קודם כל ברוכה הבאה,
עכשיו.. -אל תורידי אף פעם את השיער מלמעלה. זה ישנה לך את כל הצורה הטבעית של הגבה וזה באמת יכול לגרום "נזק" בלתי הפיך... -לדעתי הרבה יותר יפה גבות דקות, אני למשל, לא יכולה לסבול גבות עבות........!!! לא משנה איזה צורה הם..! ואני גם הרבה יותר מעדיפה שפיצי. גבות עגולות בדר"כ ממש לא מחמיאות לפנים, אבל זה מאוד תלוי במבנה פנים. אני גם מאמינה שהגבות מאוד משפיעות על הצורה של הפנים לכן את צריכה מאוד להיזהר בצורה שבה את עושה. -חשוב בפעם הראשונה לעשות גבות אצל מישהו מקצועי שיש לו הרבה המלצות, ואחרי שתהיה לך צורה יפה, תוכלי לנקות בעצמך כשהשערות יצמחו מחדש. -אני עושה לעצמי גבות, אבל בפעם הראשונה שעשיתי זה היה אצל קוסמטיקאית. -בד"כ לעשות גבות אצל קוסמטיקאית עולה 30-50 שקל. מקווה שעזרתי, בהצלחה.... תספרי איך הלך.. שלך, שירז