A n t i F l a g
New member
גבות!!!!!!!!
ות!!! אני צריכה עזרה- כל מי שיודעת כל דבר על הנושא המבעית הזה- גבות שתרשום תגובה... יש לי מספר שאלות:
מאיפה מורידים שיער- מלמעלה או מלמטה?
מה יותר יפה- דק או עבה, שפיצי או עגול?
אתן עושות בעצמכן או הולכות לקוסמטיקאית?
כמה בערך עולה לעשות אצל קוסמטיקאית? זהו תודה מראש.....
וד.א- אני חדשה