דג טלפיה

Benkok

New member
יודעים לשתות וייגר באותו משפט?

תני לי מרגריטות קפואות (בלי מלח על שולי הכוס) ואני מבסוט... אבל תכיני איזה 8-10 ג'אגים כי הולך להיות ערב ארוך. (אה, ואם יש עוד אורחים אז תכיני להם גם משהו... ייגר ודלק 91 זה בדיוק אותו דבר. זה לאנשים שרוצים לדפוק את הראש כמה שיותר מהר וכמה שיותר כואב...(וזה מנסיון כואב של 6ייגר-בום - כוסית של שוט עם ייגר שיושבת בתוך לואו בול עם רד בול - הנג-אובר מובטח) אם הייתי יודע לשתות באמת לא הייתי שיכור רוב הזמן...
בכיף הייתי בא אבל באמת שאם היה לי זמן לטוס לוגאס בפסח הייתי טס לארץ... אני לא חושב שאת צריכה לחכות עד שהילדים שלך יגדלו כדי שתבואו לכאן לביקור.
 

zelig0n

New member
נדמה לי

או שזו הפעם הראשונה שהזכרת המילה ארוחה ואין סימני דם בפוסט
 

Benkok

New member
תתפלא...

בשנה האחרונה אפילו התחלתי לאכול ירקות... אבל אל תגלה לאף אחד... איי הב אה רפיוטיישן טו מיינטיין... העוזרת מכינה לי כל יום ארוחת צהריים לקחת למשרד ומשום מה היא מכינה לי כל מיני דברים בריאים כמו אורז עם ירקות, אורז עם עוף וירקות, אורז עם בקר וירקות, אורז עם נודלס, אורז עם פסטה, אורז עם אורז, אורז עם מרק, סתם אורז... לך תבין... ואחרי זה אנשים מתפלאים איך ירדתי 21 ק"ג בשנה האחרונה...
 

שָׂרָה

New member
אני עושה את האורז קל לעצלנים

ככה: לשטוף את האורז קודם ואז כמה אורז שלא תשימי למלא את הסיר במים שיהיה איזה אינצ' מעל האורז. ולהוסיף שתי כפות שמן לא משנה אם זה שמן זית או משהו אחר במילא לא מרגישים בטעם. השמן עושה שהאורז יהיה אחד אחד ולא נדבק להביא לרתיחה ואז לבשל על אש נמוכה בסיר מכוסה עשר עשרים דקות ולכבות כאשר המים התאדו בחלקם ונשאר קצת מים שמבעבעים בין החורים בשכבת האורז. כך זה בדיוק טוב, לא יבש מדי ולא רטוב מדי. בתאבון!
 

שָׂרָה

New member
../images/Emo45.gifאכלתי פעם אצל מיסיס G

אני יכולה להעיד שהיא מבשלת מעולה! תודה על המתכון, אני מעתיקה!
 

שָׂרָה

New member
אבל זכור לי פעמיים

פעם אחת ממסעדה ופעם שניה מהבישולים שלך. אולי אני לא זוכרת נכון?
 

sirpad

New member
לי יש תאוריה לגבי המלח והעוף

אני בכלל סאקר של עוף במלח, מדאים כמה שזה קל (עוף שלם במרכז התבנית ומלח גס מסביב, סטו!) ואפילו יותר מדאים כמה שזה טעים! אז התאוריה ללמה זה כזה שוס? כשהרי המלח לא נוגע בכלל בעוף. ידוע שמלח ממיס שומן, וכשעושים עוף במלח העור של העוף יוצא ממש בלי שומן, כשמנגד העוף בפנים הוא עסיסי וטעים, אז כדי לכבד את חוק שימור החומר אני אגרוס שאדי המלח (אם יש דבר כזה) ממיסים את השומן שעל העור של העוף והשומן המומס מחלחל לבשר, ומכאן הטעם.
 

sirpad

New member
זמן בתנור שלי עוף של בערך 4 קילו לפחות שעה

בעוף בגלל הבעיה של סלמונלה, ובגלל שחייבים שזה יהיה וול דאן, אני תמיד מוודא הריגה עם מד חום. ולרוב זה בין שעה לשעה וחצי. את העוף מניחים פשוט במרכז התבנית של התנור, רצוי על נייר אפיה לחסוך נקיון, ומפזרים מלח גס מסביב לעוף. אני שם קרוב לקילו מלח, אבל אין לדעת אם אי אפשר להסתפק בפחות.
 

lamah

New member
ואת העוף עצמו

אתה ממליח? מתבל? תוחב משהו כמו לימון או שום לתוכו?
 

airdene

New member
האמת שהעוף סובל הכל ../images/Emo6.gif

עוף במלח היא טכניקת בישול מעולה לחסרי סבלנות ומאותגרי מתכונים מורכבים. את העוף אפשר למשוח בקצת שמן מעורב בתבלינים ומלח. אפשר ואפילו מומלץ לתחוב לימון בינוני מנוקב בשיני מזלג לתוך העוף, יחד עם כמה שיני שום וגבעולי טימין. תוספת כדאית לאלו שאינם נרתעים מרמות שומן גבוהות תהיה להוסיף גם כמה ריבועי חמאה. בגדול, עוף הוא חומר גלם שהולך עם כמעט כל קומבינצית תיבלון ותוספות.
 

שָׂרָה

New member
האם חמאת קוקוס תהיה אלטרנטיבה טובה לחמאה החלב

אם העוף סובל הכל מה עם עוף מבושל בחלב שוקו חם עם קפה? או עוף בקינמון? או עוף מבושל עם דג?
 

airdene

New member
עוף מבושל בחלב שוקו חם עם קפה?

וואלה, רעיון אדיר.
אולי אפשר לשפר מעט את הטעם עם שומן חזיר.
 

sirpad

New member
זה הקטע

לא עושים עם העוף כלום! אז איז (מומלץ עדיין להוציא מהאריזה).
 
למעלה