רק בקיבוץ או במושב.
כל חיי גרתי בישוב קטן. אני זוכרת עד היום את הטיולים בפרדסים. אני זוכרת את החצבים ואני זוכרת שבכל חורף אחרי היורה הופס יוצאים החוצה ולומדים ורואים ונהנים. היום לצערי אני גרה בעיר והילדים שלי מתחנכים בעיר...ורק בחלומות הם יקבלו או יחוו את חווית הטבע האמיתית... בשה שעברה נסעתי לבקר חברה מקיבוץ אשדות יעקב התארחתי אצלם 5 ימים. ואני חושבת שילדים שמתחנכים בגנים עירונים או גנים פרטיים בעיר לעולם לא יוכלו לקבל את מה שהילדים בקיבוץ הזה מקבלים. ועד שאתה לא רואה במו עיניך אתה לא מאמין איזה הבדל. ומבלי להיות גזענית ומבלי לתייג או לזלזל וכו... בתכלס בצבא איתי לפחות הטובים ביותר היו מהקיבוץ...בכל יציאה לשטח היחידים שידעו להבדיל בין ארסי לבן לא ארסי בין פרחים לקולות לרעשים היו הקיבוצניקים... לא לתקוף אותי אני לא חושבת שהלא קיבוצניקים טובים פחות .... אבל אני חושבת שהילדים שמתחנכים בקיבוצים מקבלים יותר....
כל חיי גרתי בישוב קטן. אני זוכרת עד היום את הטיולים בפרדסים. אני זוכרת את החצבים ואני זוכרת שבכל חורף אחרי היורה הופס יוצאים החוצה ולומדים ורואים ונהנים. היום לצערי אני גרה בעיר והילדים שלי מתחנכים בעיר...ורק בחלומות הם יקבלו או יחוו את חווית הטבע האמיתית... בשה שעברה נסעתי לבקר חברה מקיבוץ אשדות יעקב התארחתי אצלם 5 ימים. ואני חושבת שילדים שמתחנכים בגנים עירונים או גנים פרטיים בעיר לעולם לא יוכלו לקבל את מה שהילדים בקיבוץ הזה מקבלים. ועד שאתה לא רואה במו עיניך אתה לא מאמין איזה הבדל. ומבלי להיות גזענית ומבלי לתייג או לזלזל וכו... בתכלס בצבא איתי לפחות הטובים ביותר היו מהקיבוץ...בכל יציאה לשטח היחידים שידעו להבדיל בין ארסי לבן לא ארסי בין פרחים לקולות לרעשים היו הקיבוצניקים... לא לתקוף אותי אני לא חושבת שהלא קיבוצניקים טובים פחות .... אבל אני חושבת שהילדים שמתחנכים בקיבוצים מקבלים יותר....