתתי לה את המתכון בטלפון - לא שמעתי ממנה . אם קרה לה משהו בעקבות המתכון אני מבקשת לחזור ולהדגיש שכותבת אינה בעלת מקצוע ואינה אחראית לתוצאות הנגזרות כתוצאה משימוש במידע הניתן בפורום. הפורום אינו מיועד להחליף או להוות יעוץ קולינרי מקיף ופרטני. הכותבת אינה אחראית למהימנותם, שלמותם או דיוקם של המתכונים או הטיפים שניתנים באתר. כל מתכון מסוג זה טעונן טעימה מוקדמת על ידי אדם שלא יהיה לכם מדי אכפת אם יפרד מן העולם בטרם עת . שבת שלום מניו יורק .
 
למעלה