בנאליות
ככול שהילדים שלי גדלים ואני עוברת איתם מערכות חינוך (בינתיים רק גנים פרטיים גיל 3 להזכירכם) אנ נתקלת יותר ויותר בבנאליות של המחשבה של הגננות (בלי להעליב מישהי) איך אפשר ללמד ילדים על עננים וחורף כשנותנים להם נייר גזור בסימבול של ענן כמצע לציור או סימבול של טיפה? איך אפשר ללמד על חצבים ע"י הדבקה וציור שבלונה של גבעול חצב? איפה היצירתיות? איפה העבודה עם החושים, החוויה? ולא חסרות עוד ועוד דוגמאות. איך הנסיון שלכם? אני מעריכה שזה רק יחריף עם השנים. עוברות לי הרבה מחשבות על אפשרות לעזוב את כל הענין של קריירה ועבודה ולחנך אותם מהבית. קשה.
ככול שהילדים שלי גדלים ואני עוברת איתם מערכות חינוך (בינתיים רק גנים פרטיים גיל 3 להזכירכם) אנ נתקלת יותר ויותר בבנאליות של המחשבה של הגננות (בלי להעליב מישהי) איך אפשר ללמד ילדים על עננים וחורף כשנותנים להם נייר גזור בסימבול של ענן כמצע לציור או סימבול של טיפה? איך אפשר ללמד על חצבים ע"י הדבקה וציור שבלונה של גבעול חצב? איפה היצירתיות? איפה העבודה עם החושים, החוויה? ולא חסרות עוד ועוד דוגמאות. איך הנסיון שלכם? אני מעריכה שזה רק יחריף עם השנים. עוברות לי הרבה מחשבות על אפשרות לעזוב את כל הענין של קריירה ועבודה ולחנך אותם מהבית. קשה.