גבות!!!!!!!!

A n t i F l a g

New member
גבות!!!!!!!!

ות!!! אני צריכה עזרה- כל מי שיודעת כל דבר על הנושא המבעית הזה- גבות שתרשום תגובה... יש לי מספר שאלות:
מאיפה מורידים שיער- מלמעלה או מלמטה?
מה יותר יפה- דק או עבה, שפיצי או עגול?
אתן עושות בעצמכן או הולכות לקוסמטיקאית?
כמה בערך עולה לעשות אצל קוסמטיקאית? זהו תודה מראש.....
וד.א- אני חדשה
 

Y A E LY

New member
THI KH VRCV HSG

1. נגד כיוון צמיחת השערה- לרוב מלמעלה... 2.דק ועגול (לדעתי) 3. מדי פעם קסמטיקאית- כשאני רוצה לארגן את הצורה או לשנות אותה, את ה"ניקיון" אני עושה לבדי... 4. בסביבות ה30 שקל.
 

MaYo0sH

New member
גבות!

גבות- לא נושא מבעית כל כך...
בדרך כלל מורידים מלמטה וברווח בין הגבות.
לדעתי יפה משהו בין דק לעבה, וכמובן שעגול. שפיצי זה מגעיל ( למשל גלית מלחיי אהבה)
בפעם הראשונה הורדתי אצל מישהי (לא קוסמטיקאית) אחת שיושבת במספרות (הזאתי שעושה ציפורנים,גבות ואיפור) והיא עשתה לי צורה, ומאז אני עוברת ככה על הצורה שהיא עשתה לי. אני ממליצה לך בפעם הראשונה לפחות ללכת לכזאתי שמנוסה זה לא יעלה הרבה, וזה גם יחסוך ממך להרוס את הגבות (בעיקר אם אין לך נסיון) אז אל תנסי בפעם הראשונה לעשות את זה לבד, כי את תתחרטי אח"כ
קוסמטיקאית כזאת לוקחת בסביבות ה-20-30 ש"ח.
 
תשובות....

1. אפשר להוריד גבות גם מלמעלה וגם מלמטה זה תלוי במבנה הגבות שלך... 2. זה יפה גם עבה וגם דק זה תלוי מה מתאים לך אישית ואיך שאת אוהבת את הגבות שלך... 3. אני עושה לעצמי ולכל החברות שלי והדודות שלי... 4. אצל קוסמטיקאית בעפולה בממוצע עולה 25 אבל יש כאלה שלוקחות גם 35 או אפילו 40... ושמעתי שבאיזור המרכז קוסמטיקאית לוקחת משהו כמו 50 שקל... זה תלוי באיזור... רעות
 
תשובות!!! תקראי!

1. מורדים שיער באמצע , ומלמטה ואפר גם למעלה .. יפה עגול נוטה למשולם לדעתי לא יפה דק דק אבל גם לא יפה עבה עבה בינוני. אני לא בדיוק הולכת לקוסמטיקאית אלה למישהי בת של ספרית שלוחקת + צורה 10+עד ל 15 שח".
 
זהירות גבות בדרך!!

בשביל גבות חייבים מישהו מקצועי, לפחות בפעמים הראשונות אל תנסי לבד!!!!!! ובקשר לאיזה צורה, לכי לפי מה שהכי נמתאים לגבות שלך ולפנים אל תעשי צורה גסה מדי או דקה מדי כי בעוד כמה שנים האופנה תשתנה ולא תוכלי לשנות את הגבות ועוד משהו, המראה הטבעי יותר חזר ככה שהגבות של גלית לא באופנה...... וגבות יותר עגולות ועבות הולכות. אני לא מדברת על גבות של גבר.....אבל לא פס דק-דק.....
 

SC

New member
אני מצרף תמונה שעשיתי במספר

שניות....טוב נו דקותיים. לכל אדם מבנה וכיוון צמיחה שונים בגבות. עלייך לזרום עם הגבות שלך ולהוציא מהם את המיטב. היום הולך גבה בצורת משולש ואפילו עבה. בציור הפשוט שצרפתי, את יכולה לראות את השיער המלא של הגבה, את יכולה לקחת עיפרון עיניים בצבע בולט לסמן את המקומות שיש למרוט ויאללה לעבודה המכאיבה אבל בסוף התוצאות .....וזה מה שחשוב, לא ?
 

MaYo0sH

New member
חחח../images/Emo6.gif

סחטיין על הממחשה. וזאת רק אני או שאני רואה בן בפורום שלנו??
ברוכה הבאה בכל אופן
 

SC

New member
לא זו לא רק את כשאני מסתכל על

עצמי במראה כל בוקר גם אני רואה בן. תודה רבה על קבלת הפנים
 

Y A E LY

New member
שולי סחטיין על ההשקעה..............

או המחשבה.......................... בכל מקרה סחטיין
 

SC

New member
יצא לי ככה משהו סתמי מהשרוול

אני יכין כמה סקיצות טובות לאיך מורטים גבות ואעלה אותן לכאן. או אולי שמא אכתוב מאמר
 

Y A E LY

New member
שולי גם בסידור גבות יש לך דוקטורט?

ממתי בנים יודעים דברים כאלו?!?!?
 

SC

New member
בנים שלומדים איפור יודעים ...../images/Emo8.gif

 
אנחנו נורא נישמח

אם תכתוב מאמר כזה וגם נידאג לשים אותו בראש הפורום. קדימה!))))))))
 
אוקיי אז באמת כדי לך לקרוא פה!!

בשביל כולם גם .... הכל תלוי בגבות שלך... אם הן קצרות או ארוכות, עבות או דקות?? את לא יכולה לשחק איך שאת רוצה בגבה שהיא קצרה ודקה...(לא ארוכה וקצת שיער) כי את יכולה להרוס אותה לגמריי והיא בחיים לא תחזור לעצמה....דיי קשה לגדל. עכשיו בעניין הצורה, לא משנה איזה אורך או עובי יש לך... עגול זה לא רק שלא באופנה אלא ש... הרבה קוסמטיקאיות יסבירו לך את זה.... עגול מבגר יותר, משולש/שפיצי או איך שלא תקראו לזה יותר צעיר ואופנתי... את גם רק מתחילה אז סביר להניח שאת בשנות העשרה לחייך... ולא השלושים או יותר. זה לא חייב להיות שפיצי וזנותי מדיי, משהו עדין ויפה... לי למשל אין שפיציות, יש עגולות בערך, אני לא אוהבת שפיצי מדיי כי אז אני יראה כמו לא יודעת מדיי וזה גם לא מתאים לפנים שלי... לי יש משהו בסגנון משולש ועגול פשוט ועדין!! נסי אצל קוסמטיקאית שראית עבודות שלה על בחורות אחרות (כמו חברות) כי אחרת יכולה להרוס לך את הגבה ובטח ובטח בפעם הראשונה שלך לא להוריד הרבה מדיי כי דק זה לא יפה, וגם עבה לא! את צריכה עבה (בערך) בהתחלה וככה ככה שהגבה מסתיימת יותר דק...
 
ויש גם את...

כפי שאת רואה בתמונה הזאת יש לי גבות דיי קצרות וזה דיי מעצבן כי אני צריכה להאריך אותן קצת עם מברשת מיוחדת וצללית מתאימה... כרגע לא עשיתי את זה...תביני בתמונה, אמצע לילה....אני לא יתחיל להתאפר (מתי שצילמתי את התמונהנ) והגבות יצאו דיי משולשות אבל קצרות וזה חבל כי גבות ארוכות ושפיציות זה יותר יפה...לכן ככה שהגבה קצרה יותר המשולש צריך להיות בולט פחות.... כדי שישימו לב לשפיץ ולא לסוף הגבה
 

Sparkley Judy

New member
אל תלכו לכל קוסמטיקאית

פעם הלכתי לקוסמטיקאית כי הייתה לי גבה נוראית, אז ציירתי לה איך אני רוצה שהגבה שלי תראה בערך והיא עשתה לי את אותה גבה נוראית שהייתה לי. מה גם, היא לקחה רק 10 ש"ח. לדעתי כדי ללכת לקומטיקאיות מוכרות או אפילו לסלון יופי שיש שם מקצועים. לפני שאתם הולכים לקוסמטיקאית תבררו כמה היא לוקחת לסידור גבות כי ה-10 ש"ח ששילמתי לקוסמטיקאית לא היו שווים את הטיפול. 30 ש"ח ומעלה לדעתי.
 
למעלה