גבות!!!!!!!!

shiraz2

New member
קודם כל ברוכה הבאה,

עכשיו.. -אל תורידי אף פעם את השיער מלמעלה. זה ישנה לך את כל הצורה הטבעית של הגבה וזה באמת יכול לגרום "נזק" בלתי הפיך... -לדעתי הרבה יותר יפה גבות דקות, אני למשל, לא יכולה לסבול גבות עבות........!!! לא משנה איזה צורה הם..! ואני גם הרבה יותר מעדיפה שפיצי. גבות עגולות בדר"כ ממש לא מחמיאות לפנים, אבל זה מאוד תלוי במבנה פנים. אני גם מאמינה שהגבות מאוד משפיעות על הצורה של הפנים לכן את צריכה מאוד להיזהר בצורה שבה את עושה. -חשוב בפעם הראשונה לעשות גבות אצל מישהו מקצועי שיש לו הרבה המלצות, ואחרי שתהיה לך צורה יפה, תוכלי לנקות בעצמך כשהשערות יצמחו מחדש. -אני עושה לעצמי גבות, אבל בפעם הראשונה שעשיתי זה היה אצל קוסמטיקאית. -בד"כ לעשות גבות אצל קוסמטיקאית עולה 30-50 שקל. מקווה שעזרתי, בהצלחה.... תספרי איך הלך.. שלך, שירז
 
גיבובבי גבות....

בואו נעשה סדר בדברים לפני שמרוב שיער או מרוב מריטה לא ניראה את הגבה. קודם כל גבות עושים אצל קוסמטיקאית או כל אחת שיש לה ידי זהב (לא חייב תעודה בשביל זה). הכי טוב זה ללכת לאחת שראית עבודה שלה על אחרות ואת אוהבת את הסיגנון. ********************************************************************* אני חייבת לציין עוד דבר חשוב ביותר. הגיינה וסטרלזציה! זה נושא משום מה גם מאפרים וגם מורטי גבות למינהן לא שמים ליבן לזה. זה אומנם לא טיפול חודרני אבל חיידקים ומחלות לא חייבים ללמוד לשחות בדם כדי לשרוד, יש להם מנהג מגונה לרבוץ להם בנחת גם על העור! צריך לראות בעיניים שמחטאים את הפיצנטות ואת ההמספריים בין אחת לשניה. ולא להתבייש לבקש לנקות באלכוהול את המכשירים. ******************************************************************* גבות עגולות או מחודדות לא מככבות ב"לוק" העכשוי. מה שהולך עכשיו זה שילוב בניהם. מה גם שהגבה הדקיקה גם היא עברה מן העולם ועכשיו חוזרים למראה היותר טבעי, לא יער סבוך אבל גם לא פס דקיק כמו של ציור עיפרון מחודד. וכמובן צריך להביא בחשבון את מראה הפנים. אני חושבת שמראה יותר מחודד מתאים לפנים עגולות שצריכות ל"שבור" את המראה. ופנים מחודדות יותר צריכות קצת יותר "עגול" כדי לרכך את המראה. ***************************************************************** בדרך כלל רצוי מאוד להוריד מהחלק הפנימי של הגבה ( החלק התחתון) כדי להגדיל את העין ולתת לה אור. מה גם שזה מועיל לאיפור עיניים מאוד. בחלק העליון עושים ניקוי קליל וקצת עזרה לעיצוב הסופי. *************************************************************** עיצוב ראשוני של גבה שלא עוצבה מעולם או לא טופלה נע בין 25 ש"ח ל70 ש"ח. שימור וניקוי עולה נע בין 10 ש"ח ל25 ש"ח. ****************************************************************** ברוכה הבאה ובהצלחה.
 
למעלה