בוקר טוב לנשמה שבך עירו.. כתבת יפה על הבוקר אכן התעוררות יפה של בוקר עירו
J jozefin3 New member 5/6/06 #15 ../images/Emo140.gifבוקר טוב לנשמה שבך עירו.. כתבת יפה על הבוקר אכן התעוררות יפה של בוקר עירו
ה הAני New member 5/6/06 #12 בוקר טוב../images/Emo42.gif../images/Emo20.gif מגניבה לכם בוקר טוב לפני הקפה שיהיה יום מצויין לכולם
J jozefin3 New member 5/6/06 #17 ../images/Emo39.gifבוקר טוב לקסםם../images/Emo42.gif יום נפלא לכולםםם יהיה חם ומגניב היוםםםם
J jozefin3 New member 5/6/06 #28 ../images/Emo140.gifבוקר טוב לך טאק../images/Emo9.gif ואת כזו..מתוקית.. עוברת מאחד לאחד , ומברכת בוקר טוב , כל בוקר.. כמו אמא , שמלטפת את אפרוחיה ליטוף של בוקר
../images/Emo140.gifבוקר טוב לך טאק../images/Emo9.gif ואת כזו..מתוקית.. עוברת מאחד לאחד , ומברכת בוקר טוב , כל בוקר.. כמו אמא , שמלטפת את אפרוחיה ליטוף של בוקר
א אהבה ונשיקות New member 5/6/06 #23 בוקר טוב לך האישה../images/Emo141.gif שיהיה לך בוקר נפלא מלא באהבה ואושר
J jozefin3 New member 5/6/06 #30 ../images/Emo25.gif../images/Emo141.gifבוקר טוב נשיקות אני יודעת שנשיקותי כבר לא אותו טעם כמו פעם ובכל זאת מרשה לי, לשלוח לך אחת לבוקר נפלא ותודה על ההוא מאתמול ... נחמד לדעת שקיים כדבר הזה
../images/Emo25.gif../images/Emo141.gifבוקר טוב נשיקות אני יודעת שנשיקותי כבר לא אותו טעם כמו פעם ובכל זאת מרשה לי, לשלוח לך אחת לבוקר נפלא ותודה על ההוא מאתמול ... נחמד לדעת שקיים כדבר הזה
א אהבה ונשיקות New member 5/6/06 #31 בוקר טוב JOZ../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif כל פעם שאת פונה אלי מקפץ משמחה. סוכן 007 לרשותך ומוכן לכל משימה . הוד הנסיכה JOZ .
בוקר טוב JOZ../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif כל פעם שאת פונה אלי מקפץ משמחה. סוכן 007 לרשותך ומוכן לכל משימה . הוד הנסיכה JOZ .
J jozefin3 New member 5/6/06 #34 ../images/Emo25.gif../images/Emo25.gifנשיקות אתה אומר שליבך מקפץ משמחה ואותי זה משגע!!שהוא קופץ לו בראות נסיכה תמימה וכה שקטה יום ממוזג לך נשיקות 007
../images/Emo25.gif../images/Emo25.gifנשיקות אתה אומר שליבך מקפץ משמחה ואותי זה משגע!!שהוא קופץ לו בראות נסיכה תמימה וכה שקטה יום ממוזג לך נשיקות 007
א אהבה ונשיקות New member 5/6/06 #27 בוקר טוב bianca ../images/Emo210.gif מה עם נשיקת בוקר טוב הצרור מאתמול היה מתוק .
P paloma blanca New member 5/6/06 #29 ../images/Emo6.gif יקירי אני בלנקה ולא ביאנקה אבל קבל בכל זאת אתה תמיד כזה פינוקי ?
א אהבה ונשיקות New member 5/6/06 #32 ../images/Emo12.gif טעות שלי. אני זוכר שיר כזה משנות ה 70. oh paloma blanca...אהבתי ת'שיר. תודה על ה את .
../images/Emo12.gif טעות שלי. אני זוכר שיר כזה משנות ה 70. oh paloma blanca...אהבתי ת'שיר. תודה על ה את .